Mr.Lin(x) s novým kabátem i vnitřnostmi

Reklamní systém Mr.Lin(x) nyní prošel výrazným přepracováním, které by mělo znamenat nejen zrychlení, ale i vyšší komfort pro uživatele.

Změny nebyly provedeny jen na povrchu, ale i uvnitř systému Mr.Lin(x). Nově bylo navrženo databázové jádro, které snese vyšší zátěž než dříve, nový je i HTML kód – lze jej upravovat (šířka rámečku okolo banneru, text pod bannerem, barva pozadí plochy pro banner) a díky použití iframu nezdržuje načítání vlastních stránek. Nově byl také zaveden statický výměnný poměr 1:1 u všech rozměrů (tedy na banner přesně, kolik se zobrazí u vás, tolik dostanete na jiných serverech).

Mimo těchto výkonových vlastností přibyla i spousta dalších nových voleb a vlastností. Na první pohled je patrná změna aplikace správce serveru, která nyní vypadá jako běžný počítačový program a ne jako webová stránka. Neustále k dispozici je kontextová nápověda s klíčovými slovy a fulltextovým vyhledáváním a nezbytný formulář pro zaslaní dotazu správci.

Systém stále podporuje 8 rozměrů reklamních plakátů, navíc nabízí řešení používání vlastních médií (bannerů, reklamních proužků), které dostalo vlastní modul pro správu a evidenci - MEDIASTORE. Každé médium je tak uloženo pro násobné použití v kampaních a vede si vlastní statistiky použití (kolikrát, v jakých kampaních, jak úspěšně). Média jsou tříděna do uživatelem definovaných složek a podsložek. Nezapomnělo se ani na Richmedia (superbannery) ve všech variantách (DHTML, JavaScript, HTML formulář) a na zjednodušené užití stále používaných flash animací (nahrání je stejně „náročné“ jako klasických obrázkových bannerů). Média mohou být samozřejmě používána souběžně ve více kampaních.

Změn doznalo i řešení správy vlastního serveru a jeho ploch. Místo původního členění na Server a jeho sekce (1 sekce = 1 umístění, 1 rozměr a 1 oborová kategorie) je prostor logičtěji členěn na Server, jeho sekce (podle obsahu = 1 oborová kategorie) a teprve v sekcích je vlastní specifikace reklamních plochy – každá sekce tedy může obsahovat více reklamních ploch s přiděleným kódem.

Snad nejvíce očekávaným novým prvkem je možnost blokace reklamy konkrétních serverů na vlastní poskytnuté ploše. Je tedy opuštěno od blokace podle kategorií a vlastní blokaci nastavujete proti konkrétnímu konkurenčnímu serveru. Správce serveru se tedy nemusí bát, že v rámci výměnného systému bude poskytovat službu zobrazením konkrétní konkurenci.

Kampaně a režim výměny jsou opět věcí, kde se vylepšovalo. Po umístění HTML kódu na stránky se okamžitě bez dalšího nastavování začne evidovat počet zobrazení. Toto zobrazení můžete použít v plynulé výměně (nastavíte jen médium nebo média pro zobrazování, počet je neomezený), případně lze přidat více kampaní z těchto kreditů současně s různým cílením. Samozřejmostí je převod těchto evidovaných kreditů mezi rozměry. Pro vyladění těchto kampaní můžete definovat i denní průběh počtu zobrazení pouhým tažením jezdce ve vybraném dni.

To, co bylo už ve starém Linxovi na vysoké úrovni, jsem si nechal na konec – statistiky. U všech typů statistik (vyjma některých, kde logicky nelze) je k dispozici rychlý tabulkový výpis dat a graf – u některých i dva typy grafu. Rozsah statistik pokrývá opět všechny možnosti, co lze z údajů „vydolovat“ a zobrazit. Uvidíte, jak se chová nebo chovala kampaň, jak na tom bylo a je konkrétní médium, případně – v souvislosti s vybraným cílem kampaně – jak je na tom evidovaný server a jeho reklamní plochy. Nechybí ani seznam serverů, které zobrazovaly reklamu u vás.

Výčet samozřejmě není úplný. To, co nového Linxe odlišuje od ostatních i od předchozí verze, je statický výměnný poměr 1:1 na všech rozměrech, možnost zákazu konkrétních serverů na ploše, vícenásobné a souběžné použití medií a prostředí a rychlost vlastní aplikace. Snad jedinou nevýhodou je, že vlastní členská část aplikace běží pouze na MSIE a systému Windows – to se samozřejmě netýká funkčnosti reklamního HTML kódu umístěného na stránkách.

Témata článku: Windows, Nezbytný údaj, Nová kampaň, Náročné používání, Vybraný cíl, Kabát, Banner, Reklamní kampaň, Reklamní systém, Systém výměny, Nová sekce, Nový kabát

Určitě si přečtěte

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

** Tesla představila elektrický kamion ** Má obdivuhodný výkon i dojezd ** Prodávat by se měl už za dva roky

17.  11.  2017 | Vojtěch Malý | 234

Black Friday 2017: Přehled slev na elektroniku a počítače

Black Friday 2017: Přehled slev na elektroniku a počítače

** Začala slevová mánie zvaná Black Friday ** Pozor, ne všechny slevy jsou opravdu výhodné ** Průběžně sledujeme slevové akce v počítačových e-shopech

Včera | David Polesný | 26

Google Mapy mají nový design. Líbí se vám víc než předchozí? Tady je srovnání

Google Mapy mají nový design. Líbí se vám víc než předchozí? Tady je srovnání

** Nový design Google Map přijde na počítače i mobilní telefony. ** Zaměřuje se na zvýraznění konkrétních míst, mapové podklady jsou mnohdy upozaděné. ** Lépe pracuje s chráněnými oblastmi a parky.

20.  11.  2017 | Vladislav Kluska | 29

Bluetoothové patálie: O bezdrátovém přenosu hudby a  problémech s kodeky

Bluetoothové patálie: O bezdrátovém přenosu hudby a problémech s kodeky

** Bezdrátový přenos hudby je budoucnost ** K dosažení nejlepší kvality je ale potřeba, aby telefon i sluchátka podporovala správný kodek ** Záleží také na typu souborů s hudbou

17.  11.  2017 | Jakub Michlovský | 39


Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje