Zde bych snad nebyl proti. U her souhlasím s tím, aby u uživatele byl jen "termínál", klidně ve formě slabého PC či konzole, a všechny výpočty probíhaly na straně poskytovatele / pronajímatele her. U her se nejedná o soukromá, neveřejná data, síť už dnes má parametry (ve velkém % případů), které tento přístup umožňují. Tím by se také otevřela cesta k pokročilejším hrám i mobilním zařízením smart / tablet / UB.
_
Poznámka: Jiný názor mám na PC, kde se provádí i jiné činnosti, jsou na něm data soukromá / osobní či citlivého charakteru (z různých oblastí lidské činnosti), ta nemají v cloudu co dělat (minimálně ne v otevřené formě) a OS by neměl také být šmírákem, co vše hlásí domů. Myslím tím informace o chodu, do toho prostě nikomu nic není, namátkou kdy se PC zapne / vypne, zda je zavirované (řeší provider), zda na něm nějaká aplikace nejede správně, že spadl, hlášení polohy atd., když uživatel zvolí, že si přeje naprosté soukromí, vše se má ihned deaktivovat = kompletně. OS tu není proto, aby něco, někam hlásil, nebo za někoho rozhodoval, je zde proto, aby na něm běžely aplikace, ve kterých lidé pracují.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 03. 2018 11:58