Lolofon
27. 3. 2022 • 22:57

Level 0 - ziadne informacia o bezpecnosti a sposobe narabania s udajmi klienta, je cisto na klientovi, ci chce danu sluzbu vyuzivat aj s pripadnymi rizikami.
Level 1 - len povinne informovanie o sposobe vyuzivania udajov klienta, je na klientovi, ci chce za vyssiu bezpecnost platit viac, alebo mu na nej nezalezi a nie je teda dovod, aby za nu platil.
Level EU - vsetci provideri z danej oblasti musia bez vynimky dodrziavat pravidla, ktore vymysleli uradnici EU od stola, a vsetci zakaznici sa na implementaciu a dodrziavanie tychto plavidiel musia skladat bez ohladu na to, ci chcu, alebo nechcu a ci tie pravidla vobec maju zmysel.
Level EU Turbo - S pokutami za nedodrziavanie v praxi nedodrzatelnych pravidiel sa vopred pocita ako s formou dane a prijmu EU, pomocou ktorej je mozne osklbat a realne pochovat skoro ktorukolvek vybranu spolocnost. Take legalne statne vypalnictvo.

David Rieger
27. 3. 2022 • 21:14

Velká škoda...mohlo být o 2 zbytečné aplikace méně.

miandys
27. 3. 2022 • 15:52

Mě fascinuje kam až to evropské ovce nechaly zajít.Za desítky evropských národů vyjednává šéfka zamozvané komise, která si uzurpovala a uzákonila právo mluvit za všechny.Bravo evropané.... není divu, že i tupej Rus vámi pohrdá a vnímá vás jako nebezpečnou lúzu.

JiDrozd
27. 3. 2022 • 13:38

Podle mě je nutné, aby zákon korporace donutil udělat jasné rozhodnutí, jestli chtějí poskytovat komunikační služby uživatelům, anebo marketingové služby korporacím. Tyto dvě funkce nejsou slučitelné pod jednou střechou. Není možné aby korporace lidem lámala nohy a zároveň provozovala ortopedickou ordinaci.

Určitě si přečtěte

Články odjinud