miro FP 175 17 palců v LCD

Diskuze čtenářů k článku

klempa  |  25. 07. 2002 02:17

Potrebuji poradit chci si koupit 18" LCD monitor a to sony-m81 nebo sony-82 black. Vite nikdo neco o lcd panelech od znacky sony?????

Predem dekuji za rady!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazáno. Redakce  |  24. 07. 2002 17:57

Vulgární a urážlivé příspěvky budou mazány z principu celé.


Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Pospíšil  |  24. 07. 2002 11:40

Vážení pisatelé a čitatelé, informace stran počtu vadných bodů jsou velmi problematickou záležitostí.Již předem poodkrývám svoje působiště, tj. firmu jako dovozce a servis v ČR na produkty MIRO, MITSUBISHI (AGORA plus).Někteří z Vás jsou rozhořčeni, jak si vůbec výrobce může dovolit prodat LCD panel s vadnými body, když jeho zkušenost s LCD panelem, který má doma je 100%.Jediné, co na to mohu říci je skutečnost, že měl štěstí.Bezesporu i spousta dalšich zákazníků má a bude mít štěstí.Někteří zákazníci si svůj 100% panel zase předplatí a předem se provede selekce (panel je prověřen), celá záležitost však něco stojí (15 až 25% navíc z hodnoty výrobku a tuto službu nenabídnou všichni dodavatelé).Nebudu komentovat výrobu samotného LCD, jisté však je, že stávající technologie není dokonalá a 100%.Nové technologie připravuje např. firma Philips (jako jeden z výrobců LCD subkomponent) avšak na tuto novinku, která slibuje 95% kvalitu, nikoliv však 100% si budeme muset ještě 2 až 3 roky počkat.Doporučuji všem, kteří pochybují o mých slovech, nechť se dotáží na záruční podmínky na LCD panely stran počtu vadných bodů (jiné nezávislé zjištění mne bohužel nenapadá).Pro každou reklamaci LCD panelu ať už se jedná o vyrobky NEC, EIZO, SONY, SAMSUNG atd. existuje skrypt, který stanoví možný počet vadných bodů.V praxi řečeno, mám k dispozici skrypt na produkty NEC, MIRO, NOKIA, ViewSonic a počet možných vadných bodů je velmi podobný, dokonce u některých výrobců totožný.Doufám, že případným dalším čtenářům a pisatelům je tím pádem jasné, že zmíněné vadné body můžete objevit u kteréhokoliv výrobce.

Radek Pospíšil

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Rosypal  |  24. 07. 2002 12:49

Pravda, nemám LCD monitor, tudíž jsem ho nekupoval, ale kdybych ho kupoval, asi bych si ho nechal předvést (včetně testů) a kdybych na něm viděl vadné body, nechal bych si předvést jiný a tak dál, až bych našel přijatelný. A co slevy - to Vám nic neříká? Chápu, že vadné body jsou za daného stavu technologie normální, ale nemohu prodávat vadný výrobek za cenu bezchybného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Jedlicka  |  24. 07. 2002 23:05

To, co rikate je sice hezke, ale ja bych si LCD panel, byt s jednim vadnym bodem nekoupil. Proste, kdyz si kupuji novou vec, tak ji chci bez kazu. Nezajima mne jakou ma vyrobce technologii, jestlize umi vyrobit panel bez vadnych bodu, tak s vadnymi body u  me proste neuspeje (a myslim, ze bych nebyl sam). Zvlast, kdyz stoji takovou sumu penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  25. 07. 2002 08:25

checht.. klasika, mno kdyz ma nekdo stesti, tak ma prej stesti.. pekna blbost.  Mame ve firme cca 50 lcd od DELLU a ani JEDEN NEMA ANI JEDEN VADNY PIXEL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haldo  |  24. 07. 2002 09:19

Nikdy by som nekupil LCDcko, ktore mi vymenia az ked ma 15 vadnych pixelov. To je brutalne vela. Staci mat 2-3 na spravnom mieste a uz je to na hovno, nieto este 15!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Chromy  |  24. 07. 2002 09:12

Nechapu, jak muze autor pro recenzi pouzit fotografie porizene kratkym ohniskem, ktere z plocheho panelu udela kulatou obludu. To tam opravdu nemate fotak se zoomem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radas  |  24. 07. 2002 11:09

Presne tak. Uz jsem se nad tim zkreslenim pozastavoval, kdyz testovali ty monitory. Neslo by s tim fakt neco udelat (do budoucna)? Takhle si neznaly (nemyslim tim sebe ) muze myslet, ze ten monitor takle opravdu vypada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kratochvíl  |  24. 07. 2002 08:56

Nechapu, jak muze autor tohoto clanku tento monitor vubec doporucit! Podle parametru tohoto monitoru je cena nesmylsne premrstena. Za podobne penize se daji koupit jine, mnohem kvalitnejsi 17" LCD monitory, ktere budou vhodne i na grafiku, hry nebo video. Napr. jen o zhruba 1000Kc bez DPH vic stoji naprosto excelentni Samsung 171P, ktery je ve vsech testech povazovan za jeden z nejlepsich LCD monitoru. Odezvu ma 25ms, kontrast 500:1, uhel pohledu 170°/170° a krome toho disponuje i digitalnim vstupem. Pro zajimavost - design delala firma Porsche. Z vlastni zkusenosti vim, ze tento monitor lze na hry i video bezproblemu pouzit a zadne vadne pixely nema. Myslim, ze predtim by se to chtelo seznamit i s jinymi znackami a nedoporucovat kazdy sunt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  24. 07. 2002 09:01

Na konci je jasně napsáno na co se displej nehodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kratochvíl  |  24. 07. 2002 09:15

LCD za vic jak 23 tisic bez DPH, ktery nejde ani otocit a ma "par vadnych pixelu" se nehodi vubec na nic. Za stejne penize koupim monitor s lepsimi parametry, digitalnim vstupem, otocny i o 180°, bez vadnych pixelu a hodici se na vsechno. Proto predposledni veta koncici slovy "muzete o tomto LCD uvazovat" je pro mne jasny dukaz toho, ze autor se problematice LCD vubec nevenuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunya  |  24. 07. 2002 12:19

Ty si ňákej frejer, že by sis o zapůčným displeji dovolil napsat, že je to shit nepoužitelnej vůbec na nic.
I takhle si myslím, že Agora autora zrovna nemiluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kratochvíl  |  24. 07. 2002 12:52

To nevim, protoze neznam pomery na Zive.cz. Jestli autor musi balancovat na hrane, aby se nedotknul nejake firmy, pak ho chapu, protoze v dnesni dobe neni prijemne prijit o praci. Nicmene na Zive tak trochu ocekavam objektivni recenzi, ktera mi poradi, zda je recenzovany vyrobek dobry nebo ne. A pokud nesouhlasim s nazorem autora, pak jsou tu diskuzni fora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Trefny  |  24. 07. 2002 11:33

Hehe, zminovany monitor recenzuji dnes na Technet.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kratochvíl  |  24. 07. 2002 11:45

Je potreba lepe cist.  Ja jsem zminoval Samsung 171P, na Technetu recenzuji 171B! Typ 171P je vyjimecny v tom, ze design delala firma Porsche a je to opravdu jeden z nejlepsich 17" LCD za cenu zhruba 24500 bez DPH (viz. treba Scorecard PC Magazinu http://www.pcmag.com/image_popup/0,3003,s=0&iid=8447,00.asp).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Trefny  |  24. 07. 2002 13:29

Jeste nez jsem reagoval, prohledl jsem web Samsungu a model 171P jsem na strankach nenasel. Nicmene o modelu, jenz designovala spol. Porsche jsem slysel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kratochvíl  |  24. 07. 2002 14:36

Obsazna recenze Samsungu 171P je treba tady: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1046. Neco malo se pise na http://www.pcmag.com/article2/0,4149,2779,00.asp. Velka recenze je na http://www.envynews.com/review.php?ID=67, ale stranky jsou v soucasnosti v rekonstrukci. Nekde na PC Magazinu je take velky a podrobny test 17" LCD monitoru, ale uz presne nevim kde. V testu jednoznacne dominoval prave tento monitor od Samsungu. Scorecard obrazek, jak jsem psal v jinem prispevku, je vlastne soucasti teto recenze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Trefny  |  24. 07. 2002 14:46

Diky za tip, mozna se necham inspirovat pri koupi LCD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam  |  26. 07. 2002 13:04

V tom výsledku testu je zajímavé, že Samsung, který má v jednotlivých kategoriích počty bodů 5, 4, 4, má celkové hodnocení 5, kdežto LG Flatron 1800P má jednotlivé ohodnocení 5, 5, 4, ale výsledná známka je pouze 4 !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  24. 07. 2002 08:55

- uz se tesim az se zacnou vyrabet LCD monitory s vetsim rozlisenim (pri stejne uhlopricce). V noteboocich jsou uz 15'' displeje s rozlisenim 1600x1200... (Mit tak moznost napr. zobrazit si na celou obrazovku list A4 s textem a byt ho schopen bez problemu cist)

- to nikomu nevadi, ze 1280x1024 nema pomer stran 4:3? - vzdyt napr. pri sledovani TV nebo videa pri fullscreen na takovem monitoru musi dochazet ke zkresleni (tim ze jedna strana bude roztazene, nebo druha zmensena).

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smok  |  24. 07. 2002 10:23

a co tie cierne pasiky hore a dolu ktore zabezpecuju pomer 4:3...
lamka :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  24. 07. 2002 08:38

predrazenej totalni smejd za to co "umi".. to mi nikdo nevyvrati a pokud ano je to sobi hnusec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walda  |  24. 07. 2002 08:19

No ja mam LCD sice 15, ale uz bych do CRT nesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor