Microsoft upozorňuje: aktualizace Windows 10 může rozbít systém. Uživatelé hlásí i mazání souborů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 73

Názory k článku

08. 05. 2020 14:11

Windows jsou jako Facebook. Na každém PC se chovají různě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2020 00:13

S takvými upgrady Windows nám netřeba Ransomware ... Windows se o vše postará sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2020 21:42

Měl jsem zhruba tři týdny nazpět takovou eskapádu s updatem. Počítač jsem zapnul, pustil update a po druhým restartu bluescreen... Už nenaběhl. Tvářil se že nevidí zaváděcí soubor. Včera jsem PC zapnul že to budu řešit a najednou PC jede bez opravy. Moc jse to nepochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2020 06:26

Mně ta "Smrtelně modrá" obloha naskočila na noťasu tak půl roku po intalaci W10 zadára. Od té doby jsem zpět na W7 a "už" jsem chtěl jít zpátky, ale asi počkám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2020 08:12

To už je normální groteska Oni už dokonce hlásí, že jejich záplata na záplatu toho zmetku stojí za ho*no a stádečko stahuje a aktualizuje vesele dál, neuvěřitelné ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2020 22:54

No ono ve většině případů s tím problém není. Problém je, že existuje obrovské množství typů počítačů, konfigurací, hardwaru a někde se prostě může projevit chyba. Já to můžu mít v pořádku, někomu jinému to může třeba smazat soubory. Nicméně není to pravidlem a děje se to malé části uživatelů, ač to tak vypadá, podle toho, jak se o tom píše. :D Navíc každá taková aktualizace uchovává zálohu předchozí verze Windows, takže není problém se když tak během pár minut vrátit.Nicméně to nemění nic na tom, že je pravda, že šla kvalita dolů a chybovost skutečně stoupla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2020 17:37

nove, moderni, odladene, lepsi... Win10... ale ty bonusy pani jo... sem tam nenabehne, kvuli posrane aktualizaci, sem tam nejaky soubor zmizi, kvuli posrane aktualizaci a dalsi a dalsi bonusy, kvuli posrane aktualizaci. Z Win7 me nedostanete dokud na nich pojede Firefox ci jiny www prohlizec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2020 15:16

Čo niekoho prepustili? Alebo zmenili štruktúru tímov od Windows 7?
Based on that arrangement, each feature team would appear to have about 40 developers writing code, an equal number of beta testers -- which Sinofsky separately described as "software development engineers in test" -- and about 20 program managers.In other words, that would be 2,000 developers creating or testing Windows 7 code, overseen by 500 managers.
https://www.computerworld.com/article/2532600/microsoft...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2020 14:21

Makám v elektru a denně to slýcháme. Smazané soubory, rozbitý systém, deaktivace Widlí tady u kolegy, tam u zákaznice obnovení do továrního nastavení a vůbec hromada problémů. Tomuto se dá vyhnout jedině tak, že si každý bude dělat manuální aktualizace a hlavně ZÁLOHOVAT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2020 09:51

Potvrzuji. Ted jsem objevil, ze se mi z hlavniho panelu ztratili ikonky na libre ofice. Pouzivam to na prevod do pdf, protoze ms format je datove neusporny.
Build 1803 / w10 / 32 bit
To jsem zvedavy, na co jeste prijdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2020 07:55

Aktualizuji pravidelně a hned po vydání aktualizací. Tuhle ale na svých PC a ntb nemám. Zdá se mi to zvláštní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2020 04:52

Aktualizace jsem ihned po instalaci OS zapauzoval na 10 let a nemám s tímto problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2020 20:50

Mám pořád 1903, jak je na tom ta 1909 ...? Pořád ji vidím, ale instalovat se neodvážím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2020 20:39

Ty problémy s Windows nemusíte hlásit, to každý vidí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2020 18:58

Instalaci OS (systémový disk) zálohuji tedy i uživatelská data a data profilu. Další má soukromá data mám na fyzicky jiných discích, které jsou rovněž pod pravidelnou zálohou a trvalou archivací. Vidím, že celé roky postupuji správně, ten klid za to stojí.
Poznámka: Jo a koukám, že aktualizace KB4532693 se chce opakovaně nainstalovat, takže šup musí jít do skrytých, aby se tak nedělo. MS mě začíná dopalovat, za systém jsem platil já ne on mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2020 18:52

Ach tie Windows .... V dnesnej dobe keď sú pokročilé distribúcie ako openSUSE kde sa vám s každou aktualizáciou systém snapshotuje a v prípade problému (používam 4 roky, žiaden problém) sa rollbacknete do predchádzajúceho stavu, navyše používam win aplikácie bezproblémovo cez PlayonLinux (každý program beží v samostatnej virt. jednotke a pre každý je možné použiť rôznu verziu Wine podľa kompatibility) . Žiadny problém. Keď už windows Tak jedine LTSB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2020 18:07

Upgradujte z Windows 10 na Windows 7 dokud je čas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2020 17:07

..spíš ať upozorní až nebudou problémy čekat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2020 16:24

Je to již historicky čtvrtý problém způsobený nějakou aktualizací od MS, kvůli které jsem musel doma kompletně PC reinstalovat. Při kliknutí na start se tentokrát objevilo: "KRITICKÁ CHYBA, MUSÍME VÁS ODHLÁSIT". Nic nepomohlo.
Na služebním NTB však doposud žádný vážný problém s W10 v rozsahu tří let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2020 15:39

MS se čim dál více snaží přesvědčit uživatele o nepoužitelnosti jejich křápů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2020 15:37

"Microsoft má také nelehkou úlohu optimalizovat systém na nespočet různých hardwarových konfigurací, do kterých ještě vstupuje i nainstalovaný software, takže jednotlivé počítače se mohou chovat značně odlišně."-Microsoft si ovšem takovou úlohu vybral sám, pokud uživatele vyloženě nutí udělat update.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2020 15:22

Mne sa paci, ze teraz, ked mam SSD disk, tak ked chcem vytvorit novy adresar, system na chvilu akoby zamrzol. Je to taka pekna 5s dramaticka pauza. Taktiez mam rad, ked sa snazi windows zapinat num lock pre kazdu aplikaciu zvlast. Na toto urcite vela cholerikov cakalo. Ale nemam klavesnicu zo svetelnou signalizaciou numlock. Tam to musi vyzerat ako praca hdd, ked to bude stale blikat. PS: Tiez by som poprosil, mozte pisat o tomto systeme vtedy, ked aktualizacia nebude sposobovat problemy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls
17. 02. 2020 15:06

Největší kšeft by mohla udělat firma, jejíž software by na plochu přidal tlačítko "ZMRAZIT" a udělala tak počítač absolutně imunní proti pokusům malwarů (pardon, aktualizací) od MS a dalších podobných firem o zásahy do systému. Prostě takové uživatelsky přívětivější bootování ze zamknutého image s nějakou oblastí pro pracovní data. Za tohle by jí lidi utrhali ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2020 14:40

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2020 14:30

To s tím zlomkem uživatelů, to je argument jak noha. Holocaust taky postihl jen zlomek populace, ale tím ho budeme těžko omlouvat, že? Nebo když se v konkrétním modelu auta kvůli konstrukční chybě zabije jenom 1% lidí, tak je to ještě "v normě"? Microsoft dělá, jak kdyby mu Linux s Jabkem a Chrome OS s Androidem dýchaly na záda a musel neustále inovovat a inovovat, aby jim utekl. Ne, Windowsy na normálních stolních PC a NB nemají konkurenci (a na ostatních zařízení už mu dávno ujel vlak) a pokud ta konkurence někdy přijde (tj. výrobci klíčového SW a všichni výrobci HW začnou podporovat jiný systém), tak se tomu nestane proto, že MS málo inovoval, ale právě naopak, že kvůli inovacím, chybám, opravám, opravám opravených oprav, mazání souborů, neustálému resetování nastavení, automatickým aktualizacím s vyžadováním restartu uprostřed porady apod. dosáhne nasrání lidí takové míry, že už to nepůjde vrátit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2020 14:17

To je snad každou aktualizaci nějaký problém. To Microsoft nemá dostatek lidi na to aby ten systém jel konečně jak má? Bez takových hloupých problémů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2020 14:14

Skutočne to mám odinštalovať, ak mi to nič nerobí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor