Najednou mi ta čeština (jazyk) nepřijde tak "malá". Kdo by hekoval česká callcentra, když tomu nikdo nerozumí.
"takže si dávejte pozor při předávání osobních informací i při telefonních hovorech" Javůrku, Javůrku, a to mám při každém hovoru, při němž bych chtěl platit (a tedy předávat osobní údaje) nejdříve do té firmy osobně zajít a provést jim tam bezpečnostní audit? Nebo jak si mám to "dávejte si pozor" představit?P.S. Úniky po webu jsou v principu totéž jako po telefonu, výše uvedené se vztahuje tedy na jakékoli předávání osobníh údajů. Prostě mi nezbývá než důvěřovat, pokud chci u dané firmy platit. Jen mi prosím neříkejte, že velkým či známým firmám se podobné průšvihy vyhýbají. Nevyhýbají...
U velké firmy je větší pravděpodobnost, že mají na zaplacení dobrých programátorů a uvědomí si důležitost zabezpečení.Na druhou stranu velká firma bude pro hackery lákavější sousto. Zatímco u nějaké malé firmičky to zkusí, a když neprorazí hned, jdou dál, takové Adobe, Google nebo MS budou pod stálým útokem.No a třetí věc: velká firma se k případnému problému spíše postaví čelem. Tím nemyslím, že by byla morálnější, ale prostě jim nic jiného nezbude (kdo by psal o úniku dat z Plastová okna Horní Dolní? Ale takový leak z Adobe, to už je sousto)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.