Microsoft platit nehodlá a sportovat se bude i za počítačem

Diskuze čtenářů k článku

PF_  |  24. 02. 2008 22:06

"Na první pohled to možná vypadá poněkud hrozivě, když se na to však podíváme blíže, není to tak strašné."

Nedokážu si totiž jinak vysvětlit toto a další podobná tvrzení. Netuším, proč má pan Sedlák panickou hrůzu z toho, že někdo zveřejní nějaká vnější rozhraní, ale pokud má opravdu tak vážné problémy, doporučil bych na to nějaká antidepresiva.

Mnoho účastníků internetových diskusí duševní zvratky pana Sedláka rezolutně zatracuje a označuje neskrývané stranění Živě jedné firmě za nepřijatelné. Podle nich není možné, aby byli čtenáři nuceni číst rádobyhumorné komentáře typu "Teď ještě aby to po něm nechtěli ti chytří pánové z politiky", "co řekne Bill, to je přeci svaté", "Tady se krade i to, co je zadarmo" a "Vy tam v Mozille se raději přestaňte tvářit jako vizionáři a programujte aplikace, které nestartují pomalu jako zamrzlá škodovka", jakož i další projevy fanouškoidní masturbace a utahování si z práce lidí, kterým sami nesahají po kotníky (mimochodem, i zamrzlá šlodovka od Mozilly má pořád ještě lepší track record než redakční systém Živě).

[Drobná poznámka na závěr: Na rozdíl od pana Sedláka, kterého zde parafrázuji, mohu s klidem "mnoho účastníků internetových diskusí" podepřít, ostatně je to vidět všude okolo. Jen mě fascinuje, jakým stylem jsou někteří lidé schopni pro prachy psát. To i pan Hlavenka byl ve srovnání s "novými kádry" světec.]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2008 22:37

Ano, ano, přesně tak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Ta pasáž o tom jak většina účastníků diskusí odmítá "zvratky" pana Sedláka, protože jsou nuceni je číst mě vážně pobavila .

Poznámka na závěr:

Nutí snad někdo někoho Živě.cz číst? I kdyby se celé živě chovalo jako blog nějakého puberťáka, tak vám jej nikdo nenutí. Živě.cz není ani veřejnoprávní médium, které si platíte z daní a žádný zákon vám nenakazuje zadávat jeho url adresu do adresního řádku prohlížeče. To, že to děláte, je vaše odpovědnost a vy si tedy nesete odpovědnost za to, že požíváte tyto duševní zvratky, když jim tak chcete říkat.

A ještě - zajímavě jste to vystihl: Mnoho účastníků internetových diskusí. To je to jádro pudla. Mnoho účastníků diskusí! Nikoliv mnoho čtenářů! je obecně známo, že do diskusí chodí zejména Ti nespokojení, kteří chtějí něco vyvrátit, nebo doplnit (nebo založit flame) a nikoliv Ti spokojení (asi jsem vyjímka, ale do diskusí se chodím většinou pobavit - proti článkům skoro nikdy nic nemám). Spokojený čtenář totiž článek přečte a jde si přečíst další a jen málokdo se jde zdržovat do diskuse. Pakliže nemáte přehled o návštěvnosti Živě a poměru čtenářů vs. návštěvníků diskusí, pak se k tomu raději nevyjadřujte .

Mě osobně se článek líbil. Takováto shrnutí, která jsou napsána čtivě a vtipně a přitom obsáhnou dost informací z uvedeného období, mám rád, takže díky za článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  25. 02. 2008 00:15

Já vám neberu, že se Vám to líbí. Ale Živě by jako sůl potřebovalo kategorii článků "subjektivní glosy", a příslušné články by měly být takto viditelně označeny. V současné situaci nemá moc cenu sledovat Živě jako zdroj objektivních zpráv. Osobně raději sleduji, na co se zdejší autoři zaměřili, a pak jdu za (většinou zahraničním) zdrojem, abych to měl z první ruky. Není v mé moci sledovat veškeré (často zahraniční) zpravodajství, které by se mohlo dotknout i nás, a jsem rád, že to tu někdo dělá, ale současně bych se nerad nechal zatáhnout do tunelového vidění zdejších redaktorů. Ale což, člověk asi nemůže mít všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  25. 02. 2008 00:26

A ještě jednu drobnost...

