Miliony Čechů sociálním sítím nestojí ani za malou kancelář s technickou podporou (komentář)

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 51

Názory k článku

avatar
19. 12. 2022 16:22

"Miliony Čechů sociálním sítím nestojí ani za malou kancelář s technickou podporou" Co to je proboha za tatarštinu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 12. 2022 13:35

Já zase nestojím o sociální (správně společenské) sítě.
Naopak tu opravdu sociální pomocnou síť by mnoho obyvatel přijalo s díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2022 21:26

Naopak je to dobře. Proč? Protože v opačném případě by si tam podávaly dveře politické neziskovky typu Evropských hodnot a patrně bychom zažili cílenější a silnější cenzuru na objednávku. Takhle se o nás "starají" jen indické algoritmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2022 12:55

Google má kanceláře na Smíchově. Ale je to hlavně obchod, žádná technická podpora.
Facebook tu asi zastoupení nemá, ale pokud u něj utrácíte dost peněz, samozřejmě že dostanete podporu. Klidně vám budou čas od času volat. Jasně, že ne vy jim, jedině oni vám. Volávali mi tuším ze Slovenska. Ale je to takový Kafkův Zámek, nikdo neví, co tam kdo dělá, co kdo sleduje, a pokud potřebujete něco jiného, než umí ten člověk, co vám volá, tak vám rozhodně neřeknou, na koho se tedy obrátit; sami to neví. Ta organizace zvenku působí fakt mýticky.
Ale to není jen Facebook a Google. Třeba Autodesk tu taky žádnou podporu nemá. Adobe (Microsoft, Autodesk a spousta dalších) dodnes využívá služeb BSA! Zrovna předminulý týden jsem se potkal s jejich vyděračským dopisem jménem Adobe. Přitom BSA v ČR už hezky dlouho neexistuje, a nechápu, jak si může někdo dovolit s ní spolupracovat po tom, co se stalo Digisysu.Dokud budeme ovce, tak se k nám jako k ovcím budou chovat. Je to hezky vidět na tom našem přístupu k softwarovým licencím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2022 12:27

mam na fb a yt nekolik stranek a videi protoze bych chtel zmenit soucasny system a jednou veci ktere bych zavedl kdybych mel na to moc je aby kazda sluzba ne jen internetova ale i fyzicke vyrobky meli POVINNOU podporu a kde realne by se dal ten problem vyresit.
sice jsem v usa nebyl ale ze serialu vim ze tam clovek muze z kazdeho vyrobku zavolat na vyrobce a zeptat na cokoliv.
jasne pro velky anglickomluvici svet je vse snadnejsi. na male narody vsichni kaslou. jeste ze vubec sem prisli nadnarodni spolecnosti jako fb, netflix atd... jinak bychom byli odkazani na zaostale lidecko, dvbt a voyo.
resenim je aby bud cely svet jazykove sjednotil nebo by to vyresila vyspela umela inteligence ktera bude umet ne jen rozumet cloveku ale i dokazat problemy vyresit a tim nemyslim jen v podpore sluzeb a vyrobke ale mela by se zavest na globalni urovni kdy bude ridit cele lidstvo neboli CentralniMozekLidsrva a lidske potreby KAZDEHO cloveka, coz soucasny system neresi, kazdy musi bojovat sam za sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2022 10:07

Mám dobré zkušenosti s APPLE podporou. I když skoro nic nevyřeší, je zde vidět snaha a dá se při troše "zabejčenosti" postoupit do druhého kola nadnárodní podpory, kde už problém řeší sofistikovaněji.
Naopak tragický je v poslední době Facebook. Plný spamu, bez jakékoli snahy cokoli řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2022 09:55

spousta mistnich firem schovava telefonni kontakt, je lepsi je ignorovat a nedavat jim penizedovolat se na postu nebo na modry zony to je opet jina liga

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2022 03:40

Pamatuji doby, kdy bylo možné zavolat na zákaznickou linku Microsoftu a oni našli, co to číslo chybové hlášky znamená, což mi ušetřilo dost času v bádání. Teď je to na webu a to je všechno, co se dá za těch pár stovek dolarů očekávat.
Obecně by mělo platit, že placená služba musí mít funkční podporu. Jenže už i japonské firmy se chovají po česku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 12. 2022 22:40

jako by to bylo jinde jinak, typicky ruzne cloudy jako azure pod. kdyz clovek nezna ty spravne lidi v ms a zrovna tenant jeho zakaznika i klidne ms sam rozbil, tak to nema resenia popravde, krom par cinskych a taiwanskych firem nevim o zadne kde by ta podpora fungovala lepe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 12. 2022 22:19

Ty sociální sítě přece není nutné používat, je lepší mít třeba vlastní stránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 22:13

Ja neviem co sa stazujete, skuste si to na Slovensku. Slovencina nie je, popripade pomylena zo slovincinou. Nieketore znacky na Slovensko nic neposielaju (sme financne nazujimavi). A ked clovek vola na podporu, tak sa mu ozvu cestinou (ja rozumiem, ale neviem ci oni rozumeju). Ak nieco riesime, tak radsej anglicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 20:58

Uživatelé NEJSOU zákazníky sociálních sítí, jsou ZBOŽÍM. Zákazníkem sociálních sítí jsou ti, kteří jejich provoz platí - a to jsou reklamní agentury a mezinárodní korporace.
Dokud je tento business model (tj. předstírat poskytování komunikačních služeb, ale ve skutečnosti obchodovat s osobními informacemi uživatelů) legální, nebude existovat žádný důvod, aby uživatel centralizované sociální sítě dostával jakoukoliv podporu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 19:19

Tak se jim slozte na Narodni kancelare ne? S Narodnim divadlem to fungovalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 12. 2022 18:15

Takových IT firem, kterým statisíce a miliony zákazníků nestojí ani za malý kancl, a řeší to v lepším případě z Polska, a v horším vůbec, tady jsou mraky. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 17:57

Řešil jsem nedávno problémy s PayPalem - technická podpora pouze automatizovaná :(
Naštěstí ale mají telefonní kontakt s živým operátorem, který se mnou vše vyřešil. V angličtině. Lidi nemluvící anglicky dostatečně dobře na telefonický rozhovor si můžou najmout tlumočníka nebo požádat kamaráda.
Beru to tak, že tyhle firmy prostě mají stamiliony uživatelů a na obsloužení všech jejich dotazů by bylo potřeba gigantické oddělení podpory s gigantickými výdaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 17:22

Sociální sítě jsou novodobá metla lidstva. Dokud to lidi nepochopí, lidstvo nemá šanci se vymanit s područí převýchovných institucí. Bezpohlavní tupá společnost, to je obraz naší budoucnosti se sociálními sítěmi. To ostatní kolem nich je naprosto bezpředmětné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 17:21

No prostě sociální žumpy, co od nich chtít, že ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 12. 2022 17:09

Zkoušeli jste někdy komunikovat s Logitec, DELL nebo jinou nadnárodní obludou?
Komunikační kanál prakticky neexistuje. Pokud napíšete něco českému zástupci nebo lokálnímu obchodnímu partnerovi tak se podrbe na hlavě, řekne že máte pravdu ale je na to malý pán.
A takhle je to s každým korporátem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 16:08

Je 2022. To o tom pisete brzo. Bravo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 12. 2022 15:37

Nejsem si jistý jestli Twitter bude vzorem co se technické podpory týče když Elon propustil x tisíc jeho zaměstnanců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor