Microsoft představil svou vizi domácího počítače

Diskuze čtenářů k článku

PEPIN  |  09. 05. 2004 13:03
Lamer  |  07. 05. 2004 18:56

Zit ve strachu kdy to udela BSOD.... tfuj....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  07. 05. 2004 16:25

Tak to potěš! Bille, prosimtě, běž do důchodu a v klidu dožij na pustým ostrově (s Farradaovou klecí)!!!

1. Nezaděrovanej systém neexistuje. Každý řádek programovýho kódu obsahuje tolik děr, kolik je tam písmenek!

2. Takovej hnusnej sr*č nechci. Má obrovská kisna vypadá spíš jako podnikový server, ale mě se takhle líbí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  07. 05. 2004 15:42

Ten hw je takovy pekne mlecny, skoro jako od Apple :)) P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaňos  |  07. 05. 2004 10:24

Zase banda chytrolínů, tady pod článkem. Běžný uživatel nemá s Windows žádné zásadní problémy. Na lednici řízené počítačem asi těžko smaže systemové soubory nebo nainstaluje účetní software od švagra, který mu zkur** OS.

Proč máte neustálou potřebu vnucovat sekretářkám Linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k. chladilova  |  07. 05. 2004 10:52

aha, ty jsi asi odbornik, a co kdyz se mi zasekne lednicka, nebo treba trouba a spali se jidlo, co reknu manzelovi, sorry, dneska nejime, protoze jsi neneinstaloval service pack do sporaku? nebo nejaky virus, treba sasser a blaster, nakoupi 2 nakladaky kecupu sam od sebe a pak nas zamkne doma. jestli by pro tohle byl lepsi ten linux tak proc tam nutit windowsy, ktere na to nemaji. Ale tady asi nejde o to, zrealizovat domacnost ovladanou PC, ale ovladanou windowsama a microsoftem, v podstate spis o spolecnost ovladanou velkym bratrem billem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  08. 05. 2004 16:54

Dva nakladaky kecupu

Kdysi (2 roky) jsem cetl nejakou, trosku pribarvenou MS sci-fi vizi a byla to bomba. Kdybyste to nekdo meli tak pripiste. diq.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  07. 05. 2004 11:00

Vazeny Chytroline, ta lednice bude rizena tzv. HOME SERVEREM, kde krome rizeni lednicky pobezi i spousta jinych aplikaci, napriklad digitalni televize, nebo otevirani a zavirani rolet. A bude to prostor pro jine a nove aplikace, ktere se budou doinstalovavat, jako napr. driver pro lednici XXX, nebo update pro lednici YYY (a to same pro vsechny jine zarizeni). Tzn. riziko pouzivani nacerno vypalenych, neautorizovanych nebo zavirovanych souboru je celkem velke.

Btw. Spousta sekretarek totizto pouziva aplikace bezici na Linuxu. Ja myslim ve svete, staci se podivat co za software pouzivaju napriklad nemecke magistraty, nebo ktery software bude zaveden v Cinske statni sprave. A tam maji taky sekretarky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonic  |  07. 05. 2004 12:33

uz jsem se dlouho nepobavil tak jako timto clankem a prispevky od technickych guru pod nim.

uvedomte si prosim nekolik veci :

1. prumernou mzdu v CR

2. kdo si bude kupovat takovehle picoviny, kdyz se stavajici lednickou nema problem ?

tech nekolik blaznu, kteri museji mit computerizovane uplne vse (predlokladam ze budete mit vzdalene ovladani i na hajzlpapir - pro vyssi tridu bidety). takze ja se docela tesim na to, az tehle par testeru co museji mit vse nove bude trpet.

domacnosti ze sci-fi filmu, budou jeste dlouho jenom sci-fi protoze na to proste neni a take to normalni clovek nevyuzije.

howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fry  |  07. 05. 2004 12:24

Linux je jako embedded system pomerne vhodny, ostatne uz si (aspon myslim) i u nas muzes koupit treba mobilni telefon s linuxem. Problemem vetsiny uzivatelu je totiz spis sprava Linuxu, nez jeho pouzivani (to je otazkou zvyku a trosku i vule neco se ucit). Firmware lednice Ti zrejme prednastavi vyrobce vcetne nejakeho hezkeho rozhrani a pak jsou stabilita a bezpecnost bezpochyby vyhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neřeknu  |  07. 05. 2004 09:53

A to se nikdo nepozastavuje nad tím že to snímá otisky prstů ? A co když je bude posílat do Microsoftu, pak FBI,CIA,KGB,BIS,.... Ale Microsoftu projde všechno když to vyhlásí "Velký Bill".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  07. 05. 2004 09:29

Panove, zapomente na MS a na sci-fi teorie s HP. Neni to samozrejme sci-fi, ale proboha toto zarizeni uz dneska funguje, a taky se prodava. Samozrejme na Linuxu (ha-ha-ha), a ne na hardware od HP. A neni ani drahe. Vyvinuli to nejaky blaznivi Svycari a vloni to v Nemecku ve vsech testech porazilo Microsoft Media Center. Pokud vim, tak se jedna i o distribuci v CR. Ale o tom Zive nepise, co pane Holcik, Microsoft je prednejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  07. 05. 2004 09:48

Jo jo. Fantazii mame vsichni, vyrobit to umi jen nekteri a prodat malokdo. Jen MS za podpory sveho monopolu umi prodavat i idee a novinari jako Holcik se mohou roztrhnout, aby o to referovali. Pan Holcik by se mel obcas mrknou na www.thinkgeek.org. A muze psat o vecech, ktere existuji, prodavaji se a jsou urceny tem, kteri si chteji poridit technicke speky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dae  |  07. 05. 2004 10:12

Kdyz tedy mate takove informace o zarizeni podobne MS (HP), uvedte aspon odkaz na nej. Moc by me zajimalo kde se to prodava a za kolik. Chvastat, ze neco bezi na linuxu a je lepsi nez MS umi kazdy, dolozte sve tvrzeni treba jen jedinnym dukazem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  07. 05. 2004 11:41

Tady jsou odkazy na home entertainement verzi. K dispozici je ale i modul pro IP telefonii, nebo i pro otevirani a zavirani rolet. , atd. Jo a vzdaleny pristup je mozny pres 220V, takze pak zatim co Home Server je v obyvaku, jako thin client umi fungovat i notebook (s Linuxem). V tom pripade je mozne lezet v posteli s notebookem na kline a koukat na televizi z Home servru pres zasuvky (nebo na okoli pres kamery po baraku). Jo a mam to doma, takze nekecam.

http://www.computerbase.de/news/software/betriebssysteme/linux/2003/november/linuxkonkurrenz_windows_xp_media_center/

 http://www.video-magazin.de/d/25480

 http://www.linuxhardware.org/article.pl?sid=03/09/22/1817213

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DDD  |  07. 05. 2004 12:26

Uplne slaba kava.Ja uz dlhsiu dobu doma pouzivam vlastny media center. Barebone je vidiet na  http://www.cappuccinopc.com/dg1.asp Cele to mam pripojene na projektor a cez wifi na server.Ten je potom pripojeny na internet.Takze neni problem pozerat TV a zaroven jednym talcitkom checknut mail a precitat si ho.Alebo hrat hry a podobne.Samozrejmostou je DVD vypalovacka a funkcia Time shift.Neuveritelna vecicka.Zvuk 5 + 1 a moznost pripojenia neobmedzeneho mnozstva zariadeni.K tomu wirelles klavesnica a mis.Teraz este chcem dokupit dialkove podobne tomu co ma bill na obrazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  07. 05. 2004 14:29

2 DDD:

A dá se to koupit i zde v ČR? Resp. líbí se mě i některé ostatní skříně, co jsou na uvedené suite.

Dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gus  |  07. 05. 2004 16:00

Výrobcem DigiMatrix series, Terminator series a Pundit Book PC je firma ASUStek. Zkus se podívat na stránky asus.com, asus.cz. Prodejcem je např. vts.cz a určitě spousta dalších...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas 2  |  07. 05. 2004 09:28

Ta velkoplosna televize by se mi libila ale to ostatni ne. A kvuli velke televizi nemusim mit vize. Staci zajit do obchodu a nejakou si koupit.... (a doufam ze takovy kraviny jako inteligentni lednicka se mi dlouho budou vyhybat) Ale je fakt, ze Blilovi zavidim, ze se muze zabyvat takovyma hovadinama, taky bych radsi sel treba na pivo, nez sedet v praci....:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlup@ťour  |  07. 05. 2004 09:19

Podle mě to dohromady vlastně nic užitečného neumí. Je to krám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  07. 05. 2004 09:28

No a? To muzete rict o vetsine zbozi ktere se dnes uspesne prodava napr prostrednictvim teleshopingu.

To co nakonec uzivateli vstepi ze prave toto je ta nejdokonalejsi vec na svete, bez ktere se proste neda zit, a se kterou bude zakaznik skutecne IN je jen mohutna propagace ze strany vsech obsazenych pozic microsoftu a posleze prosta touha kazdeho clovicka necim se vychloubat pred ostatnimi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvido  |  07. 05. 2004 07:11

Okamžitý start MS Windows? tak to už je fakt science fiction

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netm@ster  |  07. 05. 2004 07:32

Neni proc? Pocitac by mel pracovat na principu "Rezimu spanku", alespon to tak pred rokem Bill hlasal. Ale mozna toho bude docileno uplne jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arccos  |  07. 05. 2004 09:04

Pred par lety jsem cetl zajimavy clanek na tema novych pametovych technologii. Nekolik typu novych pameti bylo nevolatilnich, tj. pro uchovani informaci nepotrebuji napajeni. Zaroven umoznovaly vyssi hustotu inetgrace nez soucasne SDRAMy. Pokud by byl pocitac osazen takovymi pametmi, pak zcela odpada potreba bootovani! Ve zminovanem clanku odhadovali nastup techto technologii na rok 2005, ted se ovsem zda, ze trochu prestrelili - ale ono to jednou prijde :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  07. 05. 2004 09:44

Okamzite probuzeni po uspani je snad beznou funkci uz dnes. System v rezimu Suspend to RAM spotrebuje minimum energie. Nakonec televizi taky neodpojuji od site, ale je ve stalem StandBy stavu. Nicmene, pokud ma byt pocitac integrovan do domacnosti tak zapomente, ze se bude uspavat. Ten system bude muset bezet 24/7, jedine co se mozna bude uspavat jsou ty displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 05. 2004 12:25

JenomZe vestsinou nekolikanasobnym uspanim a probuZenim se windows stavaji cimdal pomalejsi !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tjf  |  07. 05. 2004 12:35

To je samozrejme nesmysl. Mam HTPC (Home Theater PC) vyhrazene jen na domaci kino. Mam tam Win XP Home a restartuju jen pri updatu softwaru. Jinak je porad ve Standby modu. Trva asi 2 s, nez nabehne. Umi se vzbudit i samo, pokud nahrava nejaky porad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  08. 05. 2004 16:44

Ale ja mam na mysli uplne uspani (nahrani RAM na HDD) a nasledne vypnuti PC. Ty myslis jinsi mod, kdy je PC stale napajeno a program je v RAM. Navic jak sam pises, na to PC krome kina nic jineho nejede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.md  |  07. 05. 2004 10:15

ach jo, dalsi clovek co se potrebuje ukazat a placa nesmysly, co?

mam doma xbox, jadro jsou win2000, reboot behem snad 3 sekund (vcetne grafiky, jiste to jde rychleji)

muj notebook (winxp) nevypinam ale hybernuju, start systemu po bootu do 10 sekund (512MB pameti) (boot hardware trva dyl nez start systemu)

cim vic to zarizeni je specificke, cim jednotnejsi hardware tim rychleji muze bootovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ducháček  |  07. 05. 2004 03:53

Nic proti MS, ale pokud bych i v dnešní době věděl, že můj DVD má v sobě Firmware od MS, určitě bych se velice rozhodoval a prvděpodobně koupil jiný. To samé, v budoucnu bych rozhodně nechtěl, aby mi lednice hlásila, že nemám mléko jen proto, že lednice neví (chybou systému), že minulý týden již sama objednala 2 balení ... hi.

Mj. proč výrobci HW používají jádro Linuxu?  Protože je levný na vývoj a navíc je prověřena jeho stabilita a vyšší bezpečnost.

Ne Bille, děkuji. Tenhle počítač si určitě nikdy nekoupím !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kouřil  |  07. 05. 2004 09:00

jenže to může jít tak daleko, že při příchodu k lednici vás lednice zváží a oblíbenou pochutinu nevydá, protože dle řídícího centra máte nadváhu a spíš byste měl jít běhat.

Dalším krokem bude měření cholesterolu a recyklace oblíbených věcí, pokud se hodnoty nezmění.

To bude pane něco, v zajetí lednice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnuj  |  10. 05. 2004 14:21

...a pojistovna Vas nepojisti na kardiovaskularni choroby, protoze by na Vas doplatila

btw: ...ja si stejne budu zrat jak chci, za 20 let tu budou nanoboti, a ti ty kila pres noc znici za mne. Samozrejme, ze jim naprogramuju antidestrukci po 24h :))) jinak ...

Uz vidim jak nanoboti pujdou po urcitym DNA - zamereneho treba na  lidi se zelenou pleti :) To abychom si platili supervyvoj na nanobotovy boj! Moji nanoboti budou Čakí panenky :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fry  |  07. 05. 2004 12:07

Operacni system od MS je pro lednici idealni -- je vecne zamrzlej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dervis  |  07. 05. 2004 01:00

Dokud nebude mit uzivatel !!nekolikaletou!! zkusenost s tim, ze bezny operacni system je imunni vuci virum a bez bezpecnostnich der, nema smysl o integraci domacnosti mluvit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimir  |  07. 05. 2004 01:08

takovy OS je nerealny (aspon co se tyka bezp. der), ale je pravda, ze v computerizovane domacnosti od MS bych se bal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dervis  |  07. 05. 2004 10:30

Taky mam ten pocit. Takze se mi nezda, ze bychom mu v nejblizsi dobe nekdo sverili lednicku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor