lukass222
31. 5. 2021 • 23:37

Toto sú dôvody prečo mám rád (ako pc užívatel) konzoly..aspon trošku brzdia vývojárov pri nárokoch na HW... aj keď teda vidím že už tento článok vyvrátil jeden diskutujúci. tak sa asi zázrak nekoná, ešte že existujú tie diskusie, preto ich čítam radšej ako články.

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2021 23:42

N8GD
31. 5. 2021 • 17:00

Přešli na lharc 😀

Matouš Kyncl
Matouš Kyncl
31. 5. 2021 • 16:40

Ne úplně přesná informace FS2020 zabíral stejnou velikost i před změnou systému doručování, předtím to fungovalo tak, že nejdřív se stáhla určitá původní stará verze hry, poté se stahovaly rozdílové aktualizace na další a další verze, čili jste stáhli podstatně více dat, které se navzájem přepisovaly. Teď už je to inteligentnější. Stáhne se tedy podstatně méně, ale výsledná velikost je skoro stejná.

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2021 16:43

peter.mlich
peter.mlich
31. 5. 2021 • 12:58

Tak, ono se da zmenit kodovani (kodek) obrazku, treba na AV1. Take se da spoustu obrazku zjednodusit pro kompresi, protoze neni treba je mit puntik vedle puntiku, presne.
Ja bych na to nasadil AI, ktera vybere tu nejlepsi moznou variantu.
A tez je nutne prihlednout na rychlost dekomprese kodeku. mozna, ze presli zamerne na to, co se vykresluje rychleji.
Take je mozne vyuzit jako zaklad pro kompresi snimek z dalky a jenom ho upravit o detaily. To se pak i obrazek rychleji vykresli, kdyz nemusi v prvni okamzik natahovat super detailni mapu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud