Microsoft terčem útoku hackera

Diskuze čtenářů k článku

Nobody  |  20. 04. 2001 19:32

Přečtěte si www.underground.cz, je tam
zajímavý článek o tom, ľe by mohlo jít
o jakousi podivnou kampaň MS.

A jsem konečně ątasten, včera jsem
úplně odstranil Wokna ze svého kompu,
teď uľ běľí jenom na Linuxu, halelujá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurricane  |  20. 04. 2001 19:32

Bohuzel mi nezbyva nez souhlasit. Kdyby se radsi MS postavil za zmonopolovani nektereho z velkych formatu disket, misto toho, aby vyrabel mysi a klavesnice. Mam mys s koleckem, je lepsi a levnejsi nez ta od MS, nekolikanasobne.

Hurricane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob z BA  |  20. 04. 2001 19:32

Programatori budu musiet vymysliet nieco od zakladu nove a nepouzivat pri tom techniku COPY-PASTE. Preco sa nam asi tak tie windowsy nabaluju? Potom nam mozno aj niekedy vyjde zdrojak alebo este lepsie instalacka WINDOWS2010 na disketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Hanek  |  20. 04. 2001 19:32

Na disketu se podle me vejde .. ale vis jak budou diskety v roce 2010 velike? :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  20. 04. 2001 19:32

Diskety v roce 2010 budou velke 3,5'' (8,89 cm) a budou mit kapacitu 1,44 MB.

Ivan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  20. 04. 2001 19:32

pro Ivan:
No, já bych se tak neukdypoval, vzhledem k tomu, že MS podle živě, bude dodávat OS pro americké válečné námořnictvo, tak je dost možné, že v roce 3010 se zase bude měřit na "lokty" a "od buka do buka".
(budou-li ještě lokty a buky :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  20. 04. 2001 19:32

Eéééé, to "neukdypoval" je překlep, mělo tam být NEUKVAPOVAL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Barina  |  20. 04. 2001 19:32

Ted jsem se na WEBu http://www.terrorists.net/news.htm docetl komentar k tomuto clanku. Amici to asi vystopovali, podle stranek, ze kterych surfari prisli.

Orezane o ostatni:
We've got no bloody clue what zive.cz said about us in their article (assuming its an article, and not a declaration of war, or an arrest warrant for us) but we're sure it was nothing but the most glowing commentary. (Does anyone read Czech? We're worried now)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurricane  |  20. 04. 2001 19:32

Zdravim

Ja jsem pochopitelne rad, ze se koncne nekomu podarilo udelat neco tak dobreho. Ale spis me zajima link na ty zdrojaky. Nemate ho nekdo? V clanku ho nejak nemuzu najit.

Hurricane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Barina  |  20. 04. 2001 19:32

Nejlepsi na tom je, ze temer (pokud ne) vsechny UNIXove distribuce davaji svoje zdrojaky totalne free.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Mikan  |  20. 04. 2001 19:32

Videl bych jiny problem, nez jen to, zda byly zdrojove kody ukradeny nebo ne.
Zajimavejsi je podle mne vubec uspesne napadeni Microsoftu jako organizace. MS se strasne rad chlubi tim, ze pouziva nejnovejsi svoje systemy v predstihu a prodavejte W2000 Enterpise, kdyz se vam do toho vbouraji. Prodavajte to jako zabezpeceny a vysoce bezpecny soft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 04. 2001 19:32

tiez mi to pride ako zaujimavejsia tema, ako to, kto ma zdrojaky k dispozicii, a kto nie.
co sa vsak tyka pouzivania tych najnovsich systemov, jedna vec je bezpecnost softu ako takeho, druha vec je jeho sprava a pouzivania. ak su admini a uzivatelia s prepacenim natvrdli, tak Vam nepomoze ani superbezpecny UNIX...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kabat  |  20. 04. 2001 19:32

allocate_50_MB_of_memory();
while (still_not_failed)
{
...
...
}

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  20. 04. 2001 19:32

Jdi už s tím do prdele Václave!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NOBODY  |  20. 04. 2001 19:32

to Tomáš Marný:
ano, přesně jak říká jak říká TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kabat  |  20. 04. 2001 19:32

Co vse ma analyticka mysl pozna z prispevku

a} nemate smysl pro humor
b} na siti jste novi
~
c} nebudete profesionalove

jestli ten minuly prispevek byl myslen jako souhlas mym prispevkem pak to plati jen na TM a diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Dočekal  |  20. 04. 2001 19:32

Sám článek si trochu odporuje - nejprve tvrdí že někdo hacknul InterNIC a pak vlastně vysvětluje že nikdo nic nehacknul a vlastně jde jenom o výsledek fulltextového hledání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:32

Tim myslite ti Internicovsky zaznamy? To docela nechapu uz jen proto ze jsem delal pro Networksolutions tak mi unika co tim mate na mysli a pritom o Internicu vim rekl bych asi nejvic z ceske komunity (tedy jeste krome nekolika kolegu co take byli z cech a delali se mnou :) ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pdb  |  20. 04. 2001 19:32

A timto prispevkem jste chtel rict, co?
Ze jste borec a pracoval jste pro Internic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kabat  |  20. 04. 2001 19:32

Co si to precist jeste jednou?

Zdravi KV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lzap  |  20. 04. 2001 19:32

pokud vim tak zdrojak windows je na vic CDcek :)

lzap

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Illich  |  20. 04. 2001 19:32

Na CD by se v pohode vesel.

Zdrojaky jinych, jednodussich systemu (treba s mikrokernelovou architekturou) by se mely vejit i na disketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Illich  |  20. 04. 2001 19:32

lzap wrote:
jak jste si tak jistý? někde jsem četl
že Karlova univerzita získala zdroják
systému NT a byl tuším na třech či čtyřech CDčkách....

Zdrojaky linuxu (i s ovladaci) maji zapakovane 10MB. Sice nemam iluze o tom, ze Microsoft do kernelu Windows zahrnul vselicos (od vykreslovani vokynek, pres velikonocni vajicka az k zadnim vratkum) ale na sedesatinasobek teto hodnoty (to jest 1CD) by se dostal stezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleem  |  20. 04. 2001 19:32

A odkud to víš, prosímtě, když ten zdroják Microsoft nedal zatím nikdy z ruky (teda dobrovolně ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Sigut  |  20. 04. 2001 19:32

Microsoft uvolnil zdrojaky pro univerzity, jsou k dispozici take nekterym partnerskym firmam. Od nas to byla napr. CVUT. Zdrojaky jsou vazany smlouvou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  20. 04. 2001 19:32

Asi tomu spatne rozumim. Chces rici, ze Microsoft dal k dispozici KOMPLETNI zdrojaky vsech svych produktu, pripadne alespon vlajkovych lodi (Windows ME, W2k, MS Office 2000 a jinych) pro akademickou sferu a partnerskym firmam, a to, aby mu tim nevznikla zadna skoda (napr. tim, ze se dostanou do sveta a nekdo si je upravi k obrazu svemu a zkompiluje ) ma chraneno pouze SMLOUVOU = carem papiru ? To snad ne !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zipiik  |  20. 04. 2001 19:32

Presne tak. Pokud vim, tak CVUT ma zdrojaky BackOffice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FLY  |  20. 04. 2001 19:32

Pokud ja vim, tak rozhodne nejsou kompletni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:32

Kompletni jsou a neni zadny problem si to overit od oficialnich zdroju z M$. Nechci jmenovat ty kluky co o tom poprve mluvili ale muzete je videt na kazdem Deveopers day a kdokoliv se je na to muze zeptat.
Neni to nic tajneho a je to akce co M$ dela kdyz se s nekterymi universitami dohodne na urcitem vyzkumu a to udelal i s CVUT, ta smlouva by myslim mela byt nekdy do roku 2003.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  20. 04. 2001 19:32

Mam takovy dojem, ze CVUT je jednou z organizaci, ktere obdrzely zdrojeky od MS.
Ale slo jen o zdrojaky Windows NT 4.0 .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Snajdr  |  20. 04. 2001 19:32

Zdrojove kody linuxove distribuce se srovnatelnou vybavou se na CD bez problemu vejdou. Neni zadny duvod, proc by mely byt Windows nejak radove vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor