Krejmaj
8. 1. 2014 • 0:04

a ted to chce jeste uloziste v prijatelne cene o velikosti alespon 64-256GB do takovych zarizeni - abychom tam vsechny ty high def textury narvali... :-/

cabman
7. 1. 2014 • 17:48

No ta konzole nebyl highend v dobe uvedeni. Dneska po deseri letech ji strci do kapsy kdejakej bezdomovec.

Rawalanche
7. 1. 2014 • 14:45

Ne, nestrci... Problem vsech mobilnich her je, ze jsou tak simplifikovane kvuli restrikci mista a ovladani, ze jejich hratelnost nema temer zadnou hodnotu. Presne to jsem videl v prezentacnim videu K1. Graficky samozrejme velmi povedene hry, ale hrac pouse smudla jednim palcem smer postavicky, druhym skace a obcas musi tuknout, aby se neco stalo. Drtive vetsine mobilnich her se neda rikat hry, ale spise interaktivni animovane filmy. Zadne moznosti, zadna volnost, zadna hodnota pri opakovanem hrani. A pak jsou vyjimky, jako treba GTA porty, ktere sice nabizeji o trochu vice moznosti, ale tip padem narazeji na restrikce dotykoveho ovladani, a stavaji se nehratelnymi. Cloveku je az smutno, kdyz si vzpomene na hry typu XCOM Enemy Unknown, ktere se vlezly do par megabytu, a presto nabizely desitky, nekdy az stovky hodin zabavy. Dnes lide plati to same za 4-6 hodin prochazeni linearnim koridorem k cili.

Tobias Valach
Tobias Valach
7. 1. 2014 • 13:13

Fajn, keď sú taký chytrý chlapci s nVidie, tak nech mi na tých čipoch K1 spustia GTA 5 v takej kvalite ako to mám z X360 alebo PS3, keď sa bavíme o výkone.

Pavel Matějka (Pety)
Pavel Matějka (Pety)
7. 1. 2014 • 10:35

No sláva, Nvidia výkonově dohnala osm a půl roku starou techniku. Jste taky tak rááádi? 😀

Pavelka IT amater
6. 1. 2014 • 17:44

Jedině dobře, že konkurence tvrdě maká s ohledem třeba na nové čipy Tegra, a posouvá tento svět mílovými kroky dopředu, aby ukázala záda zkosnatělému přebyrokratizovanému molochu Microsoftu vedené starými strécami v tesilkách, žijící stále ze zašlé slávy Billa Gatese. Konzole Xbox 360, Surface mají značný nádech exotičnosti než masového rozšíření za lidovější ceny. Microsoft se snažil zjevně kopírovat také firmu Apple, ale hardwarově to bylo vždycky slabší.

eXp10it
eXp10it
6. 1. 2014 • 14:35

No tak to je hodně chytré srovnávat právě vyvíjený čip (tegra) a 10 let starými systémy (PS3, xbox360) které byly po smrti už v době vydání. To je jako porovnávat nový iphone s telefonní budkou.

Petr Galansky
Petr Galansky
6. 1. 2014 • 14:09

Streamovani her v HD (komprese) pres Internet viz. jejich pokus USA-EVROPA. S kompresi je datovy tok v jednotkach Mb/s (nizsi kvalita) bez komprese desitky Mb/s. Kazdy hrac ma pridelen svuj stream (na sledovani poradu staci jeden).
Napr. pri prumernem datovem toku 4Mb/s za hodinu hrani, protece siti k vam priblizne 1,7GB. Myslim ze i pro neprilis velke hrace je riziko ze vas provider po dvou tydnech bude chtit kopnout nejradeji to zadku. V pripade ze bude takovych hracu vice a zahltite providerovi nekde fyzickou linku tak do par hodin mate po hrani. PS: Overeno u 02 z 24Mb/s byla stazena rychlosti na 2Mb/s. Dalsi mesic rychlost obnovena.

Názor byl 2× upraven, naposled 6. 1. 2014 14:32

Jarda.abc
6. 1. 2014 • 13:17

Tady je krásně vidět, kolik místa zabírají jádra A7, A15 a kolik grafika.
K titulku, kolik má ta grafika tranzistorů v porovnání s xboxem 360? A u 64 bitů není vidět jádro A53. Že by pouze 2xBIG, konkurence bude mít i ARM A53.

Tony Stark
Tony Stark
6. 1. 2014 • 13:16

"Grafický výkon by měl být ve dvou prezentovaných aplikacích (GFXBench 3.0 a Unreal Engine 4) několikanásobně lepší, ale rozhodne až srovnání výkonu v reálných aplikacích a hrách, kde měl Apple navrch. "Přesně, jak říkáte. V době, kdy toto řešení od nvidie bude konečně k dispozici, už bude od Apple nová generace. Předpokládám, že tato tegra dopadne jako přechozí tegry 2, 3 a 4 – horší než konkurenční řešení a navíc k dispozici v minimálním počtu zařízení.

Určitě si přečtěte

Články odjinud