Microsoft Office 2010 Technical Preview

Diskuze čtenářů k článku

15. 07. 2009 17:00

Takže, pokud to dobře chápu, znamená to, že budu moci normálně využívat webové Officy na Linuxu skrze Firefox? V tom případě se na to může OO.org vybodnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2009 19:00

Ak webovy office bude cisty ajax, tak pojde, ale ak bude treba nainstalovat aj nejaky plugin, tak najskor nepojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abbe  |  15. 07. 2009 08:13

Už Excel umožní nstavit rozměr tabulky? Třeba 10000 sloupců x 100 řádků?

A co takhle víc hodnot (Value1, Value2, ...) v jedné buňce? Taky nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2009 19:52

Jak to myslis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 23:55

u wordu a excelu se mi libi ta ukazka jak to bude vypadat po vlozeni

a u PP ocenuju ten export do videa....to bych celkem vyuzil....protoze doma mam 2003, ve skole jsou tak y vsechny PC na office 2003, ale jediny 2 na kterych se promitaj prezentace jsou 2000, takze pulka efektů z 2003 jde do haje, takze video by se šiklo

stejne ale zustanu u uspornych (jako na místo) 2003....precejen na 1024*1280 ty novy moc nejsou....vrchni pulku obrazovky zabere menu, levou pulku taky nejaky nahledy, na dokument samotnej mi pak nezbyde skoro nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 22:34

tak zkouším nové office, pravda jsou stáhnuté pomocí torrentu, ale musel jsem to vyzkoušet. mam nainstalovanou technical preview a ve windows 7 to vypadá fakt perfektně, je změněné tlačítko. jestli víte, jak u office 07 vypadá to kulaté, které je v levém horním rohu, menu je upravené, vzhled je totalně zakomponovaný a přizpůsobený windows 7. zatím jsem je moc nezkoušel (mam je nainstaloane asi čtvrt hodiny), takže jsem si všiml jen toho tlačitka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 20:58

Tak ja som tester automaticky, ale moja podpisana NDA (Non-disclosure agreement) s Microsoftom mi nedovoluje publikovat informacie. Podpisovala aj redakcia zive NDA? Lebo uvadzate, ze budete informovat v dalsich clankoch o novinkach. Aj dnes som sa na to pytal pocas live meetingu o "Office 2010 feedback-u" a mam zviazane ruky ;-\

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 14:08

Novinky zejména v Excelu, Wordu a PowerPointu budete hledat lupou. Přechod proto doporučuju jen uživatelům verze 2003 a starších.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 12:44

Google a Zoho mají nového konkurenta. Jsem zvědavej, jak to zamíchá s podílem webových i desktop office

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 09:08

http://gizmodo.com/5313285/microsoft-office-... ...

"With free or cheap alternatives from Google, Zoho, Apple and Adobe, Microsoft didn't really have much a choice when it came to pricing the online suite: it'd either be free, or a failure. Thankfully, the apps, which include Word, PowerPoint, Excel and OneNote, will be available to anyone with a Live account..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 14. 07. 2009 11:02

Tak to je snad samozřejmé... Pokud chcete používat Live služby, potřebujete Live ID účet... Jak jinak byste se asi přihlásil? Adobe má pro změnu svůj Adobe ID, to samé platí o Googlu aj. Ani jeden z těchto hráčů nepodporuje dejme tomu OpenID.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 11:05

povodny plan ms bol taky, ze cely web office bude bud iba s licenciou, alebo za iny poplatok.

z clanku to nebolo jasne.

vcera prisli so spravou, ze bude aj zdarma a bude stacit iba live konto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 09:02

... nebaví mě hledat funkce a hrát si na schovávanou s Microsoftem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 08:50

Kdejaka blbost je ve vyctu novych funkci zminena, ale tak zakladni informace, jako je podpora ODT chybi. Jak to teda bude? Pujdou otevirat dokumenty v tomhle formatu nebo to bude stejna parodie jako service pack pro soucasny Office?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 08:51

Vlastne jsem chtel napsat ODF, ale to je jedno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 08:58

ano, pdf bude podporovane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
14. 07. 2009 09:11

na PDF se ale nikdo neptal ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 09:13

to nie, ale rozhodne je to zaujimavejsia informacia ako podpora odf :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2009 21:20

když už to umí office 2007 sp2 tak ještě aby to neuměly office 2010 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 14. 07. 2009 10:58

Mé zkušenosti s otvíráním ODT jsou bez problému a to jich otevřu tak 50 každý týden a z různých zdrojů. Popište své negativní zkušenosti. Samozřejmě mám na mysli normované ODT, žádné nové verze, které na standardizaci ještě čekají, ale OO.org je už používá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  14. 07. 2009 08:46

Autor asi použil k překladu Google Translate a ani se nad tím nezamyslel. Co probůh znamená např. "Vylepšená typografie – nově můžete obdařit text nejrůznějšími tiskařskými efekty, fonty". Co jsou "tiskařské efekty"? A co je nového na tom, že si můžu volit fonty? HUH???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 14. 07. 2009 10:55

Typografické efekty jsou na screenshotu níže, stačí se podívat. Po ruce budete mít pak ještě sadu nových fontů. Více detailů se dozvíte v samostatné recenzi k Publisheru a Wordu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  14. 07. 2009 10:57

Typografie a tiskařství jsou synonyma? Odkdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 11:03

mozno uz od vynalezu knihtlace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 08:26

...Ostatně i z tohoto důvodu dává Microsoft téměř v každé prezentaci přednost právě Firefoxu – aby bylo projednou jasno...

Tak to zas budou mít na krku další žalobu od Opery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
14. 07. 2009 08:14

"Webový Office bude skrze Windows Live zdarma, přístup k němu dostanou všichni majitelé licencí k velkému Office a k dispozici bude i ve formě placeného předplatného"

Mam to chapat tak, ze pokud si MSO2010 nekoupim nebudu mit moznost vyuzivat weboffice jedine pokud si ho predplatim?

Pokud to je tak, tak potom bych rekl ze zase tak velkou konkurenci to nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 14. 07. 2009 10:53

Web Apps bude dostupný jako Live služba, čili zdarma. Bezplatná verze bude mít pravděpodobně jako ostatní Live služby banner a případně další omezení. Pak tu bude i verze za paušál, stejně jako třeba současný Hotmail Plus. Pravděpodobně nebude mít reklamu a možná bude nabízet další funkce. A pak tu bude verze pro majitele Office licencí a samozřejmě firmy, které používají infrastrukturu SharePoint.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 01:37

Tak zasa bude všetko oveľa rýchlejšie a oveľa lepšie. Už sa teším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 01:17

jo JO jo!

budu první kdo to hakne

JO jo JO!

"tweaks for office 2010, credits 2 Dany0"

ach ta sláva!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 01:13

64bitové adresování – umožní práci až se 4GB excelovými tabulkami

Tak toto je opravdu uzitecna featura.

Takove mnozstvi dat budou vsechny korporace zcela jiste zpracovavat v excelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 04:31

Bohužel, nejen v našem zkorumpovaném a zblblém státě jsou tahle IT zvěrstva páchána.

Viz například sám slavný Microsoft, kde před pár měsíci kvůli podrbané "takydatabázi" páchané jeho HR oddělením v Excelu (že by chtěli ušetřit za licence na svůj vlastní Access?) rozeslali tučné prémie již propuštěným pracovníkům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2009 08:58

Nejsem fanouškem Microsoftu, ale v Excelu bych se nebál dělat ani složitější výpočty s velkým množství dat. Ale abych řekl pravdu, ty 4GB si taky neumím představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 14. 07. 2009 10:50

Docela byste se divil, kde všude se Excel používá - a nemám na mysli s.r.o. z Dolní Horní, ale velké české korporace, mobilní operátory...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2009 13:55

To je fakt, kamarat robi v doooooooooooooost velkej firme a vela veci robia v exceli. Ale neriesim, ci je excel tak dobry, ale sap tak zle nastaveny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2009 20:59

jen jedna drobna pripominka.. nemate v tom textu preklep? 4GB soubory a tabulky by mel zvladat uz 32bitovy excel, ne? 4GB je mezni limit pro 32 bitu .. neni to cislo podstatne vetsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2009 11:49

Ak sa nemylim, tak obmedzenie pre 32-bitov je ~3,2GB, kvoli tomu musia 32-bitove OS pouzivat PAE, aby dokazali vyuzit 4GB RAM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor