Michael Stanovský
Michael Stanovský
10. 9. 2022 • 2:36

Mlácení prázdné slámy. To i v hospodě se vedou smysluplnější diskuse. Důležité jsou stejně reklamy, které naplní každé volné místečko.

Lukáš Václavík
Lukáš Václavík
9. 9. 2022 • 19:55redaktor Živě.cz

Samozřejmě až po dotočení podcastu jsem si vzpomněl na Wi-Fi. Tam zavedli čísla pro zjednodušení, aby v tom prakticky ihned začali dělat zmatky. :) https://www.zive.cz/clanky/cislovani-melo-pri...

Jan K
9. 9. 2022 • 19:11

Hele, není to jednoduchý. Název svého produktu jsem vymýšlel asi měsíc. Člověk něco vymyslí... a pak zjistí, že už se tak jmenuje nějaký produkt jiné firmy... nebo že webovky s tímhle názvem jsou už dávno obsazené... a tak hledáte a hledáte. Nakonec je člověk rád, že něco jakžtakž použitelného vymyslí.
O klasických historkách typu Mitsubishi Pajero... které má velmi zajímavý význam ve španělštině, ani nemluvě. Hyundajsko-německé "psí koule" by taky mohly vyprávět...

Určitě si přečtěte

Články odjinud