Jinými slovy autor haldu let používá a je zvyklý na Google a ostatní vyhledávače posuzuje podle toho, jak moc se mu podobají. Neposuzuje kvalitu ani relevanci, nýbrž to, jak se výsledky odlišují od toho, na co je zvyklý (viz např. komentář k obrázkům ajfounu). To má stejnou logiku a užitečnost, jako dělat "recenzi" Lidlu a jako klíčovou nevýhodu prezentovat, že tam jsou jinak rozmístěné regály, než v Kauflandu, na který jste zvyklý.
Mě na Googlu (ale asi je to vlastnost všech vyhledávačů) v posledních letech štve, že namísto zdrojů informací převažují místa nákupu. Tj. pokud hledám třeba recenze a diskuse o nějakém produktu, Google vyhodí miliardu odkazů na e-shopy, Heureky a podobné sra*ky, které mi o produktu neřeknou nic (a e-shopové "recenze" lidí, kteří si zboží právě koupili a používají ho 10 minut, tudíž jsou z něj logicky nadšení, mi moc neřeknou) a navíc upřednostňuje české zdroje, které tímto neduhem trpí ještě víc, než cizojazyčné, takže najít opravdu objektivní informace a dlouhodobé zkušenosti uživatelů není snadné.