Memphis, Longhorn, Tiger: Nejznámější kódová jména IT

Diskuze čtenářů k článku

avatar
03. 06. 2010 15:36

Vím že na Wikipedii je to tak napsané, ale pokud je "Longhorn" kódové označení pro Visty, co je pak tohle pánové?

http://bunny-soft.com/2009/07/windows-longhorn-... ...

Viděl jsem to spuštěné a opravdu tam všude jsou nápisy Longhorn a vypadá to jako Microsoftí práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2010 15:36

Vím že na Wikipedii je to tak napsané, ale pokud je "Longhorn" kódové označení pro Visty, co je pak tohle pánové?

http://bunny-soft.com/2009/07/windows-longhorn-... ...

Viděl jsem to spuštěné a opravdu tam všude jsou nápisy Longhorn a vypadá to jako Microsoftí práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:51

A stejně nejrevolučnější bude Angry Alba - https://wiki.ubuntu.com/DevelopmentCodeNames

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 18:35

nejvíc se mi líbí označení právě pro Mac OS v podobě jmen kočkovitých šelem . Ale taky jsem četl o systému Longhorn a najednou přišlo něco v podobě Vist, hodně lidí dávalo původní koncepci velké naděje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 13:38

Jen bych dodal, že PHOTON není označení pro Windows Phone 7, ale Windows Mobile 7, což je odložený pokračovatel klasické řady. Pak se na to v MS vykašlali a začali uplně od znova - Windows Phone 7 Series = kódové ozačení je v článku přiřazeno k něčemu uplně jnému. Win Phone a Win Mobile má společného jen výrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 12:09

Netscapu je škoda,dlouhou dobu to byl můj oblíbený prohlížeč.

Mimochodem,Ubuntu 9.10 Karmic Koala (Osudová koala) se s tím označením perfektně trefilo,s verzí 9.10 totiž uživatelská ochota k tomu vyzkoušet Linux a mnohdy na něm i zůstat vzrostla skoro o 200 procent.Jak bylo ještě 9.04 skoro nevnutitelným systémem,tak 9.10 si vede o poznání lépe a řekl bych,že to má na svědomí Centrum aplikací (Synaptic je pro dost lidí hodně nepochopitelná věc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 12:42

No zrovna muj subjektivni nazor je, ze Lucid Lynx se zase az tak nepovedl. Ale Centru Aplikaci je docela hezka utilitka.

Stejne se ale nemuzu ubranit dojmu, ze kdyz alespon tusim jak se balicek jmenuje, tak apt-get, pripadne aptitude z terminalu je rychlejsi zpusob.

Jen tak pro zajimavost, nejakou dobu byl v Ubuntu dostupny Firefox 3.5, ale z nejakeho duvodu (uz si presne nepamatuji) se v repozitarich nejmenoval "Firefox 3.5", ale "Shiretoko". Zrejme ochranna znamka, ci co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 15:30

Presne tak, stacilo vediet priblizne nazov balicka, ktory mi opravi sam terminal ak ho napisem zle a je to. Ctrl+shift+C, ctrl+shitf+v a potom pass... toto sa mi v linuxe fakt vzdy pacilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 23:15

Tvůj subjektivní názor sdílím já i početná skupina dalších uživatelů Ubuntu - nástroje pro Facebook a Marketpace opravdu všichni za epochální vylepšení nepovažují .

Navíc automatický update je něco co je nutno okamžitě vypnout dokud je system funkční .... už i v Linuxu :( . Je to totiž snažší cesta než ted´hledat jak se vrátit s plným diskem ke Koale .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2010 09:07

Stačí se zbavit programu Gwibber a je po nástrojích Facebooku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 08:07

Za doplneni by stalo, ze od verze 10.2 - Jaguar, uz ty jmena selem nejsou ani tak kodovym jmenem, ale oficialni soucasti jmena. Mimochodem Apple ma jako obchodni zacny zaregistrovano i lynx a cougar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 11:15

Hm a co na to chudaci vyvojari Lynxu?

http://en.wikipedia.org/wiki/Lynx_%28web_browser%29...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 12:27

Snad sezenou dobre pravniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 00:34

KOČIČÍ šelmy fakt neznam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 01:27

Tak a teď tu vznikne vlákno dlouhý jak toaleťák o tom proč Jakub nenapsal kočkovité šelmy, ale kočičí.

Všiml jsem si toho taky, ale nevěnoval jsem tomu pozornost, zdálo se mi to hezký.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 02:45

někteří lidé musí rejpat do všeho... pokud netušíš, co tím autor myslel, pak jsi blb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 00:28

Nevím co MS vedlo k tomu aby upustil od původního longhorního konceptu. Ten systém byl skvělý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 01:21

mohol byt keby implementovali vsetko co planovali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 02:44

tak máme nejlepší současný desktopový OS - Windows Se7en.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 09:35

to si myslel ako fór?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 09:51

3, 2, 1, fight!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:19

Jináč Linux Kubuntu, asi nějaká verze 9.10 CZ, má tolik nastavení, že se tím, může Microsoft, inspirovat, dalších 10 Let, si tak myslím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:20

Spousta nastavení, která člověka logicky, napadnou v LINUXu v DISTRIBUCi Kubuntu, asi nějaká verze 9.10 CZ, je, a v Operačním systému Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, ale ne, a dost, mi tady, v těch Windows Seven ULTIMATe chybí, musím, říci a nejsou to jen NATIVNí Virtuální PLOCHy, které jsou v LINUXu v DISTRIBUci Kubuntu 9.10 CZ, už hned, po instalaci, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:12

No Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, je krapet lepší, neboť, o 80%, pomaleji jedoucí Colin McRae Rally 2005 Demo EN, podle mně, nejlepší Rallye z celé Řady Colin McRae Rally vůbec, ani Dirt 2, si myslím, hratelně na hru Colin McRae Rally 2005 nemá, ani zdaleka, tak o 80% Pomaleji jedoucí Colin McRae Rally 2005 Demo, asi nějaká verze EN, a asi snad o 50% Pomaleji jedoucí Need For Speed: Shift Demo, pod, Windows Seven, oproti Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, pro ten Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit.v erze CZ, tedy, zase, až tak nehovoří a na mém počítači stejně jede Rychleji Linux, Distribuce Kubuntu 9.10 CZ, jede, na mém počítači rychleji, i než Windows XP Proffesional SP3 asi nějaká verze CZ, a i rychleji než Windows Seven Ultimate, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, a to vždycky, tedy, byť, zase, ale na kámošovým počítači zase, jede rychleji Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, než Linux Distribuce Kubuntu, asi nějaká verze 9.10 CZ, je to zajímavé, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:19

Protože jsi hovado co má za A. Slabý PC, za B. Neumíš si najít optimalizované ovladače k tomu či onomu systému, za C. Všude narveš ty tvé debilní čárky, a pak se to se*e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:25

ALe umím si najít, optimalizované ovladače, ale prostě DirectX9.0c, není 100% Kompatibilní s rozhraním DirectX10, asi nějaká verze CZ, a novějším a proto, hry na Rozhraní DirectX9.0c, asi nějaká verze CZ, a starší mají nižší výkon, v Operačních systémem Microsoft WINDOWS, které mají rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, a novější ale tohle už je poměrně dlouho, známá věc jinak ovladače teď, tady mám tedy ještě ATI Catalyst 10.4 CZ, pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, a to jsou myslím, dobré ovladače pro Operační systém Microsoft WINDOWS Seven ULTIMATe SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, a pro Grafickou Kartu ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, a s asi tak, těmi 512 MegaBajty DDR3-RAMky, na Frekvenci, asi tak 1400 MHz, (Efektivně, od Firmy Sapphire, ne a nebo, ne co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:30

Takže mi chceš tvrdit že tvoje grafická karta sapphire ati radeon 4650 nestíhá DX10? A to dáváš za vinu operačnímu systému? Tak hraj pod DX9, a máš po problémech, knihovny DX jsou zpětně kompatibilní, v nastavení hry by mělo být jaké knihovny se mají používat. Jdi s těma tvýma čárkama do p**ele! Kdo to má kurnik luštit? Piš jak člověk!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:53

Hra, The Need For SPeed: Shift je hra jen Maximálně na rozhraní DirectX9.0c, takže ta se v rozhraní DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, hrát opravdu nedá, a hra Colin McRae Rally 2005 Demo EN, je taky, jen Maximálně, v rozhraní DirectX9.0c, asi nějaká verze CZ, a proto, tyto hry pod Rozhraním DirectX10.0 CZ, hrát opravdu nejdou, no, já vím je to hrozné, že hra z Listopadu roku 2009, jako je hra The Need For Speed: Shift, jede pořád, jen Maximálně na Rozhraní DirectX9.0c, když už možná mohla, jet, na Rozhraní DirectX11 CZ, a že já nevyužiju, ani svou Grafickou Kartu ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, což byla, Novinka, někdy snad, v Červenci 2008, tak-že já, ani s touhle starou Grafickou Kartou, tak, ani s o 1 ROk a 5 Měsíců, novější hrou a to tou hrou The Need For Speed: Shift Demo EN, nevyužiji, v téhle hře, svou Grafickou Kartu ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, na-plno, no, ale ono, díky, tomu slabému procesoru, mi jede ta Hra The Need For SPeed Shift, asi tak, na 8 až 16 Snímků za Vteřinu, a to iv rozlišení, asi tak 640x480, a při Minimálních Detailech, kdy ta Grafická Karta ATI radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, jede, snad, tak, na 16%, podle programu Riva Tuner, asi nějaká verze 2.24cm, asi nějaká verze EN, protože, ten pomalý procesor, už na tu hru The Need For SPeed Shift Demo, asi nějaká verze EN, nestačí, a tak ta hra The Need For Speed: Shift Demo, asi nějaká verze EN, jede, asi tak v rozlišení 640x480, a při Minimálních Detailech, asi tak na 8 až 16 Snímků za Vteřinu, takže se to tak, seká, aby hra šla Plynule, tak je potřeba, asi tak 30 Snímků za Vteřinu a více, a při asi tak 8 až 16 Snímcích za Vteřinu, se ta hra The Need For SPeed: Shift Demo EN, tak seká že, se stejně nedá hrát, i když, vlastně, docela, se dá hrát, ale, není to ono, prostě, a to rozmazávání, jako ta Featura hry, že když jedu rychleji, než asi tak 150 KiloMetrů za Hodinu, tak že, se mi tak, rozmaže, otáčkoměr, u některých Aut, že ani, nevím, kolik to Auto má při Určité rychlosti otáček, a tahle Featurka, se nedá vypnout, tak snad jedině, udělat, do The Need For Speed Shift, jedině, tak nějaký Pohár, jako, Cup, Cestovních Felicií, s Motorem 1.3 Litrů, o výkonu 50 KiloWatt, z přelomu Let, asi tak 1994/95, které mají Maximální rychlost, asi tak 150 KiloMetrů, jinak jsou ty the Need For Speed Shift, asi nějaká verze EN, na-prosto, k ničemu, když se v rychlostech nad 150 KiloMetrů za Hodinu, rozmazává obraz, a na mém počítači, tuším, že ta hra The Need For Speed Shift Demo, asi nějaká verze EN, bude mít, asi tak 4 až 8 Snímků za vteřinu, v té hře The Need For Speed: Shift Demo EN, a při rozlišení asi tak 640x480 a při Minimálních Detailech, ale alespoň, Grafická Karta ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, bude mít, poloviční zátěž, v té hře The Need For SPeed Shift Demo EN, pod windows Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, než pod Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, ale, zase, se bude, taky 2x tolik sekat, ale jak jsem zjistil, ta Grafické Karty, jedou, alespoň, o tolik, méňě, o kolik, jede, pomaleji ta hra v Operačním systému Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, než v tom, Operačním systému Microsoft WINDOWS XP PRoffesional SP3, asi nějaká verze CZ, to je dobře, myslel, jsem si jestli ty Grafické Karty, nejedou stejně, ale nejedou, podle programu Riva Tuner, jedou nebo aspoň, ta moje tak jede na méňě %, podle toho jak je ta hra pomalejší pod Windows Seven, oproti Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, tedy. To je stejnak Brutal, že hra Novější než Windows Seven, a to ta hra The Need For Speed Shift Demo EN, se seká více, pod Windows Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, který vyšel, asi tak, v září 2009, tuším, než pod Windows XP, který vyšel, někdy v roce 2001, a SP3, na něj, někdy, tuším, v Květnu 2008, to je docela, síla, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:01

Tohle se nedá luštít! Piš normálně, nebo na tebe prdím.

A své tvrzení dolož nějakými potvrzenými testy. Chci vidět ten 80% pokles výkonu jak jsi psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:16

Je tam, věř mi tak já ti ho snad, nějak doložím, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 22:41

Nechci ti do toho kecat, ale nez s nim flamovat, tak pujdu radeji loupat brambory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:54

Od této doby jsem s ním ochoten diskutovat, až dokáže svoje tvrzení.:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 23:01

Hergot já jsem poslední dobou tak nervózní to je hrůza ale už tady mám, DIGITÁLNÍ FO´ták a tak budu natáčet, a zejtra, snad, hodím video, na INTERNET, Z TÉ AKCE, TEDY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:37

JInak procesor Mám Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, na Frekvenci asi tak 3 GHz a na Frekvenci sběrnice, asi tak 800 MHz, (FSB, tohohle procesoru Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, do SOCKETu 478, a se spotřebou, asi 89 Wattů TDP, podle WikiPedie, a Základní Desku, mám tuto, je to asi nejlepší Deska, pro procesory, do SOCKETu 478, a to no tak, více viz. tady: http://www.asrock.com/mb/overview.asp... ,tak a ao tak, si to, třeba, užijte, jinak je to pravda, je to Slabý PC, ale tahle Základní Deska, má i SPeciální Bios, pro ty grafické Karty ATI Radeon HD5XXX Řady, jak ATI Doporučuje, ten Speciální Bios, když někomu blbnou ty Grafické Karty ATI Radeon HD5XXX ,takže to blbost není protože moje Základní Deska ho má a to no tak, více viz. tady: http://www.asrock.com/mb/download.asp... ,tak a to tak, si to, třeba, užijte, to je, ale Parádní Deska, k 7 Let Starému procesoru, do SOCKETu 478, docela úžasné ne a nebo, ne, no, ale jinak slabý počítač to je, o tom Źádná byť, mám u něj 2x2 GigaBajty DDR2-RAMky, na Frekvenci, asi tak 800 MHz, (Efektivně, se zpožděním CL4, v Dual Channelu, a Značkový zdroj Seasonic, s úččinost 80+, asi tak 400 Wattový, je to zkrátka, taková docela, Solidní starší Herní Sestavička, jen bych, bral, bych hezčí skříň, k tomuhle počítači, ale, to už asi koupím, nový Počítač, další peníze, už do tohohle, počítače, vrážet, nebudu, jo, ale teď, je otázka, jestli ty se svým počítačem s procesorem Intel Atom, který je, snad, na úrovni, vlastně, už 10 Let a 2 Měsíce, možná Starého Intel PENTIA III, na Frekvenci, asi tak 1000 MHz, do Stolních počítačů, vlastně, můžeš, machrovat, BTW., tak tenhle počítač, co mám, Utáhne, hru Colin McRae Rally: Dirt 2 Demo, asi nějaká verze EN, a to tu tra´t, Marocco, asi tak, na 21 až 31 Snímcích za Vteřinu, se skoro, nejnižšími Detaily, a asi tak, při 8x Násobném vyhlazování, a při rozlišení, asi tak 800x600, pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:40

Tedy, ty vole, piš jako člověk, nebudu takovouhle prasárnu luštit.

P4? Takže vysoko výtopný procesor s nulovým výkonem.

Psal jsem ti o DX 9 a DX10, tak si to přečti znova ty prosťáčku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:59

DirectX9.0c pod Windows Vista a novějšími je pomalejší, než v Operačním systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, v 3D-MARcích je pomalejší o 10%, v BioSCHOCKu o 25%, v 5% případů, hry pod DirectX9.0c, únorové vydání 2010, pod Windows Seven Ultiamte SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, jedou rychleji, pod WIndows Vista a novějšími, no na tomhle počítači mi jede hra Colin McRae Rally 2005 Demo EN, asi tak na 25 Snímcích za vteřinu a více, pod Windows Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, na té Zimní Trati, v Plných Detailech bez vyhlazování, třeba v 1024x768, kde ta Grafická Karta ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, ještě, na-plno nejede, ve Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, asi tak na 110 Snímcích za Vteřinu a více, tuším, o pod oběma Windows, jede, tahle hra v rozhraní DirectX9.0c, protože, pod jiným rozhraním tahle hra jet, totiž ani nemůže, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:01

Je vidět, asi že se zajímáš o Linux, ale o Windows, toho přece, jen možná tolik nevíš, sorry, to neber, jako urážku, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:15

Sleduj tady, debakl Visty, oproti Windows XP, ten druhý obrázek, 34 snímků vs. 18 Snímků za vteřinu, ve hře Crysis, nastavené, v obou Operačních systémem, už asi o něčem, svědčí, ty ostatní servery, snad museli být podplacené Microsoftem a nebo nevím, no každopádně, no tak, více viz. tady: http://www.ddworld.cz/pc-a-komponenty/graficke-... ... ,brutal co, tak a to tak, si to, třeba, užij, etdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:27

Ty blbe!

Visty byly krok vedle, to je jasný.

Navíc se bavíme se o výkonu DX9 aplikací v obou systémech(w7 a XP, ne o vistách), je jasné že DX10 aplikace bude mít méně FPS, když musí GK počítat o X více věcí najednou. Najdi porovnání DX9 aplikací pod oběma systémy(W7 a W XP)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:34

Windows Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, stejný počítač, stejné rozlišení, a hra Flat Out 2, asi tak permanentních 30 Snímků za vteřinu, a pod Windows Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze 32-Bit. verze CZ, to samé, akorát, že pod Windows Vista nestačí, vypnout, Windows Defender, tam, se i tak, pořád, něco, sere, na disk, a je toho tolik, že se to snad, ani vypnout, nedá, nebo to ani není v Lidských Silách, takže, pod Windows Vista mi to, občas, spadlo, asi tka, těch 30 SNímků za Vteřinu, asi tak na 15 Snímků za vteřinu, a vzhledem, k tomu, že hra Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, má velmi a to velmi špatné optimalizace, na tom, pokud, jde pod 30 Snímky za vteřinu, tak se to, tak sekalo že se to, skoro, nedalo, hrát, a pak samozřejmě, Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, stejná počítačová Sestava, a hra Flat Out 2 Demo, a stabilních snad 110 SNímků za vteřinu, doslova a prakticky, nebe a dudy, tedy, a tedy, snad, opět asi tak přiližně o 70%, nižší výkon, pod Windows Seven a pod Windows Vista, dejme, tomu s přimhouřenýma očima, než pod Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, docela, SODa, ne co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:38

Jak jsem psal, dokaž tvoje tvrzení. Zatím jsi jen dokázal že visty mají v DX10 nižší výkon než XP v DX9, což je pochopitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:40

Najdi si porovnání no na mém, počítači to moc, neodpovídá, ale, jak říkám, hra Flat Out 2 Demo, hra tedy, pod orzhraní DirectX9.0c, MAximálně, a asi tak, 110 Snímků za vteřinu, pod WIndows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, a asi tak, 30 Snímků za vteřinu, tady, asi tak, přibližně, o 70%, nižší výkon, té hry Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, s vypnutým, Windows DEFENDERem, tady, jasně, vydím, netřeba, žádné podplacené, testy, já to testuji reálně, mně nikdo nepodplácí na rozdíl, asi od zmiňovaných SERVERů, kde jim ten Výkon, vychází, stejně, což je fakt, nevím, ale řekl, bych že docela, UnReal, a nebo, nevím, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 23:01

A já celou dobu myslel , že MS na DX 10 vychvaloval (nejen) optimalizace shaderů aby výsledné zpracování mohlo být ve stejném případě pod DX10 rychlejší .... tak sorry jestli jsem je jen nepochopil správně ;) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 23:11

Ano, ale výsledný dojem je jiný, doopravdy si zkuste hrát chvíli pod DX10, a pak pod DX9, DX10 nabízí několik nových možností, a tím se také zvyšuje náročnost. U obrázků to sice moc poznat není, ale zkuste si plynulou akci.:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:22

Používal jsem windows XP, pak jsem přešel na Windows 7, jel jsem jak na beta, RC tak i RTM verzi, a podotýkám že na netbooku, nepozoroval jsem žádný rozdíl ve výkonu, krom nedostatku RAM, Hry typu colin mc rallye 3, gta vice city, gta san andreas běhaly v pořádku, a i přes nedostatek RAM mi na windows 7 běhaly některé rychleji. Chybu bych hledal u vás, ne v systému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:29

Je fakt, no the Need For Speed 11 Demo EN, na Grafické Kartě nVIDIA GeForce FX-5200, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, a u procesoru AMD Sempron 2200+, v SOCKETu (A, a asi tak 3 Snímky za vteřinu, tedy, absolutně a to, opravdu absolutně nehratelné, pod Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, ale pod Windows Vista, to bylo, přece, jen, o mališko, lepší, asi tak 3,5 Snímků za vteřinu, takže skoro o 20% vyšší výkon, i když taky absolutně nehratelné, pod Windows Vista Ultimate SP1, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, a Grafická Karta ATI Radeon HD2600Pro, s asi tak ,tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, u tohohle procesoru hra THe Need For SPeed 10: Carbon EN, asi tak 20 Snímků za vteřinu, pod Windows Vista Ultimaet SP1, asi nějaká verze CZ, a pod Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, snad, úplně, stejně a nebo jestli ne ještě, méńě, a měřil si snímky za vteřinu ve hrách aby jsi mohl objektivně, říci, jak ti ty hry šly, plynule, pod Windows XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, a taky pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká 32-Bit. verze CZ, radši s vypnutým Windows DEFENDERem, který občas, nepříjemně, hrabe, na Disk, a hry se pak, kvůli němu občas, škubou více, než by museli, ten Windows Defender, se dá vypnout, ve správci úloh systému Windows Seven Ultimate SP0, asi nějakáý 32-Bit. verze CZ, a nebo, jsi ty, hry hrál jen podle pocitu, že se ti neškubali, ani v jednom, Operačním systému Microsoft WINDOWS, asi nějaké různé verze CZ, třeba, a nebo, jak co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 22:39

Jak jsem psal výše, dokaž tvé tvrzení, zda-li by to byla pravda, už by se o tom psalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2010 03:12

Ty mas nervy jak spagaty, ze se s tim blbem dokazes tak dlouho bavit a lustit ten jeho choromyslnej vyklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2010 00:43

Lado, nechces klavesu "," (carka)? Ta tvoje uz musi mit nejlepsi leta za sebou a ja pro zmenu carky casto zapominam takze bych si jeji absence asi ani nevsiml .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 06:51

Je to docela škoda :( když sem viděl na YT koncept Longhornu tak sem čučel a misto toho přišla Vista..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 21:14

Jo to byl šok, taky jsem koukal, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 09:26

No ony uz i Windows98 byly takovym krokem zpet proti tomu co nabizely beta verze Memphis.

Tenkrat jsem se na ne tesil az vyjdou ostry (beta verze mi vozil kamarad z ruska na lisovanym(!) CDcku a bylo na nich znat ten postup vyvoje) a kdyz vysly ostry Win98 ... tak jsem mel spis pocit ze koukam akorat na prebarveny W95 s integrovanym MSIE .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 10:35

Typicka reakce applisty - W98 = prebarveny W95 s integrovanym MSIE

To, ze stabilita stoupla o stovky procent, nikoho nezajima...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 10:48

Ano, z priserne stability jsme se tenkrat posunuly na pouze otresnou stabilitu. Jak krasna doba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 11:13

No vzhledem k tomu, ze Win98 porad jeste nebyl operacni system, ale pouze graficka nadstavba BIOSu a DOSu je zazrak ze ten bastl vubec fungoval :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
01. 06. 2010 15:11

Grafická nástavba BIOSu?

Tušíš vůbec co to BIOS je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 15:24

Ja si myslim, ze typek nema ani paru o biose :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 15:34

No evidentne vic nez vy dva :D. Zkouste trochu za googlit. Mozna jeste nekde najdete, ze BIOS je (krome SETUPu, kterej zna skoro kazdej) soubor softwarovych preruseni, ktere sou dale rozsirene DOSem a vyuzivany pak ruznyma programama vcetne Windows 9x ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2010 04:41

Verte nebo ne, ale je to tak :). Viz Wiki.

Evoluční role BIOSu

Některé operační systémy, jako například všechny klony DOSu využívají BIOS pro provádění většiny vstupně–výstupních operací (čtení z disku, diskety, klávesnice, výstup znaku na monitor nebo tiskárnu apod.). BIOS se tak stal sjednocujícím prvkem 16-bitových systémů a značným způsobem zjednodušoval programátorům operačních systémů práci.

V roce 1986 byl uveden 32-bitový procesor Intel 80386, avšak vývoj operačních systémů za ním zaostal. Pokročilé programy ovládaly hardware samy (např. editor Text602) nebo využívaly DOS extendery a role BIOSu tak začala ustupovat do pozadí. Alternativní hardwarové platformy (například PowerPC a SPARC) využívaly služeb Open Firmware, avšak BIOS pro PC i přes několik pokusů pokročilé a jednotné 32-bitové rozhraní nepřinesl. Kvůli technickým obtížím a ztrátě výkonu si nové operační systémy na platformě PC řešily přímou komunikaci s hardware samostatně (Linux v roce 1991, Windows NT v roce 1993).

Nové úkoly pro BIOS přineslo ACPI, které zahrnovalo detekci a konfiguraci hardware, řízení spotřeby energie (anglicky power managment), výměnu zařízení za běhu (anglicky hot swapping), řízení teploty (anglicky thermal managment) a další funkce.

Následníkem BIOSu by mohl být EFI (anglicky Extensible Firmware Interface), který však není zpětně kompatibilní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2010 11:43

Je hezky ze dokazes rozeznat ikonky OS, nicmene to nevypovida absolutne nic o tom jaky OS jsem v te dobe pouzival.

Rekneme ze jsem v te dobe mel windows jako primarni OS.

Vohryzek mam sotva pul roku a muzu te ujistit ze muj nazor na rozdil mezi Memphis (beta) a ostrymi Win98 to nijak nezmenilo.

Pokud tomu nerozumis, zkusim to jeste jednou: Porovnam-li Memphis proti ostrym Win98, pak jsou Win98 pouhe prebarveni Win95 s integrovanym MSIE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2010 16:26

Ono je dobré si uvědomit, že Vista jako taková s původním Longhornem nemá vlastně nic společného; vývoj Longhornu jako takový byl na podzim 2004 zastaven a proběhl "reboot", z něhož pak vylezla Vista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor