Vemte to na České silnice a zaručuji, že se vyklepou všechny šroubky 😀
Motor z formule = vydrží cca 1000km a treba ho vymeniť? Technika z F1 obsahujúca tlačítko na obmedzenie rýchlosti? Fakt užitočné.. Našťastie tam je ručne maľované logo, ktoré je tak strašne dôležité.
V článku máte napsáno, že by měl vydržet řádově více.Vážně čekáte užitečnost u auta za 55 milionů? To si raději odpusťte nějakou příplatkovou výbavu a kupte si k tomu jako bonus ještě kamion, autobus a tereňák. To auto nemá být užitečné. Má být zajímavé.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 6. 2022 16:54
To radsi za polovicni cenu Fahlke Larea GT1 S12 a muze se jit schovat i Tesla. Idealni auto na vyblbnuti.
Další, co nepochopil, i když je to v nadpisu napsáno, že tu jde o tu techniku z formule. Vážně chcete srovnávat osmiválec o objemu 7.2 litru s motorem stavěným pro formulové regulace o objemu 1.6 litru?Ono kdyby ty regulace na formulích nebyly, vypadaly by dneska závody F1 úplně jinak. Point měl být, ne, že by se to povedlo, vyšponovat technické možnosti na maximum. A to si myslím, že 470 kW v silničním autě z 1.6 litrového motoru je docela majstrštyk.
Dekuji za vysvetleni, uz to chapu.
Není náhodou formule čtyřstopé vozidlo u něhož hlava řidiče je v otevřeném prostoru nad karosérií? Tudíž, jak může mít formule střechu?
Pro vás musí být občas mezilidská komunikace docela obtížná.Snad jste neměl maminku, která by vám dávala pokyny třeba jako "Zmiz!" nebo "Neser!". To by bylo docela brutální dětství.
Ja si teda bemuzu pomoct, ale prijde mi to jako technologicky zajimavy pocin, hodne tomu pridava i ta podobnost s formulemi.Ze je Tesla rychlejsi? A do oktavky nalozite vic bas piva? Myslim, ze koho tohle napada, tak mu musi vzapeti dojit, ze nepochopil, v cem je to auto zajimave, a zjevne neni pro nej. Coz myslim, ze vzhledem k cene toho auta, nemusi zdejsi diskutery trapit.
A pokud formuli 1 zavřete do kontejneru a naložíte na náklaďák, tak na silnici může též.
K čemu to je na silnici dobrý?
Hlavne na ktorej silnici, na SK by to prezilo iba dialnicu, ale po meste by to aj tak museli prevazat na kamione, lebo by skoncili v prvom vymole.
Tesla S Plaid v ceně cca $130.000 : 0-200 km/h - 6.2s 😀 V AMG se budou muset ještě hodně snažit s těma fosíliema.
Akorát, že u té tesly je ten výkon dobrý akorát tak na závody na 1/4 míle.
A tu podobnost s technikou formule ma Tesla kde?Jo vlastne, taky ma 4 kola. Tak to je to samy.V tom pripade felda na bazosi za $500 ma taky 4 kola, neni sice tak rychla, ale bezprostredni pocit z rizeni nasobne silnejsi nez v Tesle, ve felde nepotrebujeme jet 200, abyste citil brutalni adrenalin, vlastne si myslim, ze pocit z jizdy ve felde ta Tesl nikdy nedozene, a jeste si jich za cenu te Tesly koupite nekolik stovek.Obcas si rikam, jestli kdyz lide vymysli tyhle komentare, jestli se nejdriv zamysleli nad rim, cim ze vlastne tohle auto vynika.
No ale on to docela trefil 🙂. V článku je zmíněna akcelerace a ta Tesla je v tomhle lepší. Jasně, ten Mercedes asi bude lepší a rychlejší v zatáčkách (díky těm aktivním prvkům), ale to se jen dohadujeme.Už dříve bylo spousta aut která měla spoustu technických vychytávek, techniku z Formule 1 a brutální cenovku a pak jim to na spoustě okruhů nandal Viper s desetiválcem a to jen díky tomu, že byl rychlejší v rychlých zatáčkách díky enormnímu zadnímu křídlu.Jako jasně, Mercedes se zaměřil na chlazení, takže na okruhu určitě vydrží dovádět déle než Tesla. Na druhou stranu 80% snobů co si to auto koupí s ním na okruh nikdy nevyjede.
Technika formule treba vyzaduje treba ten motor o objemu petlahve. Jsem si jisty, ze kdyby v Mercedesu chteli udelat proste nejrychlejsi vuz, budou mit mnohem volnejsi moznosti pri volbe technologii, a takovahle absurdita se tam nevyskytne.Ostatne jak dlouho ze to Mercedes drzel rekord v maximalni rychlosti od druhe svetove valky? 60 let? 😀 a fakt tam nemeli jedna sestku...
Já rozhodně souhlasím, ale to ne jen Mercedes.Formuli 1 sleduji a baví mě, ale musím přiznat, že technická pravidla v ní, mi přijdou nesmysl vedle nesmyslu. Dříve se z F1 dostávala technika do běžných vozů, dnes mám pocit že ten trend je spíš opačný. V 90 letech a v novém tisíciletí F1 tolik utekla běžnému silničnímu provozu, že v podstatě nebylo dál možné z F1 tahat technologie do běžných vozů (a co mělo potenciál bylo v F1 rychle zakázáno - například aktivní tlumiče).Jasně, záplava karbonu je na moderních supersportech už docela dlouho, ale full carbon rodiné kombi jsem ještě neviděl. A má to svůj důvod. Top managerů dost vyšinutých na to aby dovolili postavit rodinné kombi co má z 0 na 100 pod 3s moc není a těch otců od rodiny co si pak takové auto kopí místo červeného Ferrari nebo alespoň lacinější 911ky také moc nebude. Takže se F1 rozhodla že když nemůže Mohamed k hoře, musí hora k mohamedovi. A tak jsme nejdřívě snížili objem, pak otáčky, pak tam rovnou šoupli ty hybridy, protože tehdy byli moderní a teď se v tom vezeme... 1,6 + turbo + rekuperace a elektromotor. Technika tak nesmislně drahá, že je ještě méně pravděpodobné, že se objeví někde jinde než v supersportech a otázka je, jestli by to vůbec dávalo smysl, když jak se ukazuje, brutální akceleraci dokážeme dostat i z elektřiny a její jediná nevýhoda je, okdud pro ty motory brát dost energie.Je jen otázkou času než někdo vezme dost silné elektromotory, lehké šasi a menší baterie a postaví "laciný" sportovní kousek, co sice nevydrží na okruhu blbnout hodiny, ale jen desítky minut. Celé auto bude stát zlomek toho co tento Mercedes ale bude srovnatelný.A pak je tu otázka, kam vlastně až se budeme honit? Už jsem to zmínil v příspěvku níže. Opravdu potřebuju jet po okruhu na rovince 350 a do zatáčky 200 a mít smrt v očích, nebo raději pojedu na rovince 200 a zatáčku 120 s relativně levnou malou Miatou, kde ta jízda bude mnohem zábavnější? A kde je vlastně ta hranice? Možná to celé nakonec zabíjí to množství té techniky okolo. Asi nebude náhoda, že mezi amatéry se těší Miata takové popularitě, mezi bohatšími se těší popularitě Ferrari vozy, které si pořád zachovávají ten pocit z toho je řídit a navíc s nimi lze závodit na trati ve Ferrari Challange. A asi ani nebude náhoda, že profíci v důchodu si jdou adrenalin vybít na starém Viperu, který je vlastně obdobou staré Shelby Cobry nebo té Miaty, ale jen s brutálním výkonem a o výsledku pak rozhodne hlavně to kolik máte zkušeností a odvahy.
S těmi pravidly formule souhlasím. Kdysi mě zajímala historie formule, protože tam byla opravdu hodně zajímavá technika, ale pak začaly nastávat změny, kdy si člověk klepe na čelo. Ale kdo já jsem, abych to soudil; ona historie poví. Historie F1 je úžasná věc. Třeba se to transformuje (nebo už transformovalo) prostě do něčeho jiného, holt vývoj.Souhlasím s tou miatou. To je přesně auto, které bych si k tomuto účelu pořídil. Ale každý má jiné potřeby, někdo chce jezdit co nejrychleji, někomu jde o prožitek, a jinému jde třeba o to jezdit s obtížným autem dobře (což by mohl být případ toho Viperu). Tohle auto bude prostě o tom, že obsahuje výjimečně špičkovou techniku, člověk se může kochat pocitem, že "prakticky to samé" jezdí F1.
Větší kravinu jsem ještě neslyšel 🤣🤣Děkuji za pobavení
Jinak samozřejmě se ti ví už dlouho, že auta (i obyčejné silniční) jsou čím dál rychlejší a čím dál techničtější, méně hlučná, větší, s více a více asistenty. Takže jízda s tímto autem není zábavná ani na klikatých okreskách.V tomhle opravdu není nad stará auta, sice netrhají rekordy na Nordschleife, ale pocit jízdy v nich je mnohem bezprostřednější, zábavnější a paradoxně často dnes i mnohem čitelnější než přeposilovačované a přeasistentované super moderní výtvory.
A zvládne to třeba 100km takto? 😀
... ceny začínají přibližně na 55 miliónech. Kdyby to bylo ve vietnamském dongu, kupim aj dvě.
To je nechutné! Za tu cenu bych měl 110 Fabií ...
Za tu cenu by bylo i několik Tesel S Plaid, která má notabene to zrychlení lepší a to o dost 0-100km/h 2.1sec a 0-200km/h 6.1sec. Nejsem Tesla fanatik... ale nevím, jaký má smysl pořizovat papírově horší auto za několikanásobky něčeho lepšího? Kromě tedy spekulativního uložení peněz, protože je to limitovaná malosérie.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 6. 2022 21:50
Až budeš odporně bohat, jak říkal jistý člověk v Limonádovém Joeovi, budeš z toho mít docela dobré chlubítko. Nějakou zlatokopku na to možná také nachytáš.
Tjn, tesla je proti tomuhle jako kdybys chtel jezdit do prace bmw a nekdo ti nabidl tri Hyundaie. Jasne, muzes mit 3 Háčka, ale v tom jezdit fakt nikdo dobrovolne nechce.
v plnej ci zakladnej vybave? lebo ak v zakladnej, ta kv plnej by to nebolo ani 50
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.