Tesla včera zbankrotovala. Jásejte 😀https://twitter.com/elonmusk/status/980566101...
Podle mě se nehody budou stávat pořád, nic nefunguje na 100%, čím vyšší spolehlivost, tím vyšší náklady. I raketoplány byly asi jedna z nejspolehlivějších věcí, co se kdy vyráběly a nějaká pravděpodobnost selhání tam byla, což se naplnilo. Čím víc budou jezdit samořiditelná auta, tím víc nehod bude, ale procentuálně jich bude méně, než u lidí. Kdyby se psalo o každé dopravní nehodě klasického auta, tak by to člověk ani nestíhal číst.
Obecně pro Teslu je tenhle týden otřesný (Moody's a snížení ratingu, havárie X, Uber, vysoce pravděpodobné minutí cílů pro Model 3, ...).Ovšem celé to korunovali svolávací akcí na 120k Modelů S (Tesla má výrobu cca 200k aut ročně), kterou ohlásili po konci obchodování, aby se zpráva nedotkla ceny akcií.
No jo, vyměněj zrezlý šrouby co jim dodal německej Bosch.
Realita je takova, ze hype okolo samoriditelnych aut je skutecne jen hype. Tyhle dve nehody jsou jen spicka ledovce, pri internich testech firem se ruzne faily objevuji i nekolikrat denne. Napriklad v roce 2016 jen v Kalifornii zaznamenali celkem 2578 ruznych chyb a zavad:https://spectrum.ieee.org/cars-that-think/transport... A to se porad bavime o vicemene experimentalnich autech, kolem kterych 24/7 beha armada vyvojaru. Ted si predstavte, ze by se mely vyrabet seriove - dnes, kdyz automobilky KAZDY ROK museji delat milionove svolavaci akce kvuli vadnym predalum, airbagum nebo spinacim skrinkam. O tezko odstanitelnych zavadach elektroniky pak koluji cele legendy. Jinymi slovy, dnesni automobilky nejsou schopny poradne vyrobit ani trivialni komponenty, ale umelou inteligenci s desitkami senzoru zvladnou? Haha, to urcite. Ve skutecnosti je od roku 2008 (zacatek tzv. krize) snahou "katovat costy" na maximum, protoze auta najednou nikdo nechtel (zakaznici meli strach z budoucnosti). To trva vicemene dodnes a je to v primem rozporu s high-tech komponenty, ktere samoriditelna auta vyzaduji.Suma sumarum, skutecne samoriditelna auta jsou jeste MINIMALNE 10 let daleko, bez ohledu na to, co se nam hipsteri z Googlu nebo Tesly snazi nakecat. Mozna se do te doby dockame nejake omezene autonomie (napriklad autobusy nebo kamiony predprogramovane pro jizdu z bodu A do bodu B), ale to je tak vse. Moc by mne neprekvapilo, kdyby tahle bublina praskla podobne, jako v roce 2000 prasknul dot-com boom.
"A to se porad bavime o vicemene experimentalnich autech, kolem kterych 24/7 beha armada vyvojaru. "A pak to nechaj řídít nějakou mexickou kriminálci co má škraloup za ozbrojený přepadení, vizáž přefouklýho vorvaně a místo řízení radši šmudlá telefon. :-/
Tesla v kufru nevozí motor, Proto Musk udělá mega akci ke každému autu dva hasičáky s logem Tesla za lidových 2000 USD. Ale třeba je to dáno tím, že každé auto má topení. Tesla topí taky, ale velmi silně a jednorázově, ostatní auta topí tak nějak průměrně.
A víš o tom že ne každá Tesla která nabourá skončí v plamenech, a naopak i auta ze spalovacím motorem mohou při nehodě shořet. Ale očividně jsi jen debiIní troll který to stejně nepochopí...
Autor článku se zde odkazuje na blog Tesly: "Tesla zároveň konstatovala, že ačkoliv jsou lithiové baterie vysoce reaktivní, riziko silného požáru, který se jen velmi těžko hasí, je stále mnohem nižší než třeba u vozů na LPG."Blog byl pochopen špatně, Tesla tvrdí, že: "and Tesla’s billions of miles of actual driving data shows that a gas car in the United States is five times more likely to experience a fire than a Tesla vehicle.""gas car" je zde mýšleno jako benzínové auto, ne auto na LPG. Gas od slova gasoline.
Nedelal bych zadne zavery. To auto tam nejspise navedl ridic s nejvetsi pravdepodobnosti. Kazdopadne ted sverovat zivot pocitaci bych nedelal.
Určite je to správna cesta , ale k dokonalosti tomu veľa chýba . Je to cesta na dlhé roky , ja to typujem na 20 a viac. Je to veľká zmena a ludia to musia stráviť , prispôsobiť sa . *SKôr by bolo vhodné ísť cestou malý krokov . Z automatizovať jednotlivé činnosti v riadení auta . Napr. blinkre , kamery, senzory v aute a na ceste , nepovolenie jazdy opitému , pri technickej poruche, ojazdené pneumatiky -stop ! atď. Určite sú stovky možností . A nakoniec to bude plynulý prechod . Aj keď ja sa nikdy necham voziť nejakým robotom !
No a proč teda ta Tesla nabourala?
a proč tam nabouralo to auto před ní?
A proč silniční služba tam nechala po tý první nehodě tak dlouho zacvaklou bariéru a okamžitě jí neopravila?
Proč majitel 6 vtěřin nereagoval na výstražný signály?
Chápu to. 85 000× projíždět stejným místem, to musí i auto dohnat k sebevraždě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.