Multimediální prohlížeče zadarmo

Diskuze čtenářů k článku

pazi  |  30. 03. 2006 23:27

podle me je nejlepsi acd see 3.1. vyzkousel jsem jeste irfan view a xn view a dost mi u obou vadila jejich schopnost otevrit i jine formaty nez jen obrazky (a nelze to zakazat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pazi  |  30. 03. 2006 23:27

podle me je nejlepsi acd see. vyzkousel jsem jeste irfan view a xn view a dost mi u obou vadila jejich schopnost otevrit i jine formaty nez jen obrazky (a nelze to zakazat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudolf Veliký  |  12. 08. 2001 00:28

Vzhledem k tomu, že lze tento skvělý soft používat i jako náhradu za explorer, je bezkonkurenční....

 

Halelujah

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Matejicek  |  11. 08. 2001 18:14

Pracuju na Pentiu III. Obrazek vetsinou prohlizim tak, ze na nej clicknu.
Casto clickam na obrazky.

A co se tyce rychlosti, je IrfanView otevreny a nacteny do pameti hned,
a tudiz vidim i cely obrazek hned, zatimco spusteni ACDsee
trva neskonale dlouho.

Tomas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PKK  |  10. 08. 2001 11:22

Kolik z vas, co tu opevujete ACDSee, jste si ho koupili? Vsadim se ze nikdo, pirati. Tak nesrovnavejte nesrovnatelne. Programy zminene v clanku jsou freeware (alespon to tvrdi autor, osobne jsem to nekontroloval).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2001 12:14

Používám ACDSee už několik měsíců a nezaplatil jsem za něj ani $. Pokud se smíříš s reklamním bannerem a s tím že se cca 1x za měsíc přihlásíš (program si o to sám řekne) na aktualizaci reklam a pošlou ti ještě nějaké reklamní maily, máš to v suchu. Vím, není to přesně to co se myslí po pojmem freeware ale to mi zas tolik nevadí.

Jinak v práci na NT používám SlowView u kterého se mi líbí hlavně rychlost a jednoduchost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2001 12:41


Blíže o akci ACDSee zdarma se psalo zde :

http://www.zive.cz/H/Uzivatel/Ar.asp?ARI=17518

Novou verzi je možné instalovat ve dvou režimech – jedním je tradiční časově omezený režim, druhým je sponzorovaný režim, kdy se při zobrazení v rozšířeném režimu zobrazuje standardně i reklamní pruh.

Když jsem se ale nyní díval na firemní stránky ACDSee, už tam o sponzorovaném režimu nic není. Aspoň vidíte o co jste přišli..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 08. 2001 11:12

Pouzivali jsme ve firme ACDSee, ale pak jsem hledal nejaky freeware, zkousel jsem ruzne, vcetne tech tri zde uvedenych a nejvic se ACDSee blizi asi SlowView. Je fakt dobry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkobylan  |  10. 08. 2001 10:23

Samozrejme, ze pouzivam acdsee, ale v poslednej dobe tam pribudaju blbosti - pluginy, ktore sa spustaju na pozadi, padaju, otravuju cloveka; nevkusne farebné tlacidla a vyhadzuju veci v ovladani, na ktore som bol zvyknuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkobylan  |  10. 08. 2001 10:16

Okrem funkcnosti je pre mna dolezite ovladanie. Skusal som kedysi prejst na irfanview, ale nepacilo sa mi ovladanie, tak som to nechal tak. Asi to vyskusam opat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puschpull  |  10. 08. 2001 09:59

Používám digitální fotoaparát a mám velké množství fotografií. ACDSee je nejlepší SW na jejich prohlížení a základní editaci. Má nejrychlejší zobrazování fotek.

 Zkoušel jsem všechny zde recenzované i řadu jiných a můj závěr je jednoznačný. ACD See je super i když se vezme v potaz jeho cena. Vzhledem ke kvalitě produktu je dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cub  |  10. 08. 2001 09:37

Používám ho již hodně dlouho. Nedávno jsem vyzkoušel všechny tři zmiňované v článku, ale stejně mě moc nenadchly. V rychlosti nemají šanci. Myslím, že ho autor neměl opominout, ikdyž se z toho vyvlékl odkazem na diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pele  |  10. 08. 2001 09:30

ad xnview - ma i web www.xnview.com

ad ACDSee - NENI to freeware, co dodat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobišák  |  10. 08. 2001 09:21


Ja ACD See mam a bohate mi to na prohlizeni obrazku staci. A navic kdo hleda, najde ACDcko zadarmo

A formaty: bmp, emf, fpx, gif, ico, iff, jpeg, kdc, mag, pbm, pcd, pcx, pgm, pic, pict, pix, png, ppm, psg, ras, sgi, tga, tiff, wmf, xbm, xpm - to jsou ty zakladni.

Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robik  |  10. 08. 2001 09:18

Co takhle nejakej free prehravac DVD.... Krome MediaPlayeruXP, tam myslim psali, ze to bude umet, jestli nekecali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  12. 08. 2001 01:47

No těch je snad povícero - alespoň MicroDVD to o sobě tvrdí, PowerDVD taky a t.d.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robik  |  13. 08. 2001 10:08

Nejsem si jist, ale myslim, ze MicroDVD je na prehravani DivX a ne DVD ???

Co se tyce PowerDVD, tak za free nepovazuju trial verzi (ktera je opravdu zdarma, a po 5 min. vam vypne zvuk)...  Plnou verzi si musite koupit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2001 07:51

Proč se v seznamu příspěvků do diskuze objevuje u všech příspěvků stejný čas a teprve po jejich detailním vypsání se dovím skutečné časy 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lidman  |  10. 08. 2001 07:23

Zkousel jste ACDSee (3.1 a vyssi)? Jestli ano, mohl byste porovnat s vyse uvedenymi co do funkcnosti, rychlosti, prijemneho ovladani...? Vim, ze to neni primo freeware, nybrz adware, ale ucel to splnuje taky - da se to pouzivat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2001 07:47

To snad stačilo říct jednou ne ????

Navíc nechápu proč to po 20 minutách posíláš 2x znovu ??   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Awe  |  10. 08. 2001 09:05

1) ACDSee je proti Irfanu celkem sr*cka

2) ACDSee neni zdarma

staci ?

Awe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richmond  |  11. 08. 2001 18:38


Ono hodně záleží na to na co ho chceš používat. Taky spousta lidí co má Ejsíka si na něj zvykla a vždycky platí - na co si zvyknu od toho si těžko odvyknu - co naplat člověk je tvor línej a snaží se jít cestou nejmenšího odporu.

Vývoj vlastně docela pokročil a prohlížeče už vetšinou nejsou pouhé prohlížeče, ale i konvertory a jednoduché editory.

To je pro některé uživatele překvapením, protože podle mých zkušeností většina běžných uživatelů, ani netuší že vzhled prohlížeče lze nastavit jinak než je předvolené nastavení a že si mohou obrázek v pohlížeči zkonvertovat do jiného formátu, nebo lehce upravit. Pozor mluvím hlavně o těch, pro které je katastrofa, když jim smažete z plochy ikonku Worda   ....  a právě jejich počet narůstá, takže bacha na ně  ....

Měl jsem tu čest používat ACDSee od verze 2.41 až po poslední verzi a z recenzovaných prográmků jsem zkusil dva - XnViewa a Irfana.

Co se týče ACDSee tak nám od verze 2.41 poněkud narostl, byli do něj implementovány mnohé funkce, ale podle mého názoru dost necitlivě s ohledem na intutivnost ovládání. Třeba dodnes má ACDsee poměrně prapodivný způsob konvertování - musíte buď prohledat menu nebo použít menu kontextové a najít položku "Convert", a pak se musíte zorientovat v dalším extra interním okénku, kde musíte v horní nabídce vybrat ikonu formátu a dole nastavit cestu na kam obrázek uložit, no fuj - jako kdyby nestačilo běžné "Save As" a standardní windowsové okno pro uložení souboru. Pro úpravy obrázku se zvlášť otvírá cosi co se v ACDSee nazývá "Photo Enhance", kde potom můžete provádět jednoduché úpravy ořezávání, úprava velkosti a další - jako kdyby tohle nešlo řešit rovnou v  okně "Vieweru"  ....    Podle mně je Ejsík na pohled velmi vzhledově povedená  aplikace a chce-li uživatel dělat na ostatní stejné uživatele dojem, tak se mu to bude dařit, ale na hodně rychlou práci s obrázky, úpravy barev, velikosti a jejich rychlou konverzi do jiných formátů se příliš nehodí, na to můžete zapomenout. .  Prostě je to hlavně - luxusní prohlížeč a necitlivě navěšená, načančaná vylepšení jsou tam jaxi navíc.     ....  A mimochodem není česky i když na www.češtiny.cz můžete na poslední verzi sehnat slovenštinu, ale o legálnosti případné úpravy mohou být jisté pochybnosti  ....

Xnview je  Ejsíkovi hodně podobný, ale množtví podporovaných formátů je úctyhodné. Má rovněž dva módy zobrazení jako ACDSee. Při zobrazení v okně můžete rovnou na rozdíl od ACDSee, obrázek jednoduše editovat, ořezávat, převracet, zmenšovat, zvětšovat, aplikovat rovnou různé filtry. Co se týče editovatelnosti je to prostě velmi rychlý a intuitivní nástroj. Nabízí prakticky všechno co ACDSee ale navíc je česky a ZADARMO.

Irfanview doplácí hlavně na svůj neohrabaný, amatérský vzhled, nicméně je svými editačními a konverznímí funkcemi prakticky skoro stejný jako XnView, když nepočítáme menší množství podporovaných formátů , ale navíc je taky česky a ZADARMIKO. V současné době  používám právě jeho, ale to jen proto , že po stisknutí Enteru se otevře na vlastní obrazovce a vy můžete klávesami Page Up a Page Down listovat obrázky v adresáří - no a mně se taková funkce líbí, u ACDSee to lze nastavit ale u XnViewu ne (zatím).

Suma Sumárum - všechy nabízejí podobné funkce, některé sice neohrabaně (že jo Ejso  .... ), ale nabízejí.  Ruku na srdce - proč krást komerční produkt  a shánět cracky, když nemusim . Po přechodu z Ejsíka jsem občas skřípal zubama, jenže časem se kvalita a hlavněpraktičnost vždycky ukáže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lidman  |  10. 08. 2001 07:23

Zkousel jste ACDSee (3.1 a vyssi)? Jestli ano, mohl byste porovnat s vyse uvedenymi co do funkcnosti, rychlosti, prijemneho ovladani...? Vim, ze to neni primo freeware, nybrz adware, ale ucel to splnuje taky - da se to pouzivat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lidman  |  10. 08. 2001 07:04

Zkousel jste ACDSee (3.1 a vyssi)? Jestli ano, mohl byste porovnat s vyse uvedenymi co do funkcnosti, rychlosti, prijemneho ovladani...? Vim, ze to neni primo freeware, nybrz adware, ale ucel to splnuje taky - da se to pouzivat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lidman  |  10. 08. 2001 07:03

Zkousel jste ACDSee (3.1 a vyssi)? Jestli ano, mohl byste porovnat s vyse uvedenymi co do funkcnosti, rychlosti, prijemneho ovladani...? Vim, ze to neni primo freeware, nybrz adware, ale ucel to splnuje taky - da se to pouzivat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lidman  |  10. 08. 2001 07:03

Zkousel jste ACDSee (3.1 a vyssi)? Jestli ano, mohl byste porovnat s vyse uvedenymi co do funkcnosti, rychlosti, prijemneho ovladani...? Vim, ze to neni primo freeware, nybrz adware, ale ucel to splnuje taky - da se to pouzivat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor