Datart je sice větší, ale není to plnohodnotný IT shop. PC komponenty tam prodávaj jen velmi omezeně, prostě tam nenakoupíte komponenty na kompletní PC. Coby tohohle hlediska, je tedy Mironet skutečně "dvojkou".
Navíc příslušenství k PC nebo mobilu je v Datartu často cenově hodně nadsazené.
a hlavne tam maju velmi drahe pc komponenty. minimalne ak si das sk datart a posledne kusy skladom, pride mi to, akoby nakupca nahodil nejaku niekde vygenerovanu stratu tu na niekolko vybranych produktov, ktore tu chce ponuknut akoze vyhodne. Cumel som na tu ponuku uz dvakrat a jednoducho som nechapal ako moze mat niektore veci 2-10x drahsie nez inde, resp. ziadny produkt z tej ponuky poslednych kusov nebol lacnejsi ako inde a vieme za co sa maju predavat posledne kusy, pokial sa nejedna o zlate tehly a pod. 😃
Mironet se mi sice jeví sympaticky, ale kdytž vidím, že třeba moji RTX 4090 Phantom mají cca o 3000 dráž jak Alza, tak by mě zajímalo, kdo tam nakupuje...
ja som odtial vlani kupoval Edifier G5000 v podstate o 100€ lacnejsie ako mala vtedy konkurencia u nas.
povím tajemství. Alza i Mironet pro opravdové odběratele (tzn. ne člověk co si jednou za 5 let koupí novou grafárnu), ale děláš třeba měsíčně 50 - 100 000kč obrat, má uplně jiný ceníky. A pak se karta obrací, protože paradoxně Mironet nabízí odběratelům na IČO podstatně lepší podmínky (ceny) než Alza
Mironet - já myslím, že všechno dobře 😀čtyřnásobný vítěz shop roku za kvalitu služeb na Heureka, s odstupem nejlepší hodnocení na mapy.cz atd. Hodnoceno skutečnými zákazníky - 57.000 pozitivních recenzí - skóre 98% - to je o dost jinde než zbytek konkurencehttps://obchody.heureka.cz/mironet-cz/recenze/overenehttps://mapy.cz/zakladni
Názor byl 4× upraven, naposled 30. 7. 2024 22:44
Roberte, nejste úplně špatní, ale stále máte výrazný prostor na zlepšování, protože ani konkurence nespí. Týká se to hlavně - jak už bylo zmíněno - reklamací, ale i logistiky (Alza i Allegro si pořídily vlastní přepravní službu, takže mají pod palcem celý logistický proces).Tu konkurenční výhodu pro Mironet vidím hlavně v dovozu produktů z EU distribuce, které vyjdou levněji než přes oficiální české distributory, ale to samozřejmě s sebou nese i zvýšenou potřebu vstupní a servisní podpory právě ze strany prodejce... A k tomu třeba nepřispívá to, když část poboček máte jako franšízanty, kteří vlastně tak úplně Mironet nejsou, takže nemají všechny potřebné informace.
Děkuji. Je třeba si uvědomit, že bojujeme s mnohem většími hráči. Mironet je počtem lidí malá firma. To, co jinde dělá celé oddělení, u nás musí zvládnout jeden člověk. Naštěstí je v Mironetu skvělý tým hodně schopných lidí. Troufnu si říct, že reklamace máme postupně nejlepší na trhu (nebylo tomu tak), dáváme do toho hodně energie.Spustili jsme dotazník, co máme zlepšit. Budu rád, když tam bude reagovat co nejvíce lidí https://www.mironet.cz/akce/form
Mironetu fandím už pro to, co mu provedl Microsoft. Ale je fakt, že se uvidí při prvním řešení záruky (kupuju u nich hlavně disky, třeba 18TB Toshiby vychází hezky). Doufám, že to nebude muset končit stejnou rozlučkou jako s CZC.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 7. 2024 18:45
Je chyba se hlásit, ještě přijde Gates a ten Compu-Global-Hyper-Mega-Net si koupí.
Dobrý den, když jsem v letech 1998- 2004 v Brně U.O., tak tam byl Jedničkou v prodeji PC, HW, SW, Apod, MIRONET.
myslim ze v Brne vtedy letela skor TS Bohemia, mozno Softcom
Jj, Softcom býval a vlastně stále je super.Účet u nich mám snad od konce devadesátých let, ještě když v Brně sídlili na Gorkého?? Grohové??, pak se přesídlili na Čápkovu?? Jiráskovu?? - no někam tam, už si to nepamatuju přesně. Dnes v Brně jsou na Hybešové? Teda, minimálně ještě v květnu tam byli. :)Vzpomínám si, že kolem roku 2000 před jejich brněnskou výdejnou běžně bývaly mnohametrové fronty, vždycky tam bylo doslova narváno. Zdá se mi ale, že pak nějak nezvládli další rozšiřování.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 7. 2024 17:32
Pobočka v Brně bude od 1.7.2024 uzavřena.
No tak to je v hajzlu.
ja som si v 2005 v Brne uz nakupil PC komponenty v TS Bohemke :)
na zaklade obratov len sotva budu dvojka (mozno v nejakej konkretnej kategorii), bude tu silnejsi Datart a zakaznici czc sa prerozdeluju a prerozdelia medzi ostatnych, teda ti co nebudu chciet nakupovat na allegre.
Ja kdyz nekdy omylem prejdu na allegro tak je mi okamzite na bliti a jdu pryc. Dlouho jsem objednaval na mall dokud se z toho nestalo smetiste vseho. Fakt hruza toto. Jsem vdecny za alzu, datart, tsbohemia, mironet atd.
No vidíte a já mám s Allegrem zatím jen dobré zkušenosti. Ale je fakt, že to tam chce hodně dobře vybírat.
mall.cz je naprostá tragedie z hledisku UX. Vždy když jsem se tam objevil že jsem něo hledal, tak jsem to raději koupil o par stovek dráž na alze.
S Alzou jsem teď řešil problém, který vyústil v moje naštvání a rozhodnutí zrušit u nich svůj zákaznický účet.Objednal jsem nějaké komponenty od Samgungu a využil jsem aktuálně probíhající akce "multibuy" (koupíš 2 výrobky - sleva 10%, koupíš 3 - sleva 15%).https://www.alza.cz/samsung-akce-2024Koupil jsem 3 výrobky od Samsungu, zadal kód slevy a požadavek on-line platbu. Prodejní systém mi slevu potvrdil, vygeneroval proformafakturu, kterou jsem okamžitě zaplatil a těšil jsem se jak si v AlzaBoxu objednávku vyzvednu. Čekám den, dva...nic... mrknu se do svého zákaznického účtu, je tam pouze info "zboží je zarezervováno, zaplaceno a čeká na doručení". Další den zavolám do Alzy, chlápek na telefonu mi řekne, že objednávka prý není zaplacena. To mě překvapí. Nakonec se dohodnem, že mu pošlu proformafakturu, kterou jsem obržel po vytvoření objednávky a Alza tu záležitost prověří. Zákaznický účet najednou začal ukazovat, že objednávka čeká na zaplacení - přesně ve výši původně přiznané slevy. Čekám další den, přijde víkend, po víkendu znovu volám do Alzy. Chlápek mi sdělí, že sleva prý byla ručně odebrána. Prý na ni nemám nárok, protože se nevztahuje na kombinaci mnou objednaného zboží. Trochu protestuji. Chlápek na telefonu mi suše odpoví, že pokud s tím nesouhlasím, mám si stěžovat české obchodní inspekci. Alza prý má všechno velmi dobře právně ošetřeno. Poněkud se zlobím nad tímto jednáním ze strany Alzy, že slevu bez vysvětlení, bez snahy jakkoliv mě kontaktovat prostě odebrali a tvářili se jakože objednávka prostě nebyla zaplacena. Pár minut po tomto telefonátu obdržím mail kde mi Alza sděluje, že na dotyčné objednané Samsung výrobky se sleva prý nevztahuje a chci-li dotyčnou slevu, musím si vybrat nějaké další výrobky od Samsungu. Celá tahle anabáze mě naštvala natolik, že jsem objednávku zrušil a jakmile obdržím dosud zaplacené peníze zpět na účet, tak u Alzy ruším i zákaznický účet.----------Co mě fakt naštvalo.1. Pokud opravdu mnou zakoupené výrobky nespadaly pod slevu, tak proč mi teda prodejní systém slevu vygeneroval, vygeneroval proformafakturu se slevou a v on-line platbě po mě požadoval částku, která slevu obsahovala? 2. A když Alza slevu dodatečně odstranila, proč mě hned nekontaktovala a nesnažila se sama aktivně situaci se mnou probrat? Proč po několika dnech prostě pouze objednávku převedla do nezaplaceného stavu a dál dělala "mrtvého brouka"?Tohle mi prostě připadá jako naprosto arogantní a nesolidní jednání. Jsem docela zvědavej jak dlouho jim bude trvat vrácení peněz. :)
Názor byl 10× upraven, naposled 30. 7. 2024 12:27
Přesně to samé se stalo jedné známé, když objednávala Samsung telefon a k tomu další Samsung věci. Slevy se uplatnily, platba byla přijatá, ale pak jí systém hlásil, že to není zaplacené. Tak volala na Alzu, kde jí řekli, že se slevy takto nedají kombinovat, ačkoliv v té promoakci to tak bylo napsáno a já to také tak pochopil. Objednávku nakonec zrušila a peníze dostala zpět, ale dodneška nechápe, co se vlastně stalo. Já s Alzou zatím negativní zkušenosti nemám, ale tohle by mě teda také naštvalo. Proč dělají nějakou akci, když od toho pak dávají ruce pryč?
Slevu na samsung uznává dále samsung, když si dupne že ne na tohle sleva uznana byt nemuže, tak to nema nazývat sleva na samsung produkty ale na vybrané... podobně to měli přimo oni mimo alzu, takže u téhle "akce" bych hledal chybu jinde...
To asi ano, ale prezentuje to Alza a kupující kupuje u Alzy. Alza z toho pomalu dělá, že je to zákazníkova chyba.
Proč by zákazníka Alzy mělo zajímat jaké interní dohody má Alza se svými dodavateli, když zákazník komunikuje přímo s Alzou?Navíc, když Alza dodatečně ručně pozmění parametry objednávky, navíc v neprospěch zákazníka, tak neoznámit to zákazníkovi, dělat "mrtvýho brouka" a prostě se tvářit jakože objednávka nebyla zaplacena. To považuji za docela arogantní přístup.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 7. 2024 14:24
Panove, je to uplne jednoduche. Pokud jste splnil podminky a provedl jste zavaznou objednavku, musi Alza plnit. Kor kdyz byla objednavka Alzou prijata, byla zaslana proforma faktura a byla radne zaplacena. Vubec bych se s Alzou nebavil a sel na čoiku.Pokud ale podminky akce splneny nebyly, tak je to 50:50, a musi to clovek uhrat ze si podminky radne neprecetl a nebo ze je radne nepochopil a spolehl se na system Alzy, ze nevalidni objednavky nepustí - zde je to fakt ale o cloveku v čoi.
Tak, jak jsou podmínky napsány v reklamně na akci, jsem podmínky splnil - tam je napsáno "kupte si tři produkty a zíkáte slevu 15%".Tak, jak je akce popsána v kompletních pomínkách akce, jsem podmínky opravdu nesplnil. Kompletní podmínky jsem si přečetl teprve až dodatečně během řešení té záležitosti s Alzou.Když jsem objednávku zadával, pracoval jsem pouze s informací z reklamy "3 výrobky" a když slevu akceptoval prodejní systém, tak jsem to považoval za vyřízené.Když jsem chlápkovi v telefonu argumentoval tím, že v reklamně na akci mají napsáno "kupte si tři produkty a zíkáte slevu 15%", tak mi odpověděl, že to je prý jen takové obchodní sdělení, ale rozhodující jsou kompletní podmínky akce. Uznávám, že nejspíš měl pravdu.Avšak mě zejména naštval způsob jednání Alzy. Kdyby mě sami aktivně kontaktovali hned jak slevu dodatečně odebrali a vysvětlili situaci, tak bych to považoval za OK. Ale způsob, jakým se mnou následně jednali, považuji za děsně arogantní. Hned to ve mě vyvolalo vzpomínky na jednání se zákazníkem v dobách socialismu a na to jsem poměrně citlivej. 😀
Já si myslím, že pravdu neměl a jednalo se prachsprosté klamání zákazníka klamavou reklamou. Podmínky sice mohou existovat, ale musí být v souladu s tím, co komunikují. Prostě ČOI na ně, ale ta jim dá směšnou pokutu.
Teď se jich musím trochu zastat. Dá se to pochopit tak, že reklama je jen takové velmi stručné sdělení, zatímco teprve "kompletní podmínky" celou tu slevovou akci detailně popisují. V reklamě jsou zmíněné "3 výrobky" a v kompletních podmínkách je upřesněno o jaké konkrétní kategorie výrobků se musí jednat.Jsem přesvědčenej, že hlavní zdroj problémů je v tom, že jejich prodejní systém je ochoten odsouhlasit i slevu, která není v souladu s kompletními podmínkami. Kdyby mi prodejní systém sdělil, že pro tuto kombinaci výrobků není možné slevu uplatnit, tak bych začal pátrat po důvodech, objednávku bych přizpůsobil situaci a nikde by dál nebyl problém.Další problém, který mě naštval naprosto nejvíc, vidím v následném jednání Alzy, kdy slevu prostě odebrali, nekontaktovali mě a když jsem jim po pár dnech zavolal s dotazem co se děje, proč zboží neposílají, tak ze mě dělali blbce, že prý objednávka není zaplacená. Vlastně až tohle mě fakt naštvalo.
Názor byl 6× upraven, naposled 31. 7. 2024 15:17
To jsou problémy Alzy s jejími subdodavateli, které mě jako zákazníka nemusí zajímat. A zpravidla taky nezajímají - ačkoli za určité situace a určitého chování prodejce jsem ochoten je pochopit.
celkom spinavost, ked ti presla objednavka, zlava a zaplatil si za to.mne sa pred casom stala taka volovina, tiez ma to trosku vytocilo ale neriesil som to s alzou. kupoval som ponorny mixer Philco pocas alzadni mali super cenu na ten model, myslim 20- 30% zlava. Mixer som objednal s platbou online a vyzdvihnutim na predajni. Vsetko preslo, no na druhy den mi vola pani, ze ten mixer co som objednal nemaju uz skladom, vravim ale ved som ho objednal bol skladom a este aj po objednavke ukazovalo skladom viac ako 5ks. Tvrdila mi ze mali skladom len jeden kus a ten je poskodeny a ze mi ho teda nedodaju. Co som chapal a samozrejme obj stornoval. Na dalsi den, bol ten model mixeru stale skladom ale uz bez alza dni akcie v povodnej cene, no iny model Philco pribudol v ponuke a hned v alza dni akcii. Mozno tam zamenili akciu na drahsi model, a mal byt v akcii lacnejsi, ktovie.
Mironet jsem bral vždy asi tak na čtvrtém místě za CZC, Alfacompem/TSB, Alzou. Občas jsem tam našel něco za výrazně nižší cenu, třeba protože pomalu reagovali na změny kurzu a nebo měli nějakým omylem neinzerovanou slevu 40%.CZC a Alza mají zdaleka nejlepší web a filtry a u CZC jsem měl dobré zkušenosti s reklamacemi, u Alzy jsem měl jen jednu a trvala přesně 30 dní, za což prý ale mohl Garmin a těch dalších jsem měl štěstí, že jsem nic reklamovat nemusel.
U Alzy jsem dělal dva větší nákupy, které jsem vrátil. Jednou jsem to rozbalil a vrátil a oni mi vrátili všechny peníze, takže OK. Podruhé jsem nerozbalil a tak, jak mi to dali jsem jim to vrátil, strhli si 1500Kč, v podstatě mě okradli. Od té doby u nich nekupuji.
Alza vas okrada aj ked si tovar ponechate, ich ceny su na smiech, ked si ich clovek porovna s konkurenciou, pravidelne o 10 a viac percent drahsi nez najlacnejsie ponuky v overenych obchodoch. Jediny dovod preco nakupovat na Alze je ze si tam clovek moze cez prostrednika kupit kupony z flexipass.
Warezák Markoff tady bude něco říkat o okrádání. Zloděj křičí chyťte zloděje! 😀Nevím kdo tu pořád dává odkaz na aktivátory Win nebo Offlice.Být tebou mlčím a šoupu nohama. B-]
Tím, že akceptuji cenu mě nikdo neokrádá i kdyby byla 10x vyšší. Okradla mě tím, že mi nevrátila peníze za vrácené zboží, tedy jednou ano, jednou ne.
No, to nevím. Zrovna teď jsem sháněl univerzální nabíječku a na Alze ji měli zdaleka nejlevněji z relevantních a důvěryhodných obchodů. Ano, na Allegru bych ji sehnal ještě o pár desetikorun levněji, ale to pro mě není relevantní, ani důvěryhodný obchod.
Mně se stalo něco podobnýho snad před 12 lety. Naprosto neoprávněně si strhli 15% ceny po vrácení zboží. Naprosto jasně porušili svoje vlastní podmínky a na ofiko podanou stížnost se mi nikdy nikdo neozval. Od tý doby sem na Alze nakoupil jen a pouze když tam zboží bylo nejlevnější nebo když to jinde nebylo k dostání. Napsal sem o tom negativní recenze atd., ale hlavně aktivně lidem říkám, ať tam nenakupujou po takovýto zkušenosti. Protože kdyby to byl jeden člověk na reklamačním oddělení, to bych odpustil, ale že mi pak ignorovali i oficiální stížnost a nikdy se to nevyřešilo, to už fakt ne. Chyba jednoho člověka je v pohodě, ale tady to bylo víc než jeden, což už ukazuje na systém, který má zákazníka prostě voškubat bez milosti... jako výsledek sem za těch 12 let dal přinejmešim desetitisíce kaček CZC, Mironetu, Mall.cz a několika dalším obchodům. Ještě že ta konkurence je 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 7. 2024 10:46
Pro mě má Mironet nevýhodu, že nemá pobočku v Pardubicích ale až v Hradci.Když je Robert Novotný původem z Pardubic, tak by se mohl trochu posnažit.Chodov v Praze je taky mimo pro mě.Reklamaci jsem neřešil a zřídka jsem u nich něco objednal, když to nebylo jinde nebo cena byla hodně nižší.Pořád ale dávám přednost Alze, ta je u mě na prvním místě. CzC mělo horší reklamovani zboží už dávno předtím než je pohltilo Allegro.Jinak Mironet mám na stejné příčce jako třeba AB com a spoustu jiných menších firem od kterých příležitostně beru.Určitě bych Mironet nenazval dvojkou, to je hodně silácké prohlášení.
Já teda za těch.. už přes 20 let nakupování elektroniky měl problém s reklamací jen a pouze u Alzy. Mall.cz, CZC a pár dalších uplně v pohodě. Na Mironetu sem si teď koupil WiFi kartu do noťasu, protože to jinde skoro neměli. Připomnělo mi to, že Mironet měl vždycky velkej výběr HW a rád od nich budu jednou za čas nakupovat dál 🙂 (zrovna u nich a le zkušenost s reklamací nemám)
No, buď já, nebo někdo z mého okolí, má negativní zkušenosti s reklamacemi prakticky z každého eshopu. Konkrétně u Mironetu reklamovala kolegyně nefunkční čtečku otisků prstů na mobilu (nějaké Xiaomi, bohužel pro ni EU distribuce, takže nutnost reklamovat přímo u Mironetu). Napoprvé reklamace neuznána, s tím, že se neprojevila a že je chyba v jejích prstech. To poslední sice Mironet nenapsal, ale tak nějak si to kolegyně vyvodila. Takže vzala svého manžela a spolu s ním jela na prodejnu Mironetu, kde přímo ukázala, že čtečka nefunguje ani s manželovými prsty. Tento argument zjevně zabral a reklamace byla napodruhé uznána. Od té doby už neměla s mobilem problém.
Mironet beru jako poslední štaci. Odrazuje mě jejich dlouhá dodací lhůta, kdy některé zboží, které je skladem, dodá na prodejny mimo Prahu třeba až za 4-5 dnů.
Delší dodací lhůta mi nevadí, protože Mironet to oznamuje dopředu, kdy objednané zboží dokáže dodat a slíbený termín pokaždé splní.Přinejmenším si nevzpomínám na jediný případ kdy by slíbený termín nesplnili a to jsem tam toho už nakoupil poměrně dost.
My alfy bereme jen první místa a bejt druhej jenom kvůli tomu, že předchozí soupeř chcípl, mi nepřijde jako výhra 😝
a tou alfou myslíš odvozeninu od vlčího chování v zajetí které se v přírodě nevyskytuje? Pak zkus utéct ze zajetí 🙂
Děkuji za radu, ale ze zajetí, známém také jako "chomout", se utéci nesnažím. Já to beru jako jednu z dalších předností. Stejně tak jako u jiných věcí chceme to, co chtějí ostatní. Samice na lovu dá přednost raději odzkoušené a chtěné alfě, i když je již zabraná jinou samicí, než riskovat u nezadaného samce.Tohle je fakt věc, která funguje. Nechápu zoufalce, co si sundavají snubák při balení jednorázovek na služebce.
A jak s Alfa koresponduje tvůj přikrčený Nick?Mlčeti zlato.
Jojo, to mě taky zaráží... scvrklý nick :) Asi to bude jen jeho projekce a přání být alfa samcem.
Já jsem naopak takový samec, co si nemusí kompenzovat nickem svoji mužnost. Ne vážně... vy fakt berete nick jako nějakou vypovídající hodnotu? Vaším pohledem bych chtěl vidět svět, to musí bejt tak jadnoduchý 😀
V Mironetu nakupují sigmy.
CzC umrel, zabilo ho Allegro, takze tam uz nic kupovat nebudu. Stejne jako Mall.cz, ktery uz ani pobocky nema. Mironet pobocku mam pobliz, maji tam spousty veci skladem (i kdyz posledni dobou je to spis horsi), a treba pametove karty do fotaku/tabletu/atd. Jednou jsem tam kupoval mobil a pan me presvedcil na pojisteni proti kradezi/rozbiti.. to nastalo o dva dny pozdeji, displej po padu krupnul, uz nevim jestli jsem platil nejakou malou spoluucast, ale mobil bez reptani opravili, az se mi tomu ani nechtelo verit. Podleni dobou jsem si take oblibil obchod Suntech, ten mam trosku z ruky ale maji tam sitove veci skladem a za dobre ceny, ktere jinde treba ani nemaji. Trosku jsem alergicky na to ze obchod neco prodava ale vlastne to jen preposila od nekoho (Allegro a dalsi trziste) predevsim mi vadi ze to pak logicky nikde nenajdete skladem.. Jedine u Alzy se to da tolerovat kdyz je to do druheho dne v boxu.
S nákupom od CZC skúsenosti nemám, alebo aspoň si nepamätám, že som od nich niekedy nakupoval. A je veľmi pravdepodobné, že už ani nenakúpim, ale s obchodom Mironet mám veľmi dobré skúsenosti, nakupoval som tam viac krát a dokonca som tam niekedy v marci tohto roku aj reklamoval a úplná spokojnosť.🙂
Mironet jsem měl rád do první reklamace. Když jsem v jednom měsíci po 5 nákupech měl 4 reklamace, rozhodl jsem se nakupovat jinde. Jednu položku (HDD do NAS) jsem reklamoval 2×, kdy mi poslali nový, který vykazoval stejnou vadu.Reklamace trvaly dlouho (jedna i přes měsíc) a ve chvíli, kdy člověk nakoupí na IČ, prakticky přijde o jakékoliv zastání (lhůty se vztahují jen na koncové spotřebitele).Mironet tedy požívám jen tehdy, kdy není zbytí a dané zboží opravdu jinde není.
S tím IČ je to u Alza přeci stejné. HDD - vždyť víš, že stejná série může mít stejnou chybu.Nakupuji také selektivně, něco je a něco není u Mironetu lepší. Alza také umí zklamat, je to dáno "dobrými nápady" nižšího managementu, jak nachytat zákazníka.Pražská pobočka Chodov ale nikdy nebude výkladní skříní jako "dvojka" ... což už je otázka období zásilek.
Až na to že vůbec. Alza dává už dost dlouho i na IČO 2 roky záruku a stejně tak drží možnost odstoupení od smlouvy do 2 týdnu a mě vždy reklamaci vyřešila v rámci dnů.
Přesně jak píše Doggg - ze zákona by mohli, ale Alza to prostě neřeší.Vady u HDD v sériích mohou být, ale proč bych to, jako zákazník, měl omlouvat, nebo si to nějak logicky zdůvodňovat. Kdybych měl možnost HDD vrátit (jako u konkurence), byla by to záležitost jednoho týdne. Takhle jsem měl nový NAS přes měsíc a půl na stole.
Mironet je fajn, mám s nimi dobré zkušenosti a mají v sortimentu zboží, co se jinde koupit nedá, speciálně třeba věci do racků 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 19:08
Datart nejde srovnávat s Alzou a Mironetem. A nebo na Datartu si můžete nakoupit PC komponenty? Proč je v anketě předvyplněn mail redaktora?
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 20:29
V Alze koupíte i vodovodní baterii, krém na boty nebo batoh... Zatímco v Datartu se pordává jen elektro zboží, včetně těch počítačových komponent, takže je dnes vlastně "počítačovější" než Alza. Mimochodem - ElectroWorld byl koupen Datartem.
Já ram kupuju i žrádlo pro křečka, seno a granule pro morcata. Teď zas synovi nějaké věci do školy, kosmetiku a drogerii taky bezne beru v alze.
Pořád nechápu pojem "Oficiální česká distribuce produktů"...Přeci jsme součástí EU, tak je to EU distribuce ne? Nebo jakože notebook má český písmenka nebo tak? A to je umění to přeposlat to z Allegra nebo Aliexpressu nebo Amazonu a přihodit si na tom pětistovku? Každopádně nebudou časem stejně stíhat vydávání nových produktů, masivní cenové akce atp., což se děje už teď.... .Svět se globalizuje a zrychluje, ne každý bude stačit tempu..... .
Asi neznáš "specifický trh" ;) I když jsme v EU, tak výrobci i tak používají jednotlivé oblastní distribuce.Samsung má třeba různé akce s výkupy nebo slevy, které jsou ovšem vázány jen na český trh a tedy jen výrobky z CZ distribuce.Google dlouho odmítal na český trh, tak neexistovala žádná česká distribuce Pixelů. A tak dále.
S Mironetem jsem byl vždycky nad míru spokojený.
U Mironetu som kupoval viackrát a vždy dobrá skúsenosť.
Mironet a Allegro mají asi stejně přívětivé reklamační podmínky. Pokud něco nechci a nebo mají vyprodáno z Alzy, tak se podívám na Datart případně na Heureku.
Zaruba, Zaruba, ty jsi ale trouba. Podivam se na Datart nebo na Heureku...
Mironet nebrat. Na reklamačním si vymyslí cokoliv, ne aby nemuseli reklamaci uznat. B-]
to vadi jen sockam...
blbost, spokojenost a jsem jim pekne zatopilPosledni slusny shop
Nevim jak ted, ale v dobach davno minulych, Mironet mel vlastni pravnicku na telefonu, ktera radila pri problemech s reklamaci. Sam jsem toho jednou vyuzil.
Totez jsem opakovane videl v Alze. V CzC kupodivu nikdy. Oboje muze byt ciste nahoda.
Dvakrát pravda - u Alzy jsem to zažil též, u CZC nikdy.Prostě vám rovnou řeknou, že tak jak to popisujete se to stát nemohlo / jste lhář (případ Alzy i Mironetu) a basta. Nemáte šanci se jakkoliv bránit ač víte, že jste v právu.
Je mi naprosto jedno, kdo je jednička, kdo je dvojka a kdo je devatenáctka. Zboží si koupím klidně i u třicetšestky, protože nejdůležitější je pro mě přehlednost obchodu, dostupnost zboží a v neposlední řadě cena + rychlost dodání.Ale když CZC teď spadá pod polský vlezlý ztrátový moloch Allegro, tak u mě skončili spíše jako "devadesátdevítka" a kašlu na ně.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 16:58
😉 Hm, Mironet jež konkurence podtrhla (MS?) a stát jako obvykle se tvářil, že on nic.:-/https://connect.zive.cz/bleskovky/mironet-uspel-u... Jen nevím, jak vše nakonec dopadlo.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 16:27
V tomto ohledu jsem jednoznačně na straně Mironetu. Pokud se Microsoftu v té době nelíbilo, že Mironet prodává PC s Linuxem a poslal na ně kontrolu - kdy se pak ukázalo, že žádný nelegální software nepoužívají ... tak ať si to ty MS_sv-ně pořádně zaplatí.. Mironet by měl mít do té doby u každého PC s Windows doporučení, že MacBook je LEPŠÍ + SPOLEHLIVĚJŠÍ.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 17:05
Nezaplati. Agentura BSA, ktera toto zapricinila vyhlasila konec a nasledne se vratila jako zahranicni firma s ceskym zastoupenim v podobe reditele ukoncene pobocky. A nic nezaplatila.JInak se to tykalo jeste jedne firmy. Tenkrat na to meli celkem rozsahlou stat na svych webovkach, ktera ale po nejake dobe zmizela. A na jmeno si nevzpomenu. Nepomuze nekdo?
Je fakt že teď je to můj častý kandidát pro nákup. Na poláky hážu bobek za to co provedli CZC.
Já mam na Mironetu rád, že spoustu věcí mají v Nupakách skladem ihned k odebrání, což u CZC opravdu nehrozilo.
Hrozilo. Jen to nebylo v Nupakach, ale na okraji Pribrami.
Nupaky jsou ještě rozumně vzdálené od Prahy, takže se tam dá zajet, Příbram už je dost z ruky.
Slovo Nupaky slysim poprve, narozdil od Příbrami.
Já bych o nich taky nikdy neslyšel, nebýt tam ten velký sklad Mironetu a pár situací, kdy jsem něco potřeboval "prostě hned". Je to malá vesnička uprostřed pole plná skladů, asi 7 minut od kraje Prahy po dálnici - a proto není problém si tam z ní dojet. Příbram má pár obyvatel a z Plzně i Prahy je to do ní daleko, takže umístěním nějakého většího skladu zrovna tam moc lidem v situaci "musim to mít hned" moc nepomůže, protože tam ty lidi prostě nejsou.
U Mironetu jsem koupila jednou a musela jsem asi za půl roku řešit reklamaci a i když to nakonec dopadlo dobře, nestojí mi ušetřených pár centů za ty nervy. Nejdřív na mě naběhl přijímací technik, že jsem si to způsobila sama (byl to HDD do NASu, který najednou přestal komunikovat, totálně mrtvý), když jsem si nechala zavolat nadřízeného, tak že to vezmou milostivě na reklamaci a naštěstí nestihli zákonnou lhůtu, takže mi za další tři týdny po třiceti dnech vrátili peníze a já mám zkušenost, kam nechodit.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 7. 2024 15:53
To já jsem reklamoval nedávno zesnulý podnikový disk do NASu u Alzy rok před koncem záruky a ještě ten den mi přišel dobropis, aniž bych musel cokoliv komunikovat.
S reklamačním oddělením Mironetu mám vyloženě blbý zkušenosti.
A jéje, Samanthea a její pohádky 😀
Proč se jmenuješ jak pí*a? 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.