MSI K7T Pro: jedna z prvních

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  20. 04. 2001 19:21

Muzete mi nekdo prosim poradit jak probudim pocitac z deskou MSI K7T pro z klavesnice jak bylo napsano v tomto clanku? V BIOSu sem nic takoveho nenasel. Diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  20. 04. 2001 19:21

Je to prostě superdeska !! Nechci dělat reklamu, ale na www.procesor.cz ji mají za akční cenu !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  20. 04. 2001 19:21

Za supercenu? Takhle drahou jsem ji snad jeste nevidel. Obecne je tam vsechno drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  20. 04. 2001 19:21

Co je na te desce tak dobreho pro ladice?
Umi menit multiplikator? Prd!
Kdo by uvazoval o desce s timto chipsetem, at se radeji poohledne po Abitu nebo Asusu.
A Zive at se jde uz bodnout, takhle mystifikovat lidi. Kdyz uz davate inzertni clanek, oznacujte jej take, prosim, jako inzertni. Jinak se muze stat, ze budete s podobnymi doporucenimi spojovani Vy a pokladani za dementy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 04. 2001 19:21

h¨mm...
asi nejsem tak uplne ladic....
stavim jen HW asi 8 let...
na MSI nedam skoro dopustit, protoze to je
proste super deska za skoro super cenu...
a je ksakru spolehliva.....
zato s ABIT KA7 jsem si pekne uzil...
koupili jsme ji dvakrat.... a dvakrat ji take reklamovali z duvodu chyby desky...
dodavatel se nam omluvil a obratem poslal dalsi....ktera jiz fungovala, jak ma....
to se mi s MSI rozhodne nestalo a ABIT se proto rad vyhnu..
jde o ciste muj nazor spojeny se skusenosti...
preji dobry den...
R

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  20. 04. 2001 19:21

asi nejsem tak uplne ladic....
stavim jen HW asi 8 let...

A co to ma spolecnyho? Pokud ridim auto uz ctyri roky, znamena to, ze jsem expert na auta?

Faktem zustava, ze Microstarovska deska je absolutne nevhodna pro pretaktovani. Ve srovnani s tim, co nabizi Abit a Asus, je to bida. Budiz, pripustme, ze je Abit nespolehlivej (nemam k tomu zadny verohodny poznatky, ale dejme tomu). O Asusu to plati taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrob  |  20. 04. 2001 19:21

Neni nahodou droboulinky rozdil mezi "ridit auta" a "montovat auta" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  20. 04. 2001 19:21

Myslis zavaznejsi, nez rozdil mezi "montovat pocitace" a "ladit pocitace na optimalni vykon"? Jisteze mezi rizenim a montovanim urcitej rozdil je, ale stejne tak je rozdil, IMHO dost podstatnej, mezi montovanim kancelarskych pocitacu, na kterych pobezi akorat tak Word, a mezi montovanim gamesnickych pocitacu, kde bude spousta ruznyho HW i SW, bude se pretaktovavat, specielne nastavovat atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  20. 04. 2001 19:21

To, ze jste mel problemy s KA7, je mozna pouze Vas problem, KA7 je jedna z nejlepsich, ne-li nejlepsi deska s KX.
Rec ale byla o KT...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z3rg  |  20. 04. 2001 19:21

Presne tak, to je fakt smula ze si mel 2x spatnej board. Ja bych nic jinyho nez Abit nekoupil, krom toho KT7 je naprosto spickovej board. MSI neni spatny, ale proste nema tolik moznosti v nastaveni, chybi ATA100 (hlavne teda moznost az 8 zarizeni) ... mozna kdyz vydaj novej bios a bude tam moznost menit nasobitele ... ale uznavam ze je to stabilni deska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romulan  |  20. 04. 2001 19:21

Nuz neviem, ale podla poslednych informacii, ktore mam su procesory Duron a Thunderbird (socketA) produkovane s "lock-nutym" (pevnym) nasobicom, ktory sa nastavi v procese vyroby kombinaciou medenych mostikov na procesore. Taketo procesory ignoruju nastavenie nasobica na doske.


Ale rad by som sa mylil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  20. 04. 2001 19:21

Nasobic sice maji pevny, ale kdyz spojis vsechny mustky na L1(viz. Toms hardware nebo Anantech), tak muzes na desce od Abitu a po uprave i na desce od Asusu meni nasobic dle libosti. 600Mhz Duron na 800Mhz az 900Mhz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spiloun  |  20. 04. 2001 19:21

To jsem se lek, uz jsem myslel ze je rec o chipsetu KX133...

Co se tyce desek s KT133, stejne maji vsechny stejne vlastnosti, spis se lisi v poctu slotu, tak proc nekoupit nejakou levnejsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  20. 04. 2001 19:21

Protoze levnejsi desky maj malo slotu a obvykle neumoznujou menit nasobic.

Vsechny KT133 desky maj stejny vlastnosti? To je pro me docela novinka, az dosud jsem zil v presvedceni, ze nektery jsou spolehlivejsi, lip se nastavujou, maj dodatecny featury... Asi jsem se spletl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor