Jo, funguje to tak...
několik kapel jsem poznal čistě náhodným procházením různých stránek typu Mp3.com a jiných, kdy jsem našel zajímavé kapely...
ale možná by nebylo od věci zmínit i druhou stranu mince MP3 hudby - tedy prodej tzv. závislé hudby. S prostředky, kterými nás v dnešní době vybavila rozsáhlá komunita uživatelů Internetu (Napster, Scour Exchange, ...), se ale dají dělat taky záslužné činy. Je pravdou, že skladby se dají najít takto na Internetu a není to úplně košér. Nicméně kvalita vypalovaných CD s hudbou původně z MP3 nemůže být tak kvalitní nemluvě o tom, že nápisy "Samsung, Verbatim, Kodak, ..." či jiné názvy médií ani nevypadají příliš hezky. Jednoduše řečeno, i po stažení mp3ek z netu si zajdu koupit CD, když seznám, že je kvalitní a dobré... v opačném případě skalby mažu - nebudu si přeci ve spíži schovávat pukavce.
Napadne vás, proč si CD neposlechnout rovnou v obchodě apodle toho se nerozhodnout ke koupi či nekoupi - prosté - pohodlí židle a záře monitoru oproti stání u přecpaného pultíku se sluchátky jasně mluví ve prospěch tohoto testingu. Přestože to asi nebyl původní záměr, mnoho lidí mě nevyjímaje tuto metodu praktikuje, neboť za kvalitní hudbu rád zaplatím.