Anonymizovaný
31. 1. 2017 • 10:58

Najednou mi ta čeština (jazyk) nepřijde tak "malá". Kdo by hekoval česká callcentra, když tomu nikdo nerozumí.

ehlo
31. 1. 2017 • 6:02

"takže si dávejte pozor při předávání osobních informací i při telefonních hovorech" Javůrku, Javůrku, a to mám při každém hovoru, při němž bych chtěl platit (a tedy předávat osobní údaje) nejdříve do té firmy osobně zajít a provést jim tam bezpečnostní audit? Nebo jak si mám to "dávejte si pozor" představit?P.S. Úniky po webu jsou v principu totéž jako po telefonu, výše uvedené se vztahuje tedy na jakékoli předávání osobníh údajů. Prostě mi nezbývá než důvěřovat, pokud chci u dané firmy platit. Jen mi prosím neříkejte, že velkým či známým firmám se podobné průšvihy vyhýbají. Nevyhýbají...

Určitě si přečtěte

Články odjinud