David Krajíček
1. 3. 2020 • 8:21

Nevíte, jestli budou tato vozítka na Silvestra hořet líp, než stávající benzínové Peugeoty? 😝
Přece jen je to taková hezká francouzská tradice...

Radek.
1. 3. 2020 • 1:55

Největší zlo je, že se žabožrout snaží "moderní městký elektromobil" napasovat do role elektrické varianty současných Aixamů, se vší bídou a limity které tyhle dávno překonané laminátové skůtry na 4 kolečkách představují.
Nulová pasivní bezpečnost (kastle co chrání snad jenom proti dešti), která má být kompenzovaná nesmyslným rychlostním limitem 45km/h (taková brzda provozu bohužel i ve městě funguje jako magnet na krizové situace) - sorry, ale tyhle bugy žádná "úleva" ve formě nižší třídy řidičáku a věkové hranice neomlouvá. A bludy o "zklidňování" si přibijte na vrata i se sluníčkářema/pumpičkářema kteří je šíří... B-]

Nechic
29. 2. 2020 • 22:42

Tak nějak jsem doufal, že budou od začátku vypadat elektromobily. Akorát takové prdítko s rychlostí 45km/h jsem čekal někdy před 10 lety jako počátek vývoje, ne až teď. Taková rychlost je vhodná jen do opravdu úzkého centra měst. Už dojíždět z předměstí nebo vesnic kolem města bude celkem nepříjemné (i pro ostatní), ale furt by to mohlo být rychlejší než MHD. Pokud evoluce dotáhne tohle autíčko na úroveň horšího 125ccm skútru (max 90km/h, dojezd 200km) tak to začne být skutečný game-changer při té ceně.

Brandstifter
Brandstifter
29. 2. 2020 • 21:11

V evropě jsme se už asi doopravdy zbláznily. Automobilky chystají frontální útok elektrických micro autíček s cenou obvykle kolem 500 tis Kč. Ovšem na jednu základní otázku mi to nedává odpověď, píše se o tom jako o třetím autě do rodiny, ovšem uniká mi logika věci. Jako auto pro manželku rozuměnou druhé auto do rodiny je to nepoužitelné, děti se tam nevejdou, nákup taky ne. Takže proč mám chtít platit takové prachy za něco co nepotřebuji, nechci a nepřináší to žádný užitek?😀

dolph1888
dolph1888
29. 2. 2020 • 16:47

Kravina, to už lépe (i finančně pro stát, město) vyjde běžná MHD, která má hotovou infrastrukturu a není třeba vyrábět další PidiAuta / baterie.

klak
29. 2. 2020 • 16:43

Škoda že tenhle Citroën Ami nemá autonomní řízení a ovládání hlasem. Pokyn k cestě domů by zněl: "Ami go home"...

Daniel D.
29. 2. 2020 • 16:10

Pokud by se zdvojnásobila maximální rychlost a dojezd by se zvýšil alespoň na 100 Km, tak bych o tom začal velmi vážně uvažovat.

Dreamer
29. 2. 2020 • 14:36

Podla mna je toto diera na trhu, pri tej cene to ma obrovsky potencial, mame bicykle, elektro-kolobezky, skutre, motorky, (nic), auta. Prakticky nie su ziadne dvoj-stope vozidla, ktore by konkurovali jedno-stopym, vlastnostami ci cenou a ktore by kombinovali vyhody tych jedno-stopych a klasickych aut, je to podla mna aj prekvapujuce vzhladom na situaciu v mestach - zapchy, parkovanie. Myslim, ze casom budu aj specialne parkovacie miesta pre mini-auta, ak sa rozsiria.Skoda tej rychlosti, uz to mohlo mat aspon 50-ku, predsa si to kupi clovek hlavne na jazdu v meste, kde pojde vacsinu cesty s maximalkou 50 a aj ked je to rozdiel iba 5km/h, pocitovo to bude ovela viac, lebo prakticky kazde auto bude rychlejsie.K spominanej konkurencii:
- bicykel - clovek sa spoti, unavi, do kopca sa ide tazko, na ceste je to stres az hazard, lahko sa kradne, v zime a ked prsi je nepouzitelny
- elektro-kolobezka - je pomala, na ceste opat stres a kvoli malym kolieskam az nepouzitelne, na chodniku hrozi pokuta a do kopca ide tazko, tiez v zime a dazdi prakticky nepouzitelna
- uber a pod. - je drahsi, nie celkom bezpecny, nieco medzi stopom a taxi
- mhd - ziadne sukromie, casto treba stat, od zastavky sa musi ist pesi, na spoj sa musi cakat, ak odhliadnem od depozitu, tak je cena porovnatelnaMyslim, ze ludia nepochopili, ze toto nie je tak celkom auto, je to v prvom rade ELEKTROmobil a mozno to treba brat skor ako 4-kolesovy elektro-skuter so strechou, nikto sa nestazuje na elektro-kolobezky ze su pomale, aj ked su tak o polovicu pomalsie ako tento elektromobil, ludia nie su zvyknuti na taketo 4-kolesove elektro-vozidlo - vlastne ani nema svoju kategoriu, ako skuter, elektro-kolobezka, auto.

Bzuci
29. 2. 2020 • 12:01

Miri to presne tam, kde maji baterkovozy co nabidnout. To se mi zamlouva.
Ale konkurence je tvrda. MHD, kolobezky, uber nebo treba starsi Twingo, ktere nabidne vice mista a luxusu za mene penez.
Kazdopadne jsem zvedavy, jestli to nabidnou i v CR. O takovemhle aute jako sluzbe bych treba do dvou tisic uvazoval, a asi bych vubec nevahal, kdybych vymyslel, jak to dobijet.

kromec
29. 2. 2020 • 11:26

A proč ne? Pokud je ta cena reálná, tak zajímavá náhrada za skůtr do města. Na krátké popojížďky ideální....

jirkajiri
29. 2. 2020 • 10:33

Absolutně nepoužitelné. 45 kmh je brzda provozu a 5,5 kWh baterka je strašně málo. Vždyť skoro za ty peníze se dá koupit Dacia Logan.

Nedos.
29. 2. 2020 • 10:27

Další exchthnus. Kdo proboha navrhuje vzhled těch elektrokrámů?

dpcstb
29. 2. 2020 • 10:19

konecne poriadna nahrada bicyklov 😀 dufam ze sa s tym bude dat jazdit po chodnikoch

Určitě si přečtěte

Články odjinud