Microsoft se konečně pořádně pustí do cloudového hraní. Xbox může získat vyšší výkon díky serverům

Microsoft se rozhodl zainvestovat do cloudového hraní, které aktivně sliboval už při vydání konzole Xbox One. Před měsícem koupil platformu PlayFab, nyní dává dohromady nový tým, který se soustředí na "Gaming Cloud". Povede ho korporativní viceprezident Microsoftu, Kareem Choudhry, který bude úzce spolupracovat s Philem Spencerem, vedoucím herní divize.

Vzhledem k tomu, že dnes je připojení k internetu během hraní takřka povinností, chce toho Microsoft využít pro zprostředkování mnoha jiných funkcí a dodatečného výkonu při hraní, na který by samotná konzole už nestačila. Něco podobného plánovali vývojáři už ve hře Crackdown 3 pro Xbox One, kde se měly cloudové výpočty postarat o zničitelnost herního prostředí, jak můžete vidět ve videu níže. Bohužel od toho bylo upuštěno, jsme ale rádi, že se Microsoft ke cloudu opět vrací. A tentokrát to myslí vážně.

"Vizí týmu je podpořit každé naše mediální odvětví a jít vpřed, ať už mluvíme o tvoření, distribuci, hraní, streamování či učení," řekl Microsoft v oficiálním prohlášení.

Diskuze (23) Další článek: Týden Živě: Kulišárny s Office 2019, Windows Insider a nová SSD

Témata článku: Software, Hardware, Microsoft, Technologie, Cloud, Internet, Hry, Xbox, Xbox One, Vysoký výkon, Konzole, Výkon, Oficiální prohlášení, Herní divize, Phil Spencer, Hraní, Herní prostředí

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost