Toto sú dôvody prečo mám rád (ako pc užívatel) konzoly..aspon trošku brzdia vývojárov pri nárokoch na HW... aj keď teda vidím že už tento článok vyvrátil jeden diskutujúci. tak sa asi zázrak nekoná, ešte že existujú tie diskusie, preto ich čítam radšej ako články.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2021 23:42
Jak kdy. Obcas naopak kvuli kompatibilite s konzolemi vznikaji desive paskvily.
Cyberkumšt na mysli ? 😀
Ne. Ten fungoval vsude slusne, jen na starych konzolich ne. A kvuli konzolim nebyla PC verze nastesti nijak domrvena (byt tradicne nektere prvky ovladani by asi sly ciste pro PC navrhnout mnohem ucelneji).Je fura jinych prikladu.
Přešli na lharc 😀
Ne úplně přesná informace FS2020 zabíral stejnou velikost i před změnou systému doručování, předtím to fungovalo tak, že nejdřív se stáhla určitá původní stará verze hry, poté se stahovaly rozdílové aktualizace na další a další verze, čili jste stáhli podstatně více dat, které se navzájem přepisovaly. Teď už je to inteligentnější. Stáhne se tedy podstatně méně, ale výsledná velikost je skoro stejná.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2021 16:43
Tak, ono se da zmenit kodovani (kodek) obrazku, treba na AV1. Take se da spoustu obrazku zjednodusit pro kompresi, protoze neni treba je mit puntik vedle puntiku, presne.Ja bych na to nasadil AI, ktera vybere tu nejlepsi moznou variantu.A tez je nutne prihlednout na rychlost dekomprese kodeku. mozna, ze presli zamerne na to, co se vykresluje rychleji.Take je mozne vyuzit jako zaklad pro kompresi snimek z dalky a jenom ho upravit o detaily. To se pak i obrazek rychleji vykresli, kdyz nemusi v prvni okamzik natahovat super detailni mapu.
"Tak, ono se da zmenit kodovani (kodek) obrazku, treba na AV1."To se jistě dá. K čemu by to bylo? Současné grafiky to neumí dostatečně rychle dekódovat."A tez je nutne prihlednout na rychlost dekomprese kodeku. mozna, ze presli zamerne na to, co se vykresluje rychleji."To by mě zajímalo, jak by s rychlejším decodingem získali nižší datovou velikost."Take je mozne vyuzit jako zaklad pro kompresi snimek z dalky a jenom ho upravit o detaily. To se pak i obrazek rychleji vykresli, kdyz nemusi v prvni okamzik natahovat super detailni mapu."Ta data neobsahují obrázky ze hry, ty se generují při hraní. V těch datech budou zejména textury a modely. Nic, co byste si chtěl prohlížet napřímo.
Ono je proste fajn pochopit rozdil mezi videem a v realtime pocitanou 3D grafikou. ;o)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.