velkylagdroidista
18. 10. 2017 • 19:14

Škoda, že pouze pro UWP, cheatování ve Force jakožto závodní hře (a těch několika dalších UWP hrach) bude asi sotva někoho trápit. Kdyby to fungovalo i na Steamu a ve hrách jako je CSGO, mohla by to být skvělá věc, protože časy, kdy bylo VAC k něčemu dobré jsou pryč a cheatovací nástroje jsou stále vyspělejší.

redmond
redmond
17. 10. 2017 • 16:12

ako ze mi po tomto update prestane fungovat IDDQD a IDKFA?

Erik Bročko
17. 10. 2017 • 16:08

Riešenie:
1. Neinštalovať Windows Fall Creators Update.
2. Nepoužívať Windows (10).
3. Obísť len ďalšiu paródiu na anticheat.

freekarol
17. 10. 2017 • 11:22

Jak tak koukám, tak snad každý podvádí, jinak by tu nepadaly způsoby, jak se ve hrách podvádí. To musí být člověk sakra břídil, že musí vyhrávat podvodem.

wump
17. 10. 2017 • 10:30

Nějak si nemohu vzpomenout, že by nějaký takový systém v minulosti fungoval:-/
Ať se to týkalo her, hudby a nebo ostatního softwaru😐

peter.mlich
peter.mlich
17. 10. 2017 • 10:26

Souhlasim se zavedenim anti-cheat nastroje, sledovani win. Autor hry jej muze a nemusi aktivovat.
Proc? Win 10 se zacali zabyvat bezpecnosti. Konecne!!! Z tohoto duvodu nedovoli programum spoustet vlastni sledovaci nastroje. Takze hra nebude mit moznost zjistit, ze se cheatuje. Z toho vyplyva, ze musi mit vlastni nastroj.
A ted, o co bezi? Hra totiz bezi ve vlastnim piskovisti. Do ktereho ale muzou zasahovat jine programy-cheaty a ovlivnovat data hry.
Priklad, treba Lol, kde se cheatuje prepisovanim programu za behu. Server hry, aby bezel svizne, tak si neoveruje data, neuklada si cooldowny hrace. Jenom, kdyz maji podezreni, tak hrace sleduji. A Lol se snazi pod win spoustet prave sledovaci nastroje.
Jenze tomu chce prave win zabranit, protoze podobne se chovaji viry a ty v pc nechceme, ze? :)
Proste, neni jina moznost. Samozrejme tez vidim zneuzitelnosti typu cheat je vlastne koukani na internet na video. Jenze, stale nechapu, proc by uzivatel mel zodpovidat za obsah, ktery mu server nabizi?

NightRunner
NightRunner
17. 10. 2017 • 9:43

Nechci bejt za paranoika, ale v poslední době je to tak, že se spousta věcí schovává za bohulibé účely, že. Tak jestli tady spíš nejde ani tak o cheat(er)y, jako o to, aby nefungovaly cracky, které on-the-fly obcházejí Denuvo a podobné ochrany her...

hamik
17. 10. 2017 • 9:36

Ono je cheat a cheat. Rozumim ze lidi ve hrach otravujou nymandi bez skillu se zapnutyma wallhackama, aimbotama etc. Na druhou stranu by me zajimalo, jak tou vymyslenosti chteji zabranit vecem jako kompenzace recoilu, autofire apod. Clovek si to naprogramuje v utilitce od mysi, ulozi do jeji vnitrni pameti a dal uz pro aktivaci techto veci behem hry zadny dalsi soft netreba, protoze ukony provadi primo procesor v mysi. Lepsi modely umi i veci jako davat mezi davky autofiru nastavitelne nahodne prodlevy, takze to nelze zadnym algoritmem primo ve hre vystopovat (kdyz nekdo strili davky z pistole a ma mezi kazdy vystrelem pokazde +-50ms, je jasne ze to ma hozene na automatice). Good luck, TruePlay, good luck :)

zmfcz
17. 10. 2017 • 9:36

Stejně jako nefunguje VAC, nebude fungovat ani tohle.

jjfb
17. 10. 2017 • 9:09

I když cheagery hluboce nenávidím, tohle je naprosto špatně. OS má sloužit svému uživateli, ne někomu jinému, tedy nesmí cheatera nijak omezovat!

Petr Mařák
Petr Mařák
17. 10. 2017 • 8:56

Bohužel je to další omezování soukromí, jenže jak jinak chcete proti cheatujícím hovádkům bojovat?

dustojnikhummer
17. 10. 2017 • 8:51

Takže RIP Afterburner na UWP?

KosKarel
17. 10. 2017 • 8:50

TruePlay je v pohodě, ale s Game Monitorem ze zásady nesouhlasím, další důvod proč nebrat hry ze Store.

Nargon
17. 10. 2017 • 8:34

Jakožto cheater jsem zásadně proti! Jak mám bez aimbotu střelit headshot přes celou mapu?

Big Muscle
17. 10. 2017 • 8:33

Užitečná novinka, kterou (předpokládám) vyžadovali ve Windows Feedback miliony uživatelů B-]

Určitě si přečtěte

Články odjinud