"Pakliže nemáte přehled o návštěvnosti Živě a poměru čtenářů vs. návštěvníků diskusí, pak se k tomu raději nevyjadřujte."

Nu dobrá, přijímám. Ale v tom případě si ze stejného důvodu vyprošuji, aby pan Sedlák psal věci jako "Mnoho účastníků internetových diskuzí tento krok rezolutně zatracuje a označuje nátlak Evropské komise jako nepřijatelný", protože nespokojení účastníci diskusí nemají Evropské Unii do čeho mluvit, dokud se nenechají zvolit do orgánů EU. A pokud pan Sedlák nemá přehled o všech internetových diskusích a všech jejich účastnících, ať za ně raději nemluví. Koneckonců ani neřekl, v jakých diskusích, v jakém poměru proti názorové opozici a s jakými argumenty se tento astroturfing měl odehrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Pravda - přijímám váš argument a líbí se mi, jak jste dobře oponoval a použil k tomu moje vlastní slova. Bod pro vás a myslím to vážně .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 02. 2008 08:03

Do činnosti EU by měli mluvit všichni (stejně, jako by všichni měli mluvit do činnosti zákonodárce zvoleného za jejich obvod) !!! Naopak - EU nemá co mluvit do podnikání kohokoliv - je to jen banda de***ů, která ničemu nerozumí, ale do všeho se s**e. Kéž by EU chcípla !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozec  |  25. 02. 2008 08:33

Kez by EU chcipla... kez by EU chcipla... ja len dufam, ze z nej predtym stihneme vystupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  25. 02. 2008 08:41

Jako kdybych to nemyslel tak trošku ironicky. A vůbec, chtěl byste radši Bushovu administrativu? To bychom si moc nepolepšili. Myslím, že tak hrozné tu zase není, i když současně dodávám, že byrokracii je nutné hlídat a pořádně ji zvalchovat, kdykoli vystrčí hlavu. Mrška se dneska cpe úplně všude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 02. 2008 07:58

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quasimodo  |  25. 02. 2008 19:13

Netuším, proč má pan Sedlák panickou hrůzu z toho, že někdo zveřejní nějaká vnější rozhraní, ale pokud má opravdu tak vážné problémy, doporučil bych na to nějaká antidepresiva.

Nevim, z ceho ma hruzu pan Sedlak. Pokud muzu mluvit za sebe, tak zverejneni API nebo zdrojaku me nechava zcela chladnym. Co me ale desi je fakt, ze nekdo muze firmu takovymhle zpusobem nutit, aby zadarmo pomahala konkurenci. A ty neverejne informace opravdu nevyuzije aplikacni programator, ktery pouziva sluzby systemu, ale jen a pouze prima konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark341  |  24. 02. 2008 18:04

pane sedlaku, vy jste nejak podivne deformovan ... vase zaujeti firmou microsot a presvedceni o jeji neomylnosti je az otravne. Cteni tech vasich blabolu mi lezlo krkem ... nechapu jak muzete spochybnovat dulezitost verejnych aplkacnich rozhrani, vzdyt jejich utajovani naprosto blokuje jakoukoiliv konkurenci coz je vzhledem k dominantnimu postaveni AMERICKEHO microsoftu pro EVROPU bezesporu velmi nevyhodne. To by ostatne nejen rozumny evropan ale i mene vyspely sedlak mohl chapat.. zrovna tak vase osobni blaboleni na tema ms+yahoo kde se navazite do analytiku mi pripada velmi trapne, kolik vam microsot za tuhle tupou loajalitu plati pane sedlak ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2008 19:32

On ten Microsoft tak nejak plati cele Zive, takze se da docela predpokladat, ze jim tu budou "trochu" stranit, cest vyjimkam, samozrejme. Jestli chcete druhy uhel pohledu na vec, jdete na Root, a kdyz si pak oba nazory slozite, vznikne vam mozna dokonce i pravda. Faktem zustava, ze to nekteri redaktori trochu prehani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hatatytla  |  24. 02. 2008 13:56

Hahaha, vtipne. Neznam nikoho kdo by si o ribbon baru myslel ze je dobry a ze mu usnadnuje praci, opak je pravdou. Kdo muze tak misto Office 2007 pouziva nejakou starsi verzi popr. Open Office, nebo si tu zhovadilost vypne a nainstaluje Classic Menu for Office 2007.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v_tech  |  24. 02. 2008 19:55

No vida, a já na to nedám dopustit. Používám Word v práci skoro non-stop - něco mi vadí, ale tohle ne. Počítám že jádro pudla tady není ribbon / neribbon, ale MS / neMS. Prosím chronické grafomany, aby reagovali pokud možno věcně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 02. 2008 07:56

Seznam se tedy s člověkem, kterému ribbon vyhovuje. Těší mě Milan Tomeš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zive ???  |  24. 02. 2008 11:39

Do diskuzí většinou nepřispívám, ale při čtení článku jsem nevěřil svým očím.

1. V ČR se krade SW - dělám v IT - ERP a neznám ani jednoho firemního klienta, který by měl kradené Windows. Podobné je to s Office, buď legalizovali MS Office nebo přešli na Open Office.

2. Ribbon je super. Neznám nikoho, kdo by si to myslel. Problém mají především pokročilí uživatelé, kde jsou zvyklí na klávesové zkraty a rychlý pohyb v menu.

3. Mozila je pomalá ??? Osobně používám Firefox, Thunderbird a Sunbird a jsem spokojený. Thuderbird je super ve filtrování spamu. Ano, mohl by mít lepší propojení s kalendářem resp. plánovačem úkolů a kapacit, nicméně Sunderbird je celkem slušné řešení. Pro použití ve firemním prostředí může být dle mého názoru většinou také dostačující - zvlášť, když firma používá jako hlavní aplikaci nějaký ERP systém. Osobně nechápu lidi co si používají si zaplatí MS Outlook a pak si ještě dokupují nějaké komerční řešení pro filtrování spamu ...

4. Windows Vista – otázkou je co přináší. Výhodou Windows je především podpora rozličného hardware a různých aplikací, které byly programovány ve Delphi, Visual FoxPro nebo ve Visual Studiu. => Pro firmy v tomto směru Visty proti XP nepřináší nic nového – pouze nové ladění a větší HW nároky. Přesto se Visty časem se prosadí, především díky OEM verzím. Koupě krabicové verze připadá spíše v úvahu pro nějakého vývojáře, který potřebuje ladit své programy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2008 20:00

1. Je jich sice mene, ale stale se vyskytuji. Je videt, ze se pohybujete ve spolecnosti dospelych lidi kteri krast nepotrebuji.

2. Pokrocilym uzivatelum to tak asi nepripada, ale zacatecnici musi byt uplne nadseni. BTW ono se to neda vypnout? Krome toho, MS ribbon bar IMHO nevymyslel.

4. Nemusi prinaset nic, staci, kdyz se bude povinne dodavat s kazdym novym pocitacem a prestanou se vyrabet drivery pro XP. Lidem je to jedno, budou pouzivat co jim podstrcite a sami s tim nic delat nebudou. Jenom budou trollovat v diskuzich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v_tech  |  24. 02. 2008 20:01

1) Firemní zákazníci nekupují krabicové verze, mají multilicence. Malé firmičky možná jo, ale ty mají poměr koupeno / ukradeno horší.

2) Pro mě je ribbon super, pro někoho ne. Doporučuju vyzkoušet. Klávesové zkratky fungfují nezávisle na ribbonech. Navíc, kdo používá Word častěji, má makra a klávesové zkratky i na věci, které musel lovit z menu (ribbon neribbon).

4) Krabicové verze jsou v první řadě retail - do domácností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-fuse  |  04. 04. 2008 10:47

2. Kromě Ribbonů se dá v Office2007 zapnout i klasické menu. Jen by to chtělo mrknout se do nastavení.

3. Do Outlooku dokupovat komerční řešení pro filtrování spamu? A pro jak moc prehistorické verze Outlooku to platilo? Kromě Outlooku 2003, který používám, má filtrování spamu jako součást produktu i Windows Live Mail, který je ke stažení úplně zdarma (ve Vistě je přímo součástí systému - byl jím nahrazen Outlook Express)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  24. 02. 2008 02:07

Stále nechápu, proč se neustále tvrdí, že "tady se krade i to, co je zadarmo". Osobně neznám nikoho ve svém okolí, kdo by nekoupil počítač s operačním systémem. Naopak znám lidi, kteří zaplatili za Windows a používají Linux. Že se najdou i tací, kteří koupí Notebook s Windows Vista a nainstalují si XP, mne osobně nepřekvapuje. Takový downgrade je legální, ale média si musí každý sehnat sám - psali jste to i zde na Živě.

Nemyslím tedy, že by MS z Čech dostával málo peněz. Jestli se ovšem jejich Visty používají, to je věc jiná a s pirátstvím to nemusí mít mnoho společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Řekl bych, že problémy s pomalým šířením Windows Vista mezi uživateli mají poměrně jednoduchou příčinu, která s kvalitou nových Windows nijak zvlášť nesouvisí. To jen výkon počítačů z posledních několika let je už tak velký, že ohromné skupině lidí bohatě dostačuje. Dříve se nakupovali a upgradovali nové počítače častěji a to i přesto, že byli dražší, protože výkon navíc se vždycky hodil. Jenže dnešní výkon už nadpoloviční většině lidí stačí. Ona totiž ta skupina geeků, hardcore hráčů a profesionálních střihačů videa není v porovnání se skupinou všech ostatních nijak velká.

Je tady prostě ohromná základna obyčejných uživatelů, jejichž jediná práce s počítačem spočívá v procházení webu, psaní e-mailů, dopisů, poslechu hudby, sledování videa a občasné tvorby tabulek. A tito lidé nemají jediný důvod kupovat nový výkonnější počítač a nemají důvod investovat do nového operačního systému, pokud už jeden (většinou Windows XP) mají (a je nyní naprosto irelevantní jestli koupený, či kradený). XP tu navíc jsou už hodně dlouho, takže lidé je mají zažité a tak často i ti, kteří už nový počítač kupují, volí "svůj" osvědčený systém. Jsou tu samozřejmě i Ti, kteří nový stroj kupují a k němu si rádi zakoupí i Vistu, nebo dokonce Ti, kteří si Vistu zakoupí na svůj stávající stroj. Jenže tito lidé jsou prostě v menšině. Nijak to tedy nevypovídá o ne/kvalitě systému Windows Vista.

Pokud bychom měli dát na křik z diskusí, tak bychom před lety nepřešli ani na XP, protože se o něm říkalo to samé, co o Vistě dnes. Ale tehdy ještě většina lidí přešla, protože jednak potřebovali vyšší výkon svých PC a za druhé XP byl první široce rozšířený NT-based systém pro širokou veřejnost a oproti Windows 9x znamenal velký posun dál. Ale dnes je situace jiná. Mnoho lidí nemá důvod k upgradu stroje a nic je v tuhle chvíli nenutí ani do nákupu Visty, která sice přináší mnohá vylepšení, jenže ta se nesetkávají s ohlasem u běžných uživatelů, kteří aplikace obdobné těm ve Vistě již dávno mají v XP a nějaké technologie, zabezpečení a podobné věci vůbec neřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Ještě bych rád dodal, že věřím, že toto období stagnace skončí a "hlad" po nových výkonnějších počítačích se znovu rozběhne s plným nástupem videoformátů ve vysokém rozlišení (HD). Jenže HD je zatím relativně stále v plenkách a na svůj pořádný nástup teprve čeká. Dokud nebudou lidé vybaveni potřebným zařízením a službami (HD televize, HD vysílání, atd.), tak "hlad" po vyšším výkonu a HD rozlišení nebude nijak zvlášť velký. Většina lidí totiž nepatří mezi "fajnšmekry", kteří hltají každou pihu na hercově tváři a zkrátka jim věci jako Audio CD, hudba v mp3 a DVD stačí. Alespoň zatím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise yahoo  |  24. 02. 2008 08:23

prave jsem zjistil, ze pro svuj novy Full HD 22" LCD potrebuji novou (nastasti pouze) grafiku. Celej komp bych kupoval a instaloval velice nerad, takze stagnace pokracuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  24. 02. 2008 10:48

Řekl bych spíš, že ten hlad vyvolaný potřebou full HD hned tak nepřijde.

Za prvé si spousta lidí nemohla nevšimnout, že DVD film se studiím vyplatí prodávat i za 40,- Kč. Ano je to bez krabičky a bez vložené knížečky, ovšem i to jde oželet ve srovnání s cenou 900,- Kč za HD film. Mimochodem včera jsem si koupil "drahé" DVD ve výprodeji v hypermarketu za 99,- Kč a knížečku také neobsahovalo - tedy rozdíl proti trafice už je jen v krabičce.

Za druhé je dobré si uvědomit, že konkrétně Windows Vista mají nejvíce inovací v oblasti ochrany digitálního obsahu - šifrují filmy proti kopírování uživatelem. Nevím jak toto "vylepšení" běžným zákazníkům presentovat jako výhodu, když si za ní navíc musí připlatit v podobě vyššího zatížení systému (šifrování), spotřeby el. energie (ekologie?) a s tím spojené nutnosti koupit si HW, který to umožňuje (peníze).

Za třetí domácí elektronika. Jak už jste správně naznačil, tak TV v HD nevysílá. Není tedy důvod kupovat HD TV přijímač. To může udělat opravdu jen fajnšmekr, který se chce pochlubit přátelům, že na to má. A pak se každý den může smutně dívat na stále klesající ceny. Naproti tomu se ovšem zvyšuje kvalita a funkčnost, protože celé toho odvětví je nyní ve vývoji - staré klasické CRT již po 40ti letech vývoje ničím nepřekvapí a kvalita pro běžného člověka je vcelku dostatečná.

Navíc Windows Vista neposkytuje nijak zvlášť vyšší bezpečnost, nemá moderní souborový systém a má spoustu nedostatků (stejně jako Windows XP, protože používá vlastně stejné jádro). Osobně nevidím tedy žádný rozumný důvod proč na Windows Vista přecházet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Dovolil bych si vás malinko upřesnit, tak snad se nebudete zlobit .

1.) Vista nemá stejné jádro jako Windows XP. Windows XP mají mírně vylepšené jádro Windows 2000 (NT5.0 -> NT5.1). Jádro XP ale prošlo velkým přepracováním v podobě XPSP2 a halvně pak Windows Server 2003 (NT5.2). Teprve na základě jádra NT5.2 je - po dalších velkých změnách - postavena Vista, tudíž nelze říct, že má Vista stejné jádro jako XP, byť samozřejmě obé pochází z NT větve systémů Windows.

2.) Vista nabízí skutečně vyšší zabezpečení. UAC je obdobou sudo známého z *nixových systémů, existuje tu - oproti předchozím verzím - více různých stupňů oprávnění, oddělený běh služeb od jádra, ovladače mají kernel část a user část, atd. Samozřejmě se můžeme bavit o tom, jak kvalitně a pro uživatele (ne)přívětivě, je například UAC provedeno, ale větší zabezpečení Visty bych tím nesnižoval. Samozřejmě, že pokud si někdo UAC vypne a postaví tak svůj systém v oblasti zabezpečení o stupínek níž, tak na tom bude stejně, nebo jen o něco málo lépe, než s XP.

3.) Souborový systém. Co je na NTFS špatného? NTFS je moderní souborový systém, pod Vistou navíc plně transakční. Pokud jde o takzvaný WinFS, který byl plánován, tak ten měl být také jen databázovou nadstavbou nad NTFS. Tento projekt se nakonec "přerodil" do technologie Desktop Search, díky níž má Vista de facto stejné funkce, jako by měla s WinFS.

4.) Vyšší zatížení systému šifrováním HD dat. Ano, tato funkce je implementována, ale dá se říci, že reálně nikoho nepoškozuje. Jednak je tato funkce implementována zejména kvůli filmovým studiím a chce-li se Windows prezentovat jako multimediální systém, jež umožňuje přehrávání nových technologií, pak musí podobné ochrany obsahovat a za druhé: žádný ze v současnosti prodávaných HD titulů zmíněné ochrany, jako je snižování rozlišení videa na výstupu, atp. zatím neobsahuje a ještě nějaký ten rok obsahovat nebude. Je klidně možné, že si to nakonec producenti se zavedením těchto ochran rozmyslí a i kdyby je začali za dva, tři roky na disky dávat, tak v té době již budou zase tak výkonné počítače, že jim ono šifrování nebude dělat nejmenší problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  24. 02. 2008 01:56

Zajímavé.

Zajímavé, že nikoho nenapadlo zamyslet se nad tím, proč Microsoft chce koupit právě Yahoo!, které běží na UNIXu (FreeBSD). Vždyť by ho museli celé překlopit na Windows. Nebo za tím je něco jiného. Možná se tak chce MS podívat na technologie, které Yahoo! používá. Je to už celkem veliká společnost a její znalosti se mohou hodit - třeba v boji proti Linuxu. Nebo při přípravě nového Windows.

Už v minulosti si MS ze světa UNIXu ledasco vzal, třeba síťový stack, Kerberos, LDAP ... no a z BSD se dá brát úplně zadarmo.

Jen vědět, co s tím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trupka  |  24. 02. 2008 13:43

az na tu paranoiu je vse v poradku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quasimodo  |  25. 02. 2008 18:23

Podivejte se co to byl XENIX, jak zacal, jak skoncil a co bylo ve smlouve o jeho prodeji SCO. Jen nevim, co to s Vasim pristupem k MS udela. Ruzni lide si tutez skutecnost mohou vykladat ruzne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harvey  |  25. 02. 2008 23:22

Jak se to dela v Linuxu si muzou zjistit kdykoliv, staci se podivat do dokumentace nebo rovnou do zdrojaku. Tusim ze na neco podobneho uz davno zalozili port25..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
povinný údaj  |  24. 02. 2008 00:21

Tak jsme se dozvěděli co se u Microsoftu celý týden dělo. To je škoda ,že vůbec nikdo jiný do IT nedělá -(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise yahoo  |  24. 02. 2008 08:20

MS jiz pomaly koupil vsechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  24. 02. 2008 14:30

nechápu, proč se živě.cz říká hlásná trouba microsoftu, možná bych se mohl zeptat pana Sedláka nebo Waice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ChaseCZE  |  24. 02. 2008 20:50

Přemýšlím jestli je živě ještě pořád portál plný informací a nebo už jen suchý reklamní blog na microsoft. Zajímalo by mě kolik MS platí místním "redaktorům"....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harvey  |  25. 02. 2008 23:00

je to suchy reklamni PORTAL, o reklamni BLOG se jim hulan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor