Microsoft a cloud: chystá revoluci v herní oblasti?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

11. 10. 2011 22:17

No mne tedy OnLive! uspokojil dostatečně . Sice jsem musel povypínat všechny úsporné funkce na svém Atomu , aby klient byl spokojen s výkonem CPU a spustil se , ale zahrát si na N450 a GMA 3150 bez větších problémů "Dirt 3" a "Alarm fur Cobra 11"... to je to co od cloudových služeb očekávám . Ještě nějaké to LTE abychom, měli stabilní 2Mbity s mobilním připojením a .... za deset let realita i u nás ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2011 17:45

Nějaká podpory hry (obecně) v cloudu proč ne (např. fyz. simulace prostředí která musí být pro všechny hráče stejná), celá hra v cloudu NE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2011 16:27

No nevím, je docela rozdíl mezi tím, jestli hru fyzicky vlastníte nebo si ji jen někde pronajmete. Jak pak budete za 50 let moct nostalgicky hrát hry vašeho mládí, když už budou majitelem daného cloudu prohlášeny za zastaralé, nebo prostě OnLive zbankrotuje? Celkově mi to připomíná systém, proč si auto kupovat, když si ho mohu půjčit (a ve finále zaplatit stejnou cenu). Jako jediné vysvětlení se nabízí pocit, že vývojáři her (a softwaru obecně) již nemají co nového přinést a proto ve strachu z bankrotu se nám snaží vnutit myšlenku, že za software se má platit měsíční poplatek místo jednorázového pořízení licence.
BTW nevěřím v to, že služba bude neustále dostupná a hraní nebude zatíženo šílenými lagy (odezva != propustnost).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2011 15:06

podle mne super. je to stejny princip jako MusicJet, ale hudbu mit streamovanou nechci, ale hry klidne, jestli tam bude nejnovejsi grafika(vyhodne pro mne z hlediska absence noveho hardwaru), ukladani pozic, moznost hrat multiplayer(samozrejmost) tak jsem ochotnej nejakou rozumnou castku platit, ale urcite ne v radu tri cifer kč. uvidime jakou nastavej latku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2011 13:10

Pro mě je to nepoužitelný.
- Od té služby bych čekal hry na maximální grafické detaily, což vůbec neni. Spíš jsou na střední a nižší.
- Nedá se vychutnat prostorový zvuk.
- Přináší to do hry dvojtý lag - Obvykle lag může vzniknout jen mezi hráčem a herním serverem. V tomto novém modelu je spojení herní server - onlive server - hráč. Což bude vždy o JEDEN lag navíc.
- V současnoti je to dobrý tak na karty nebo šachy.Microsoft má dobře našlápnuto s RDP, které už podporuje i DirectX acceleraci. Zároveň by tohle mohlo zpřístupnit hraní na HTPC a slabších počítačích. Taky by se daly přidat prémiové služby jako nahrávaní videa ze hry, dema, nikdy nepřijdete o Save.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2011 09:51

"Zpoždění v řádu desítek milisekund je pro běžného hráče nerozeznatelný a i v případě horší odezvy si lze velmi rychle zvyknout." No to budu musiet u nas nas este riadene vylepsit dostupnost (nielen v mestach na optike) naozaj rychleho(odozva) internetu aby stihalo streamovat aspon 1680x1050 60FPS aj s rychlou odozvou.Mne sa zda hratelne FPS typu CoD tak do 50ms, typu WoW/strategie tak do 150ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2011 08:08

Sem si nevšimmul toho otazníku na konci. Kdybych věděl, že se jedná o další sadu spekulací tak to ani nečtu. Chtěl bych redakci něco vzkázat. Články ve stylu možná, jedna paní povídala, mají na to prostředky, tak asi .... mi už docela začínají vadit. Cucáte si z prstu cosi a myslíte si že vám to budeme hltat nebo co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2011 08:07

no nevím ale myslím si, že pro většinu her je lepší, když se hrají jen na jednom typu zařízení, na PC si raději než Fruit Ninju zahraji nějakou pořádnou střílečku nebo strategii a na telefonu nějakou logickou kravinku ale opačně je to dost omezující... ty desítky miniaturních jednotek se po malém displeji prstem přesouvají dost nešikovně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor