Microsoft | Komunikace | Microsoft Teams

Microsoft Teams měly v Evropě opět výpadek. Microsoft zaznamenal o 775% větší zájem o cloudové služby

Již minulý týden měly některé služby Microsoftu v pondělí problém s dostupností. Aktuálně se totiž musí potýkat s rapidním nárůstem využití. Tento týden se situace opakovala a Microsoft Teams byly dlouhou dobu nedostupné.

Microsoft se v nedávném blogovém příspěvku svěřil, jaký nárůst zažívají jeho služby v aktuální situaci okolo koronaviru, kdy čím dál více uživatelů pracuje z domu. Co se týče jeho cloudových služeb, zaznamenal zde celkový zájem zvýšený o 775 %, což je již poměrně velké číslo. Týká se to služeb Azure, Windows Virtual Desktop, Power BI a právě i Microsoft Teams, které slouží pro vnitrofiremní komunikaci.

Těm naskočil počet denně aktivních uživatelů na 44 milionů – nárůst byl přitom o 12 milionů za pouhých 7 dní. V listopadu minulého roku měly přitom „jen“ 20 milionů uživatelů. Microsoft tak zavádí některá opatření, která by měly službám ulehčit. Omezuje tak účty zdarma a zároveň zavádí limity pro některé nepotřebné služby. Děje se tak i u služeb pro běžné uživatele – nárůst využití má i služba Xbox Live, ve které musela firma dočasně znemožnit nahrávání nových profilových fotografií.

d6300c36-490d-43e8-b1c1-7c5cf12abe3e 
Podle Down detectoru měly Microsoft Teams výpadek.

I přes provedená opatření ale opět došlo v rámci Microsoft Teams k výpadku, který dle webu Down Detector zasáhl hlavně Evropu a to právě v pondělí, kdy začíná pracovní týden.

Zdroj: Windows Central

Koronavirus online

Diskuze (20) Další článek: Letadlová loď USS Theodore Roosevelt dočasně podlehla pandemii COVID-19

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,