Oblíbená sociální síť Facebook už nalákala přibližně dva miliony českých uživatelů. Zcela přesné číslo k dispozici nyní, ale hranice dvou miliónů uživatelů byla nebo bude pokořena v nejbližších dnech. Vodítkem jsou odhady uživatelů pro cílenou reklamní kampaň na Facebooku, kde reklamní systém služby udává přibližný počet uživatelů s regionem České republiky. Tyto odhady již často překračují právě hranici dvou miliónů lidí.
Facebook byl založen teprve v roce 2004 a nyní je čtvrtým nejnavštěvovanějším webem na světě. Česká lokalizace služby se objevila v roce 2008 a od té doby razantně narůstá počet českých uživatelů. Pro srovnání, místní komunitní web Lide.cz má v současnosti registrováno něco přes tři milióny uživatelů. Facebook tedy dosahuje zatím jen dvou třetin svého českého konkurenta, ovšem rychle jej dohání.
Podle statistik Google Trends oblibe Facebooku u českých uživatelů nepolevuje
Novinkou pro české uživatele na Facebooku budou nové reklamní formáty. Facebook včera oznámil spolupráci se společností ARBOinteractive, která bude zajišťovat správu reklamního prostoru pro klienty z ČR a Polska. Nabízet se budou například exkluzivní banery na titulní stránku Facebooku nebo videoreklama.