Hm, "2 year limited warranty" rozhodne nebude mezinarodni zaruka. Obavam se, ze v tomhle pripade je to proste prakticky neuplatnitelne. Na druhou stranu, karta pravdepodobne vydrzi pri dobrem zachazeni bez zavad. Obcas se stava, ze odejde vetracek, ale ten se da nahradit, pripadne v horsim pripade koupit cely novy chladic. Tady riziko je pomerne male. Myslel jsem to spis obecne ohledne nakupu HW z ciziny. Kazdou chvili se setkavam s pripady, kdy si nadseny turista priveze z USA superlevny notebook, nebo neco podobneho a pak se hrozne divi, ze to bude muset se zavadou poslat zase zpet, pripadne i kdyz je to po zaruce a byla by tu vule to opravit, nejsou na to nahradni dily, protoze se ze zahadnych duvodu dodavaji treba jen na americky trh a podobne. A co se tyka pokusu o reklamaci beznych komponent u zastoupeni vyrobce, jak jsem se uz zminoval, vyrobce vas slusne posle za vasim prodejcem. On nema povinnost vam pomoci. Koncovy prodejce ji ma.