1) Už vidím, jak to v zimě startuje auto, když LiIon baterky mají drsný problém a prudce sníženou kapacitu už když se teploty blíží k nule. Možná ale v létě za vysokých teplot to nastartuje auto v pohodě.2) Chápu, že nemůžou napsat, že to má kapacitu 95 Ah, protože to je malé číslo. Doporučil bych příště uvádět, že to má kapacitu 95 000 000 000 000 pikoampérhodin, to je dostatečně marketinkově ohromující. Pokud by to čínskému výrobci bylo málo, existují ještě femto-, atto-, zepto-, a yokto-ampérhodiny.3) V létě je celý bazmek nepoužitelný, protože jeho teplota nesmí překročit +35 °C, v případě pouhého skladování +40 °C. Jinak řečeno, dáte to do v běžném létě do auta, a už výrobce nezaručuje, že se powerbanka nevznítí či nevybuchne, protože ji provozujete mimo povolené teploty.4) Nesmí se používat ani v přílišném suchu, ani v přílišném vlhku. Otřesy to nesnese. Jinak řečeno, na výlety a cestování to použitelné není.