MP3 přehrávač Thomson Lyra PDP2756X – vše v jednom

Diskuze čtenářů k článku

Micho  |  27. 09. 2006 20:21

Tak ja nemuzu zas tak souhlasit. Je sice pravda, ze me uz THOMSON napalil s tim, ze u jineho prehravace udaval, ze umi hrat z SD/MMC a pritom tam ten slot nebyl. Ale zas na druhou stranu uz 15 let mam doma radio THOMSON a to je nejluxusnejsi radio co jsem videl:) K tomuto modelu ale... Hlasitost je dostacujici. Design se mi zda zajimavy a originalni, oproti tem kvadrum vsude okolo. A hlavne k cene. V clanku pisi o cenach kolem 2-3 tisic. Ja ho mel za 1599. S tim ze mam dvouletou zaruku, kterou bych si dokazal obhajit i kdybych tam mel dojit s basebalovou palkou:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OtPa  |  28. 11. 2006 15:18

Mozna to bude tim, ze clanek byl napsany uz cca pred rokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuron  |  13. 10. 2005 14:15

Nikomu nedoporucuju cokoliv co ma na sobe napsano "Thomson" - mam s tim jenom nejhorsi zkusenosti (prestoze se snazi vypadat jako "znacka"), jak s kvalitou vyrobku tak i se servisem..: "Sumi ? No, ale to je, pane, normalni.."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 10. 2005 16:01

Já měl MP3 přehrávač Thomson (bohužel už nevím přesný typ), ale nebyl jsem s ním spokojený, protože měl 3 zásadní problémy:

1) vynechával první dvě sekundy každé MP3 skladby. Vyřešil jsem to tak, že jsem si ke všem MP3 souborům přidal na začátek 2s ticha.
2) stupidní Random play který spočíval v přehrávání podle předem daného seznamu "náhodných čísel", takže např. po třetí písničce hrála sedmá, pak dvanáctá, pak druhá, atd. a to vždycky, takže to spíš než random play bylo "druhé pořadí" ke standardnímu 1-2-3...
3) Asi tak jednou za dvě hodiny (průměrná hodnota) vytuhnul tak, že se musely vyndat baterie.

Netvrdím že tenhle je na tom taky tak, ale dejte si radši bacha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ross, Ross  |  12. 10. 2005 14:56

S vyrobky Thomson mam ty nejhorsi zkusenosti ze vsech vyrobku. Mel sem v ruce Stolni DVD Player, Bezdratova radiova sluchatka a LyraPDP2840. U vsech techto vyrobku byl zakomponavan nejaky zesilovac s automatickym nastavovanim hlasitosti. (patrne z obav ze zalob na poskozeny sluch) Pokud clovek poslouchal nejakou trochu dynamictejsi hudbu a prisla po tiche pasazi pasaz hlasita, automatika ji perfektne orizla a ja myslel, ze vyletim z kuze. Proste to kurvilo hudbu asi tak, jako kdysi fungovali ve starych kazetakach automatiky nahravani. Tiche pasaze to zesiluje a hlasite zeslabuje. A u vsech tri naprosto odlisnych vyrobku stejne. A hlavne to NEJDE nijak odstranit. Patrne to je v hardwaru vsech jejich koncovych zesilovacich stupnu. Proste Thomson uz nechci nikdy videt, ani zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucc  |  12. 10. 2005 11:05

Zdravim Vas,
vim, ze kvalita vyrobku muze zaviset model od modelu, ALE sdelim Vam svou krasnou zkusenost s MP3/CD prehravacem LYRA.

Co s nim bylo za problemy?
* provedeni bylo zalostne nekvalitni, dvirka se kvedlala
* neumel jeden z listovanych formatu
* ale hlavne se vzdy po cca hodine provozu ZASEKL a musel jsem z nej vyndat baterie a znova vlozit...


Dobre, rikal jsem si, ze tohle je dostatecny duvod k reklamaci. Ale podle "autorizovaneho" servisu THOMSON tak nebylo.

Na argument, ze se zasekne, rikali, ze jim se to proste nestalo. Rikal jsem jim, at zkusi to nechat hrat aspon hodinu. Oni na me bafli, jestli pry pouzivam originalni CDcka s MPtrojkami...

Vite, jak jsem nakonec ziskal sve penize zpet? Byl jsem natolik nasrany, ze jsem zasel k advokatovi, a sepsali mi dopis hrozici zalobou. Az na tento argument povolili.

Takze z toho zni pro me zaver, ze tuto znacku v zivote nekoupim. Jednak je nekvalitni, prodava smejdy a navic ma hroznou servisni politiku a v servise (v Brne) nejdementnejsi servisaky, ktere jsem kdy videl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucc  |  12. 10. 2005 11:14

jeste k dodatku posilam, co vsechno nebyl argument, ze je vyrobek zavadny. Vim,z e je to trosku offtopic,ale je to pro vsechny takove varovani, co je Thomson schopen prodat a o cem je schopen tvrdit, ze je v poradku:

Přehrávač se často zasekává při reprodukci, zejména pak u vyšších bitratů (nad 160 kbs). Zásek proběhne tak, že přehrávač začne reprodukovat místo zvuku bzučení. Při tomto se přehrávač buď snaží číst z mechaniky a do vypnutí přístroje operuje s CD, nebo je mechanika v klidu. V obou případech přehrávač na žádnou chybu neupozorňuje. Chyba se stává při pohybu i v klidu, na jakémkoliv médiu a bitratu. Podotýkám, že používám kvalitní CD-R media bez závad na povrchu, ale domnívám se, že tato chyba s tím vůbec nesouvisí.

Zasekávání a jiné chyby:

Přehrávač se občas zasekne takovým způsobem, že se scrolování na displayi zasekne, tlačítka vůbec nereagujou a reprodukce se zastaví. Jediná možnost je pak vyjmout baterie a/nebo adaptér.

Při basech v úrovni I po spuštění přehrávání se kromě zvuku ozývá i doprovodné značně nepříjemné "řezavé" bzučení. Stává se to občas a nedá se odhadnout, kdy. Pokud přehrávání skladby restartuji, chyba se znovu neprojeví. I když nepoužívám basy skoro vůbec, stalo se mi to už nejméně 5x.

Při manuální změně skladeb vícekrát za sebou /listování/ se mechanika někdy naprosto ztratí a začně vydávat zvláštní zvuky. Ztracenou stopu pochopitelně nenalezne, ale navíc napíše hlášku "Low Battery" /i když jsou baterie čerstvé/. Pokud je přístroj napájen adaptérem, nenapíše nic. V obou případech se po této akci vypne. Po znovuzapnutí skladbu načte bezproblémově.

MP3 soubory typu VBR na přehrávači během reprodukce přeskakují s rozdíly kolem 2 sekund.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUCIE  |  23. 02. 2007 09:42

pROSÍM NEMÁ NĚKDO cd-ROM K PŘEHRÁVAČI thomson lyra PDP 2756X , TŘEBA KOPII??? KOUPÍM DÍKY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejkavka  |  26. 02. 2007 16:13

Mám? No a?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cheeta  |  12. 10. 2005 10:22

no tak presne takhle si myslim ze by flasinet vypadat nemel, je drahy, osklivy, nema interni akumulator a hlavne nema ogg. ale pokud to vlastnikovi vyhovuje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  12. 10. 2005 12:28

To ze nema akumulator je dobre. Ked sa vybije nemusis nahanat nabyjacku. Proste tam strcis novu baterku. Majhorsie su tie co sa nabyjaju cez USB. Vybyje sa ti a zhanaj niekde pocitac s USB.

Chcete dobry mp3 prehravac? Skuste iAudio G3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  12. 10. 2005 15:16

Přesně tak, třeba AAA aukumulátor je celkem lehký a levný, do kapsy nebo batohu si jich člověk může vzít do zásoby na týdny, doma je potom v klidu dobije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cheeta  |  12. 10. 2005 20:05

souhlasim se nabijeni USB je zla vec, ale ja interni akumulator docela rad, oboji ma vyhody a nevyhody ... ale to by me na tomhle prehravaci vadilo asi nejmin
jinak ja mam MPIO HD300MPIO HD30 s 20GB diskem, ale to uz je trosku jinej typ zarizeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  12. 10. 2005 09:34

bych chápal o 90° ve smyslu vodorovně - svisle. Na co je otočení o 180° jsem jaksi nepřišel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan Markes  |  12. 10. 2005 13:07

Souhlasím s Vámi. Otočení o 90° by bylo logičtější, displej by byl vodorovně a vešl by se na něj delší řádek. Otočení o 180° pouze přesouvá ovládací prvky nahoru (viz obrázek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl..k  |  12. 10. 2005 09:12

To je jen reklama. Půl roku mám Mercury, také umí USB 2.0 rozhraní se slotem pro přídavnou SD kartu, FM rádio, mikrofon, linkový vstup a napájení standardní mikrotužkou typu AAA, 256 MB a před tím půl rokem stál 2 500,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan Markes  |  12. 10. 2005 09:24

Přehrávač Mercury s Vámi uvedenými parametry jsem měl taky v ruce. Kromě toho, že občas vytuhnul, zobrazoval všechny soubory v kořenovém adresáři (bez ohledu na umístění ve složkách). Taky si nejsem jist maximální kapacitou SD karty, kterou byl ochoten akceptovat. Rozhodně však měl lepší interní mikrofon, než recenzovaný Thomson.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brko  |  11. 05. 2006 09:40

1/ Prosim Ta mozes mi napisat presne oznacenie toho Mercury prehravaca?
2/ Aj Tebe obcas "vytuhnul" ako pisal "Radovan Markes"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 10. 2005 07:49

Když to neumí ogg, tak je to k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pol  |  12. 10. 2005 09:13

uplne presne. pristroj bez ogg je na nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 10. 2005 12:09

No , take mam prakticky celou audioteku v OggVorbis a do nekvalitniho MP3 nebo patentama a licencnima poplatkama pretizenych MP3PRO nebo snad WMA bych ji tezko kdy prevadel, ale tvrdit ze prehravac bez ogg podpory je obecne k nicemu (i kdyz v mem pripade by tomu tak skoro bylo) bych si zrovna netroufl. Jiste ale je ze titulek zive "Thomson Lyra PDP2756X - vše v jednom" je opet (l)zivy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  13. 10. 2005 15:20

no no no, kdyz neumis udelat kvalitne mp3, tak to neznamena ze to nejde.... Ale je fakt ze spousty mp3jek jsou udelany velmi spatne... to pak nahrava do ruky takovejm mamlasum jako si ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  15. 10. 2005 23:09

Jenže OGG má víc než 2x účinnější kompresi než MP3, a i když srovnáš soubor z nejnovějšího Lame eknoderu, naprosto se na stejném bitrate nedá srovnávat s OGGem enkodovaným něčím pár let starým. Skrátka ani nejlepší MP3 enkodér se nemůže rovnat průměrnému OGGu a to je ten problém. OGG na q0 (64kbps) má podle poslechu kvalitu zhruba 160 kbps MP3 z Lame. A to už něco je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5ta1da  |  12. 10. 2005 04:28

Trosku moc penez za 256ti megovej plastak :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 10. 2005 12:12

Vzpominate si jak tu pred casem kdosi z zive.cz psal o potencialni zneuzitelnosti popularnich blogu ke skryte rekmlame ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hony  |  12. 10. 2005 01:53

a) 3800 za 256 mega je dost, ackoliv disponuje expandslotem
b) Jednu Lyru od Thomsona uz jsem mel, kdysi davno MP3/CD discman a nikdy vic, hral potichu, baterky zral jak divy a topil lip nez kaminka. Navzdory ikonce v oficialnim prospektu neznal *.wma a navzdory jine ikonce v teze brozure vazne nemel podsviceny display. To vse bratru tehdy za 6000,- Lyra mne nebere a thomsonu v tehle rade uz neverim.
HOWGH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucc  |  12. 10. 2005 11:19

Tak to vitej v klubu, Thomson je brakova znacka, viz muj prispevek nize:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor