Doufám že by mohla vyjít Forza na PS.
Není mi moc jasné co z toho Sony má... servery mají svoje, ale lidi si stejně raději koupí plnohodnotný playstation než PS Now
Vážně věříte v streamování her jakožto budoucnost?Vždyť internet je stále nejužší datové hrdlo v celém počítačovém světě, nedostupný polovině světa.Z hlediska výkonu a šířky datového rozhraní je současný agregovaný internet na úrovni herních grafických karet z roku 2000, kdy jsme pařili Quake 2 na kartách 3dfx.
Tak pokud se podaří vyslat do vesmíru satelity na pokrytí internetu všude ve světě tak ano nebude problém.
spočítejte si latenci.
No ale toho se zřejmě my tady nedozijeme...
Samozřejmě, že to fungovat nebude. V historii už to dokonce existovalo. Služba se myslím jmenovala onlive a po letech ukončila provoz, protože to bylo nerentabilní a zážitek z hraní byl velmi bídný.Tady to vydají do světa, pak se zjistí, že je stejně lepší si koupit nějakou lowendovou grafiku a bude to skoro totéž a pak se to po nějaké době ukončí v důsledku nerentability nebo malého zájmu.Přenos obrazu je problematický vždy a vždy bude. Stačí si spočítat jak velký je datový tok uvnitř kabelu mezi PC a monitorem (který má mimochodem nulovou latenci narozdíl od internetu). Máme rozlišení 1920 * 1080 = 2073600 pixelů. Každý má 3 barvy, kterou jsou 8 bitové (celkem 24 bitů) => 2073600 * 8 * 3 = 49766400 a protože nechceme jeden snímek za sekundu, ale třeba 60, tak se to ještě musí vynásobit 49766400 * 60 = 2 985 984 000. Přesně tolik bitů projde kabelem k monitoru každou sekundu na 1920x1080x60. Dělá to necelé 3 Gib a takovou linku s nulovou latencí fakt nikdo nemá. Cloud gaming udělá kompromis aby to vůbec fungovalo. Obraz bude menší, mít méně snímků za sekundu a možná se bude trochu komprimovat (cimž sice vznikne spoždění, ale co už).Zájemcům o cloud gaming přeji hodně štěstí ve hrách.
Zkuste někdy třeba RemotePlay na PS4 - běžně používám, když se válím na zahradě s mobilem ... a klidně si to stáhnu na 540p nebo 360p, i na větším tabletu to nevadí a klidně si zahraju i takové hry jako Uncharted nebo Horizon Zero Dawn. Proč se musí vše hnát do extrémů, nejlépe 4K+??? Zážitek (herní) budete mít stejný jak při 720/1080p tak při 4K .... dneska se strašně hledí a přeceňuje pozlátko výstupu, hratelnost je až někde vzadu. Naštěstí hry jako Limbo, Inside apod jdou proti proudu.
OnLive právě že fungoval perfektně, proto ho taky Sony koupila a uměle zničila.Taky bych rád upozornil, že pixel nemá 3 barvy, ale je definovaný. Navíc Vaše výpočty mají trochu trhlinu v tom, že ten obraz se posílá komprimovaně. Schválně si zkuste PS Now nebo GeForce Now (stačí stáhnout appku, nemusíte být v beta programu).
Stačí zrušit xvideo, xnxx, redtube a je po problému s úzkým hrdlem
Jen otázka času. Nevím, kde žijete a chápu, že větší část populace nemusí mít (zatím) rychlé a stabilní připojení s malou latencí, nicméně lidí, kteří mají domů 1Gbps optiku (nebo 250+ Mbps VDSL) i u nás rozhodně není zanedbatelné množství a docela rychle přibývají. Pak stačí mít příslušný server/farmu na páteři nebo připojenou v peeringovém centru a pohled na věc se rázem změní. Naopak si myslím, že to má docela budoucnost. Tady by každý hrál ve 4K+ s 60+ fps ... proboha, chce to trochu stát nohama na zemi. Dnes je to docela dobře použitelné na FullHD 30+ fps, což je o mnoho více, než na co má dnešní spotřební uživatel doma HW...
Řekl bych že je to přesně naopak. Hráčů, kteří doma hrají A tituly v 4K je pořád velmi málo a to mají optimalizovaný HW přímo v PC.Idea streamování takového výkonu s ekonomickou návratností je stále v řádu sci-fi.
Ale jo. Miny streamovat bez problemu pujdou. 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.