minduton
31. 7. 2024 • 18:19

Datart je sice větší, ale není to plnohodnotný IT shop. PC komponenty tam prodávaj jen velmi omezeně, prostě tam nenakoupíte komponenty na kompletní PC. Coby tohohle hlediska, je tedy Mironet skutečně "dvojkou".

Ergo Proxy (TDR)
Ergo Proxy (TDR)
31. 7. 2024 • 14:42

Mironet se mi sice jeví sympaticky, ale kdytž vidím, že třeba moji RTX 4090 Phantom mají cca o 3000 dráž jak Alza, tak by mě zajímalo, kdo tam nakupuje...

RONovo
RONovo
30. 7. 2024 • 22:34

Mironet - já myslím, že všechno dobře 😀
čtyřnásobný vítěz shop roku za kvalitu služeb na Heureka, s odstupem nejlepší hodnocení na mapy.cz atd. Hodnoceno skutečnými zákazníky - 57.000 pozitivních recenzí - skóre 98% - to je o dost jinde než zbytek konkurencehttps://obchody.heureka.cz/mironet-cz/recenze/overenehttps://mapy.cz/zakladni

Názor byl 4× upraven, naposled 30. 7. 2024 22:44

lazywriter
30. 7. 2024 • 18:45

Mironetu fandím už pro to, co mu provedl Microsoft. Ale je fakt, že se uvidí při prvním řešení záruky (kupuju u nich hlavně disky, třeba 18TB Toshiby vychází hezky). Doufám, že to nebude muset končit stejnou rozlučkou jako s CZC.

Názor byl 1× upraven, naposled 30. 7. 2024 18:45

lamasutra
30. 7. 2024 • 17:26

Je chyba se hlásit, ještě přijde Gates a ten Compu-Global-Hyper-Mega-Net si koupí.

Tomáš Trepáč, Ing.
Tomáš Trepáč, Ing.
30. 7. 2024 • 16:47

Dobrý den,
když jsem v letech 1998- 2004 v Brně U.O., tak tam byl Jedničkou v prodeji PC, HW, SW, Apod, MIRONET.

kolkyno
kolkyno
30. 7. 2024 • 16:01

na zaklade obratov len sotva budu dvojka (mozno v nejakej konkretnej kategorii), bude tu silnejsi Datart a zakaznici czc sa prerozdeluju a prerozdelia medzi ostatnych, teda ti co nebudu chciet nakupovat na allegre.

Veolw
30. 7. 2024 • 11:52

Ja kdyz nekdy omylem prejdu na allegro tak je mi okamzite na bliti a jdu pryc. Dlouho jsem objednaval na mall dokud se z toho nestalo smetiste vseho. Fakt hruza toto. Jsem vdecny za alzu, datart, tsbohemia, mironet atd.

Bobanowicz
30. 7. 2024 • 10:08

S Alzou jsem teď řešil problém, který vyústil v moje naštvání a rozhodnutí zrušit u nich svůj zákaznický účet.
Objednal jsem nějaké komponenty od Samgungu a využil jsem aktuálně probíhající akce "multibuy" (koupíš 2 výrobky - sleva 10%, koupíš 3 - sleva 15%).
https://www.alza.cz/samsung-akce-2024
Koupil jsem 3 výrobky od Samsungu, zadal kód slevy a požadavek on-line platbu. Prodejní systém mi slevu potvrdil, vygeneroval proformafakturu, kterou jsem okamžitě zaplatil a těšil jsem se jak si v AlzaBoxu objednávku vyzvednu. Čekám den, dva...nic... mrknu se do svého zákaznického účtu, je tam pouze info "zboží je zarezervováno, zaplaceno a čeká na doručení". Další den zavolám do Alzy, chlápek na telefonu mi řekne, že objednávka prý není zaplacena. To mě překvapí. Nakonec se dohodnem, že mu pošlu proformafakturu, kterou jsem obržel po vytvoření objednávky a Alza tu záležitost prověří. Zákaznický účet najednou začal ukazovat, že objednávka čeká na zaplacení - přesně ve výši původně přiznané slevy. Čekám další den, přijde víkend, po víkendu znovu volám do Alzy. Chlápek mi sdělí, že sleva prý byla ručně odebrána. Prý na ni nemám nárok, protože se nevztahuje na kombinaci mnou objednaného zboží. Trochu protestuji. Chlápek na telefonu mi suše odpoví, že pokud s tím nesouhlasím, mám si stěžovat české obchodní inspekci. Alza prý má všechno velmi dobře právně ošetřeno. Poněkud se zlobím nad tímto jednáním ze strany Alzy, že slevu bez vysvětlení, bez snahy jakkoliv mě kontaktovat prostě odebrali a tvářili se jakože objednávka prostě nebyla zaplacena. Pár minut po tomto telefonátu obdržím mail kde mi Alza sděluje, že na dotyčné objednané Samsung výrobky se sleva prý nevztahuje a chci-li dotyčnou slevu, musím si vybrat nějaké další výrobky od Samsungu.
Celá tahle anabáze mě naštvala natolik, že jsem objednávku zrušil a jakmile obdržím dosud zaplacené peníze zpět na účet, tak u Alzy ruším i zákaznický účet.
----------
Co mě fakt naštvalo.
1. Pokud opravdu mnou zakoupené výrobky nespadaly pod slevu, tak proč mi teda prodejní systém slevu vygeneroval, vygeneroval proformafakturu se slevou a v on-line platbě po mě požadoval částku, která slevu obsahovala?
2. A když Alza slevu dodatečně odstranila, proč mě hned nekontaktovala a nesnažila se sama aktivně situaci se mnou probrat? Proč po několika dnech prostě pouze objednávku převedla do nezaplaceného stavu a dál dělala "mrtvého brouka"?
Tohle mi prostě připadá jako naprosto arogantní a nesolidní jednání.
Jsem docela zvědavej jak dlouho jim bude trvat vrácení peněz. :)

Názor byl 10× upraven, naposled 30. 7. 2024 12:27

PavelP
30. 7. 2024 • 8:53

Mironet jsem bral vždy asi tak na čtvrtém místě za CZC, Alfacompem/TSB, Alzou. Občas jsem tam našel něco za výrazně nižší cenu, třeba protože pomalu reagovali na změny kurzu a nebo měli nějakým omylem neinzerovanou slevu 40%.
CZC a Alza mají zdaleka nejlepší web a filtry a u CZC jsem měl dobré zkušenosti s reklamacemi, u Alzy jsem měl jen jednu a trvala přesně 30 dní, za což prý ale mohl Garmin a těch dalších jsem měl štěstí, že jsem nic reklamovat nemusel.

Franta Strnad
Franta Strnad
30. 7. 2024 • 5:47

Pro mě má Mironet nevýhodu, že nemá pobočku v Pardubicích ale až v Hradci.
Když je Robert Novotný původem z Pardubic, tak by se mohl trochu posnažit.
Chodov v Praze je taky mimo pro mě.
Reklamaci jsem neřešil a zřídka jsem u nich něco objednal, když to nebylo jinde nebo cena byla hodně nižší.
Pořád ale dávám přednost Alze, ta je u mě na prvním místě.
CzC mělo horší reklamovani zboží už dávno předtím než je pohltilo Allegro.
Jinak Mironet mám na stejné příčce jako třeba AB com a spoustu jiných menších firem od kterých příležitostně beru.
Určitě bych Mironet nenazval dvojkou, to je hodně silácké prohlášení.

jarda256
jarda256
30. 7. 2024 • 3:23

Mironet beru jako poslední štaci. Odrazuje mě jejich dlouhá dodací lhůta, kdy některé zboží, které je skladem, dodá na prodejny mimo Prahu třeba až za 4-5 dnů.

Pindulin
30. 7. 2024 • 1:40

My alfy bereme jen první místa a bejt druhej jenom kvůli tomu, že předchozí soupeř chcípl, mi nepřijde jako výhra 😝

luqas
30. 7. 2024 • 0:16

CzC umrel, zabilo ho Allegro, takze tam uz nic kupovat nebudu. Stejne jako Mall.cz, ktery uz ani pobocky nema. Mironet pobocku mam pobliz, maji tam spousty veci skladem (i kdyz posledni dobou je to spis horsi), a treba pametove karty do fotaku/tabletu/atd. Jednou jsem tam kupoval mobil a pan me presvedcil na pojisteni proti kradezi/rozbiti.. to nastalo o dva dny pozdeji, displej po padu krupnul, uz nevim jestli jsem platil nejakou malou spoluucast, ale mobil bez reptani opravili, az se mi tomu ani nechtelo verit. Podleni dobou jsem si take oblibil obchod Suntech, ten mam trosku z ruky ale maji tam sitove veci skladem a za dobre ceny, ktere jinde treba ani nemaji. Trosku jsem alergicky na to ze obchod neco prodava ale vlastne to jen preposila od nekoho (Allegro a dalsi trziste) predevsim mi vadi ze to pak logicky nikde nenajdete skladem.. Jedine u Alzy se to da tolerovat kdyz je to do druheho dne v boxu.

Lojzo Ondrejka
29. 7. 2024 • 19:48

S nákupom od CZC skúsenosti nemám, alebo aspoň si nepamätám, že som od nich niekedy nakupoval. A je veľmi pravdepodobné, že už ani nenakúpim, ale s obchodom Mironet mám veľmi dobré skúsenosti, nakupoval som tam viac krát a dokonca som tam niekedy v marci tohto roku aj reklamoval a úplná spokojnosť.🙂

Emil Pastelka
Emil Pastelka
29. 7. 2024 • 18:56

Mironet jsem měl rád do první reklamace. Když jsem v jednom měsíci po 5 nákupech měl 4 reklamace, rozhodl jsem se nakupovat jinde. Jednu položku (HDD do NAS) jsem reklamoval 2×, kdy mi poslali nový, který vykazoval stejnou vadu.
Reklamace trvaly dlouho (jedna i přes měsíc) a ve chvíli, kdy člověk nakoupí na IČ, prakticky přijde o jakékoliv zastání (lhůty se vztahují jen na koncové spotřebitele).
Mironet tedy požívám jen tehdy, kdy není zbytí a dané zboží opravdu jinde není.

Eduard D.
Eduard D.
29. 7. 2024 • 18:47

Mironet je fajn, mám s nimi dobré zkušenosti a mají v sortimentu zboží, co se jinde koupit nedá, speciálně třeba věci do racků 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 19:08

DejvN
29. 7. 2024 • 18:39

Datart nejde srovnávat s Alzou a Mironetem.
A nebo na Datartu si můžete nakoupit PC komponenty? Proč je v anketě předvyplněn mail redaktora?

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 20:29

sender21
29. 7. 2024 • 18:22

Pořád nechápu pojem "Oficiální česká distribuce produktů"...Přeci jsme součástí EU, tak je to EU distribuce ne? Nebo jakože notebook má český písmenka nebo tak? A to je umění to přeposlat to z Allegra nebo Aliexpressu nebo Amazonu a přihodit si na tom pětistovku? Každopádně nebudou časem stejně stíhat vydávání nových produktů, masivní cenové akce atp., což se děje už teď.... .Svět se globalizuje a zrychluje, ne každý bude stačit tempu..... .

KRtek.tm
29. 7. 2024 • 18:12

S Mironetem jsem byl vždycky nad míru spokojený.

Jamil
29. 7. 2024 • 18:05

U Mironetu som kupoval viackrát a vždy dobrá skúsenosť.

Petr Záruba
Petr Záruba
29. 7. 2024 • 17:18

Mironet a Allegro mají asi stejně přívětivé reklamační podmínky. Pokud něco nechci a nebo mají vyprodáno z Alzy, tak se podívám na Datart případně na Heureku.

rathanuviel
rathanuviel
29. 7. 2024 • 16:58

Mironet nebrat. Na reklamačním si vymyslí cokoliv, ne aby nemuseli reklamaci uznat. B-]

Adam Bauer
Adam Bauer
29. 7. 2024 • 16:54

Je mi naprosto jedno, kdo je jednička, kdo je dvojka a kdo je devatenáctka. Zboží si koupím klidně i u třicetšestky, protože nejdůležitější je pro mě přehlednost obchodu, dostupnost zboží a v neposlední řadě cena + rychlost dodání.Ale když CZC teď spadá pod polský vlezlý ztrátový moloch Allegro, tak u mě skončili spíše jako "devadesátdevítka" a kašlu na ně.

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 16:58

regine
29. 7. 2024 • 16:26

😉 Hm, Mironet jež konkurence podtrhla (MS?) a stát jako obvykle se tvářil, že on nic.:-/
https://connect.zive.cz/bleskovky/mironet-uspel-u...
Jen nevím, jak vše nakonec dopadlo.

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 16:27

Nigfire
29. 7. 2024 • 16:11

Je fakt že teď je to můj častý kandidát pro nákup. Na poláky hážu bobek za to co provedli CZC.

Samanthea N (Samanthea Nováková)
29. 7. 2024 • 15:52

U Mironetu jsem koupila jednou a musela jsem asi za půl roku řešit reklamaci a i když to nakonec dopadlo dobře, nestojí mi ušetřených pár centů za ty nervy. Nejdřív na mě naběhl přijímací technik, že jsem si to způsobila sama (byl to HDD do NASu, který najednou přestal komunikovat, totálně mrtvý), když jsem si nechala zavolat nadřízeného, tak že to vezmou milostivě na reklamaci a naštěstí nestihli zákonnou lhůtu, takže mi za další tři týdny po třiceti dnech vrátili peníze a já mám zkušenost, kam nechodit.

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 15:53

Určitě si přečtěte

Články odjinud