Microsoft zaplatí 750 milionů USD

Diskuze čtenářů k článku

Fidel  |  01. 06. 2003 21:42

Myslim si, ze je to fakt moc... Proc, jako musi nechat AOLu i ZDROJAK Woken.. to je fakt moc... Prece vyrabim neco, abych na tom videlal a nevymejslim to pro nekoho, kdo na tom bude vydelavat....  myslim, ze pokuta by byla dostacujici, i kdyz tato castka asi pro MS prilis neznamena...  PODLE ME JE TO PREHNANY!!!

a NETSCAPE je systewmove narocnej jaxviň !!! A OPERA je proste EE.. vubec se mi nelibi...

ZDAR a SILU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  02. 06. 2003 22:01

Ta systemova narocnost je dana predevsim tim ze pulka IE vam bezi rovnou v jadre - a to i pri vyplem IE - takze IE rychleji startuje a vy mate zcela mimo pocit ze je mene narocnejsi. Ve skutecnosti je to prast jako uhod, jen u MS to nevidite.

Opera je super... a dorazka je ze IE 7.0 nebude takze preji vsem webdesignerum krasnou optimalizaci pro MSIE 6.0 Sp1 behem pristich cca 7mi let...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  01. 06. 2003 19:36

Neni dulezite kolik MS zaplati, ale kolik mu zustane.    8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buvar  |  02. 06. 2003 13:23

A co tím chtěl básník říct?

buvar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  01. 06. 2003 16:49

AOL bude muset dle meho casem udelat stejny krok jako Apple, ktery vzal free KHTML komponentu do sveho noveho Safari prohlizece. Duvod je jasny: vzrustajici pocet desktopu bez Windows, Safari na Applu a prevaha KHTML nad Geckem. V teto souvislosti pouze podotykam, ze stranky, ktere by Konqueror nezobrazil v poradku jsou dnes velmi ridkym jevem a bez problemu na nem chodi i eBanka a spousta ruznych DHTML/Javascript zalezitosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomik  |  31. 05. 2003 18:22

Kdyby byl IE i pro Linux, mel by tim Mrkvo$oft svy vyhody, ale to se zrejme nikdy nestane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QiQo  |  01. 06. 2003 11:03

Tak se koukni v IE 6.0 do "Nápověda/O Aplikaci Internet Explorer" a něco uvidíš, píše se tam že na UNIXové verze IE
poskytuje licenci firma blablabla,atd. Takže IE pro unix a tim i pro linux existuje, ale ja bych si to na svý slackware 9.0
nenahrál ani omylem. Pravda ovšem je, že každej optimalizuje svoje webovky na IE, takže vzhledem k nestandartním
funkcím to všude jinde vypadá děsně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martiner  |  01. 06. 2003 13:32

"Takže IE pro unix a tim i pro linux existuje..."

To je ale hloupost, ze? IE existuje v binarni verzi pro Solaris (BTW des a hruza: pomaly, padavy), ale na linuxu na intelovskym procesuru jaxi spustit nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QiQo  |  01. 06. 2003 23:16

Jo, je to možný, že jsem napsal blbost, ale v tý nápovědě to opravdu je. Bavil jsem se o tom na jednom chatu s
nějakým človíčkem, ale osobně jsem to nezkoušel ... nemám zapotřebí otravovat se z takhle zabugovaným softwarem :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
securityman  |  02. 06. 2003 11:43

bez si zase hrat s masinkama a trosku odbornejsim debatam se vyhybej, protoze kecas kraviny a delas ze sebe idiota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QiQo  |  02. 06. 2003 23:52

Jo, tak já kecám kraviny ??? A co jako za kravinu jsem tak asi nakecal ??? Klidně si s těma mašinkama hrát pudu a těm tvejm rádoby "trosku odbornej debatam" se vyhnu, ale chci vědět co jsem řekl, tak hroznýho, že tě to donutilo mě obratem urážet?

P.S.: Jestli se pletu a že nejsem neomylnej, tak mě pouč, rád se něco nového dozvím namísto těch frajerskejch keců!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atom  |  31. 05. 2003 14:33

Takže výsledkem "antimonopolního" řízení MS vs. Netscape je spolupráce MS a AOL, tj. ještě větší monopol. Kocourkov vládne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  31. 05. 2003 14:32

Pravnici M$ si proste kouri cely svet. Dostanou pokutu za zneuziti monopol. postaveni predtim, tak to 'uhradi' volnyma instalacema M$. Tohle je vlastne to same... ach boze a ja myslel ze jen cesti soudci se sebou nechaji mavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  31. 05. 2003 08:10

tak ja čítam toto:

  • AOL začne (možno) používať (prinajmenšom súčiastky) MSIE (netscape už asi troška zaspal - dobehnú to?)

  • AOL IM a MSMSG konečne začnú spolupracovať (to by mi ako M$ bolo celkom lacné, aby som konečne dobehol AOL IM)

  • AOL začne používať WMA (na radosť BFU) a teda opäť pomôže M$

  • Balmera už robota v M$ asi príliš nebaví a čoskoro založí vlastnú firmu (alebo sa rozvádza?)

  • ... tak to som zvedavý, či tých 750M investovali správne a ako rýchlo sa vrátia

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    anonym  |  31. 05. 2003 12:17

    souhlasim, tohle je DOBRA zprava pro MS.
    AOL ma v americe silne zastoupeni a zacalo koketovat s Geckem, ted pravdepodobne zustane u exploreru.
    Majoritni podil na celosvetovem "trhu" browseru byt bezplatnych ma jiste cenu vyssi nez 750 milionu dolaru.
    Pokud by Bush nevyhral pristi volby, tak toto je silna zbran proti opetovnym snaham rozkouskovat firmu, ktera by pravdepodobne znamenala likvidaci nebo minorizaci vetsiny soucasnych divizi (krome windows a office). XBox by neprezil ani tyden :)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jerry III  |  01. 06. 2003 00:37

    AOL pouziva IE od zacatku... Netscape koupili aby meli moznost prejit na neco jinyho, ale s tim jak jde vyvoj Mozilly moc moznosti nemaj... A to ze budou pouzivat WM je dobre, protoze je to furt lepsi nez RealMedia... A Balmer prodava jednotky procent z toho co vlastni, nevim co v tom hledate...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    -pekr-  |  02. 06. 2003 13:16

    Jerry do pytle co to zase kecas? Jak "s tim jak jde vyvoj Mozilly"? Radeji bys nam mohl rict, co podstatneho do IE MS pridali v poslednich verzich? Takovy IE pet jeste chudak nemel ani tiskovy nahled? A transparentni PNG, na to zastupce MS radeji v rozhovoru odpovedel, ze to nebude komentovat. Nejsou schopni ani plne podporovat takovyto standard.

    Pokud to tady lidem nedochazi, tak z monopolu bude jeste vetsi monopol. A smerovani IE je jasne - IE jako "samostatny" produkt skoncil!

    http://www.wininformant.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=39145

    -pekr-

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Mach  |  03. 06. 2003 13:00

    Vyvoj u Mozilly jde vyborne . Podivej se na posledni dva roky. Co za tu dobu prinesl IE? Nic. Pritom nezvlada ani standardy stare pet let. Neumi CSS2 a DOM2. V ostatnich jako HTML4 DOM1 nebo CSS1 me desny chyby. Neumi dobre ani png. Fura bezpecnostnich problemu, kdy se ti do systemu neustale cpou jakesi podivne programky ktere te obtezuji a posilaji z tveho pocitace cosi kamsi bez moznosti i te nejmensi kontroly z tve strany, o vytaceni super drahych linek ani nehovorim. Zastarale primitivni uzivatelske rozhrani, nemoznost poradneho nastaveni a tak dale a tak dale. IE je jednoznacne nejhorsi z pouzivanych prohlizecu. A rozsireny je jen proto, ze je ho kazdy uzivatel windows proste mit musi. Kdyby si mohl opravdu svobodne vybrat, neni po nem ani vidu ani slechu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Barbar  |  31. 05. 2003 06:39

    No já myslím, že po instalaci Linuxu se na vás směje Netscape... (No a případě Windows je to IE), tak nevidím jako co řeší... přece každý výrobce SW by měl mít právo si do svého OS integrovat cokoli...jinak by se třeba mohl ozvat programátůrek programu Kalkulačka 1.0, že Microsoft má integrovanou kalkulačku a mu tak nepřímo uniká zisk a když by se to očesalo o všechno, čím by mohl někomu jinýmu "unikat" zisk, tak nakonec bysme měli jen blikající kurzor jako v DOSu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Schotek  |  31. 05. 2003 08:55


    Po instalaci linuxu na mne hledi Konqueror, Mozilla, galeon - ale Netscape ne a ne najit :(
    </flame>

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Hidden  |  31. 05. 2003 14:09

    musis si taky nainstalovat ten spravnej linux, rozumej Slackware
    end of flame

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    shrek  |  31. 05. 2003 15:24

    Ne, prosim, jenom to ne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Julda  |  31. 05. 2003 18:04

    Jenomze IE se ti se systeme nainstaluje a uz ho pryc nedostanes...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  31. 05. 2003 19:24

    No jo, ale neni problem nainstalovat Netscape, ze ? Komu se IE nelibi, at ho proste ignoruje, a pouziva neco jineho To je asi dukaz toho, ze se nelibi jen takovym tem zasedlym anti-microsoftakum.....Navic me osobne se stejne Netscape nelibi, protoze 70% stranek v nem vypada proste blbe. Nekdy nereagujou ani CSS styly. Takze zlatej IE

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vita  |  31. 05. 2003 21:04

    Tak nepouzivej NN... zkus operu, je fakt dobra. Se stylama problem nema, klidne se identifikuje jako IE (takze pokud tam nejsou vylozene IE-only bastly) tak ti to zobrazi a mouse gestures jsou uplne skvele - i kdyz pouzivam jen dva. Navic startuje celkem rychle...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  31. 05. 2003 21:51

    Problém je, že IE-only bastly bývají celkem často a nikdy se mi neukazovalo všechno správně jako s IE. Našel jsem perfektní free nadstavbu Avant Browser a jsem spokojen.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  01. 06. 2003 12:22

    to "spravne" je u IE dost pochybne slovo, IE neumi hromadu veci spravne protoze jeji implementace standardu je celkem pochybna. Kdyby se drzel standardu a pak treba pridaval "neco navic" tak OK, neni problem, ale ma hafo bastlu a neumi ani to co by umet mel... Jinak reci o tom ze "se prece muzes nainstalovat..." jsou nesmysl. Sice je to pravda, ale 80% uzivatelu tomu nerozumi. Prece "na internet je to modre E na plose a na e-maily outlook" nikdy nevideli nic jineho, proste to tam je, to ze jsou i mnohem lepsi bez vlastniho patrani a zajmu nikdy nepoznaji. To je presne to, na co MS vsadil. A vyhral.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Mach  |  03. 06. 2003 12:53

    Tak zkus treba tohle http://iglu.cz/wraith/ a zjistis ze se to spravne zobrazuje v mozille, konqueroru nebo opere ale msie ne. Pritom stranky jsou vvalidni. Msie je tak primitivni a zastaralej browser plny chyb, ze se neni cemu divit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    securityman  |  02. 06. 2003 11:37

    umisti si nekolik desitek prvku absolutne ve strance a uvidis ten mazec. Kupodivu IE ma s pozicovanim mene probemu nez Opera

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    qwe  |  31. 05. 2003 01:11

    Slusnej mazec.....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor