MediaMonkey: má Winamp svého nástupce?

Diskuze čtenářů k článku

Neuron  |  31. 12. 2007 00:11

Dlouho jsem hledal program, kterým bych si v tom mém chlívu (mé kolekci mp3, wma..) udělal pořádek - MediaMonkey to zvládá na jedničku.

Zobrazení obrázku alba a třídění, hledání dle čehokoliv, přehrávání je samozřejmost, ale:

-jednoduše opraví id3 tagy podle názvu souboru nebo naopak (i hromadně)

-stáhne obrázek alba, správné názvy písní, rok vydání, popis z internetu

-umí dokonce soubory přesouvat dle interpreta, alba, atp.

To všechno umí s tím, že se přizpůsobí vašim zvyklostem pojmenovávání adresářů/souborů (já používám Autor - Album\TrackNo - Skladba, ale ne důsledně, jistě to znáte..)

Ovládání je jednoduché, paměťové nároky i rychlost úplně bez problémů. Jistě existují menší přehrávače, ale s nimi si knihovnu nezvelebíte.

Našel jsem jedinou mušku - když se vracím pomocí "zpět" do předešlého zobrazení, tak si to nezapamatuje pozici, ale zobrazí vždy začátek - některé jiné programy však toto neumí vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
glum  |  11. 10. 2005 16:03

Mě se opička celkem líbí. Hlavně kvůli svým možnostem plošného zpracování skladeb. Zatím mi hlavně vadí, že sem ještě nezjistil jak ji nastavit, aby si pomatovala poslední přehrávanou skladbu resp. pozici v playlistu. Asi su slepej nebo co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  11. 10. 2005 05:53

nazdar, pouzivam MM len kvoli tomu ze dokaze nahravat skladby na moj Rio Carbon, ktory ma funkciu USB mass storage. neviem o ziadnom inom prehravaci ktory by toto dokazal, ak niekto viete tak mi pls dajte vediet, rad by som skusil aj nieco ine, lebo MM je fakt tarchavy obor... diki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nadseny obcan  |  11. 10. 2005 01:32

Bohata diskuse jen potvrzuje, ze novy zakon vi, proc platit rozhlasovou dan za kazdy pocitac. Vice viz vysvetleni informacniho experta CSSD zde: http://www.blisty.cz/2005/10/7/art25304.html 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xanderlvitch  |  10. 10. 2005 18:59

ja winamp pouzivam od r. 1997, stahoval jsem porad nove a nove verze, porad a do budoucna to zustane pro me prehravac, kt. budu pouzivat, nevim, jestli se zde bavime o vypalovani a grabovaci do mp3, na to mam jine programy jako nero apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  10. 10. 2005 18:03

Na co tyhle paměť žeroucí molochy? 1by1 startuje 0,1-0,2 sekundy. Přehraje vše co Winamp - podporuje pluginy dvojkové řady Winampu. Pokud nemáte na hdd bordel tak se v adresářové struktuře vyznáte i bez "Media Library".

http://www.mpesch3.de/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jetset  |  10. 10. 2005 18:09

A co kdyz jako vetsina nemam skladby na HDD ale na cd nebo DVD co s tim? Jak se to pak hleda? Co Vy na to? MM je best. Neznam lepsi. Jestli Vy ano dejte link.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa dolinek  |  10. 10. 2005 18:43

Kdyz je nemate na hdd a to cd/dvd zrovna nemate v mechanice, tak vam to te knihovne medii bude stejne k nicemu, protoze si to stejne neposlechnete. A kdyz uz to cd/dvd do te mechaniky date a chcete si nejake album z toho media poslechnout, neni problem dat opet "add folder"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jetset  |  11. 10. 2005 10:41

Je videt ze jsem narazil na cloveka co nevi co je to pojem knihovna medii v prekladu (tedy medial library). Ach jo. Knihovna medii je tu od toho aby uchovavala data z mnoha medii (C D,DVD,HDD,Disketa ,USB atd. atd). Dobra knihovna ty data dokaze uchovat i vyhledat a dat k dispozici dalsim programum. To ze VY si spojujete knihovnu medii s okamzitym prehranim je bohuzel jenom Vas problem a je to zpusobeno tim ze mnoho programu prejima funkce nekolika programu v jednom. Knihovnu medii a prehravace. Ja si od knihovny medii predstabuji to, ze kdyz si chci poslechnout na sve vezi ktera podporuje MP3 format nejake CD, ale bohuzel ze sveho velkemo vyberu 200 CD nevim kde mi dana skladba lezi, to ze toto CD mi knihovna medii najde. Mohu si kdykoliv vytisknout seznam, kde bude album, interpret a CD na kterem je dane album. Mohu si vytisknout booklet k danemu CD, kde bude seznam vsech alb na danem CD apod. Jestli znate SW jiny nez MM ktery toto umi, tak mi dejte prosim link. Jinak jste samozrejme uvedl nesmyslny argument s tim hdd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa dolinek  |  12. 10. 2005 15:51

ja teda nevim, ale vzhledem k tomu, ze mam v mp3 poradek a mam i popsane dvdcka, nemam porad potrebu neco takoveho pouzivat. Konec koncu ta knihovna medii vam to medium najde tak mozna virtualne, z policky vam ho nevytahne. A vytisknout obal s obsahem media, na to nepotrebuju mp3 prehravac, ale staci treba sw jako cdrlabel, ktery umi vypsat obsah media. Stejne tak na vypalovani mam specialni sw. Proste nemam potrebu pouzivat tyhle all-in-one reseni, ktere akorat tak zabiraji pamet a vetsina jejich vymozenosti je stejne k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa dolinek  |  10. 10. 2005 13:18

Zlaty Apollo, tyhlety megamonstrozni sracky jsou totalne k nicemu, akorat zbytecne zabiraji pamet...

http://koti.welho.com/hylinen/apollo/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 15:11

Vypada jednoduse,ale hraje dobre. Ovsem nevim jestli neni lepsi stahnout rovnou Foobar2000, ktery zabira minimum pameti a ve funkcnosti nema konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alefnula  |  10. 10. 2005 16:30

Možná se pletu, ale kde má to slavné Apollo knihovnu médií? Pořád porovnáváte neporovnatelné. To je jako vytýkat autu, že má na rozdíl od motorky čtyři kola a nikam se nevejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa dolinek  |  10. 10. 2005 18:40

ja nevim jak vy, ale ja mam mp3 prehravac k tomu aby mi prehraval mp3 a to zvlada apollo s perfektnim zvukovym vystupem a jednoduchym a prehlednym GUI. Knihovna medii je mi naprosto k nicemu. Kdyz ma clovek nekde na disku slozku "mp3" a v ni v adresarich INTELIGENTNE rozranena alba do podslozek, nevim na co by mu byla nejaka knihovna medii. Staci objevit kouzlo prastare funkce "add folder" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  10. 10. 2005 13:14

MM pouzivam uz asi pol roka, zda sa mi trochu prehladnejsi ako WinAmp - teda hlavne media library. A hlavny dovod je funkcia prekodovania - na disku mam mp3 vo vysokom bitrate, ale ked chcem prekopcit nejake to cd do prenosneho prehravaca, staci mi to v mensom bitrate, tak v MM to ide celkom jednoducho, je tam v menu nejake convert to.. zadam disk, bitrate, sposob vytvorenia nazvu suboru a ide to. Nic take jednoduche som zatial nenasiel. Aj ked to ma hacik, ze potom tie "prekonvertovane" subory automaticky zaradi do library, co samozrejme nechcem... Ak viete o niecom lepsom, dajte vediet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pito  |  10. 10. 2005 13:09

jedine konkurencieschopne je iTunes ale tie naroky na ram... brrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaktus  |  10. 10. 2005 12:55



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaktus  |  10. 10. 2005 13:06



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L-Core, L-Core  |  10. 10. 2005 11:50

Stačí mi strohý (ale nepochybně kvalitní) Foobar2000.
Škoda, že se autor kvalitě zvukového výstupu (v porovnání s jinými přehrávači) vyhnul. I když chápu, že by to mohlo rozpoutat flamewar. Zkusím si něco pohledat na hydrogenaudio...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  10. 10. 2005 12:01

Taky mám rád programy který nežerou paměť jak WinAmp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 13:08

Tak tak. Foobar2000 je spicka,jednoduchy a prehledny GUI,skvela prace s playlisty,v zakladnim nastaveni hraje lepe nez Winamp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  10. 10. 2005 14:52

footbar2000 nepoznam ale je pravda ze winamp sam o sebe ma ubohy zvuk.
Ked si tam ale nainstalujes nejaky pridavny plugin ak napr. DFX tak ta kvalita zvuku stupne velmi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 15:06

To mas pravdu. Me se libi plugin Volume Logic, ktery je jak pro Winamp, tak pro Itunes. Kvalita zvuku, hlavne u MP3 s nizkym bitrate s nim rapidne vzroste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  10. 10. 2005 11:28

Linuxový Amarok umí toto už dávno. Že by uživatelé Jediného Správného Uživatelsky Přítulného OS Widle XP TM měli něco takového až teď ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  10. 10. 2005 11:49

No právě že nevim, jestli vůbec něco takovýho pro widle je. Našel jsem jen Jaikoz.
Tenhle program Brainz asi nepodporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  10. 10. 2005 10:48

Nevíte někdo o dobrym přehravači co by podporoval Music Brainz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Homi  |  10. 10. 2005 09:44

Podporuje to pri vypalovani CD-text (umi jej vlozit z tagu nebo pres cddb)? Prehrava (a uklada do databaze)zazipovane soubory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dingo  |  10. 10. 2005 09:18

ja pouzivam The PC Jukebox ....je trocha narocnejsi na vykon a pamat pc..ale mne sa celkom paci..a umoznuje stahovanie covers k albumom...a s programom Mp3tag na upravu tagov (podporuje freedb online aj local) je skvela kombinacia...je to prehladne..len niekedy nezobrazi korekne upraveny tag..ale je v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft, daft  |  10. 10. 2005 08:42

Je to opravdu jen náhoda, že tak moc připomíná iTunes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alefnula  |  10. 10. 2005 09:53

Nevím, kdy byla uvedena první verze iTunes, ale Song-DB 1.0 (předchůdce MM) je z roku 2001. On u programu určeného pro správu knihovny skladeb je v podstatě možný jen jediný logický způsob ovládání.

Srovnání s Winampem je trochu zbytečné, oba programy jsou k něčemu jinému. MM má mnohem lepší editaci tagů, názvů souborů a třídění stromu nahrávek (Winamp třeba neumí knihovnu procházet podle umístění na disku, dokonce v knihovně neumí ani zobrazovat cesty), navíc MM třeba umí u offline zvukových CD vytvořit ukázky skladeb s velkou kompresí a schovat si je na disk. Winamp je zase lepší na normální přehrávání, nezabere místo na obrazovce.

Já používám oboje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee, zajdee  |  10. 10. 2005 08:07

Nejsem si jist, jestli autor vhodne pouzil slovo "nastupce". Winamp pouzivam jako prakticky a rychly prehravac (pravda, autori by mohli zapracovat na rychlosti vyhledavani v delsich playlistech po stisku "J", ale to je asi to jedine, co me trapi), MEdiaMonkey mi vsak prijde jako obrovsky moloch s tisicem a jednou funkci, popsatelny slovy "vse-v-jednom"... Ze stejneho duvodu mi nesedl Windows Media Player, vse v jednom, pomale a neprilis vhodne stvoreni...

Muj winamp si casto lebedi u horni hrany obrazovky, minimalizovany do nenapadneho prouzku, hrajici na pozadi a pritom vzdy po ruce. Az tohle bude umet nejaky lepsi program, budu uvazovat o zmene z winampu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  10. 10. 2005 10:56

To je pravda. Ten prouzek na vrchu obrazovky je asi hlavni duvod proc nepouzivam neco jinyho.
A pritom je to takova blbost ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CCblue  |  10. 10. 2005 12:21

Já používám plug-in "Winamp Title Bar Control" a ovládání Winampu mám v title baru aktivního okna vždycky po ruce i s názvem skladby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13, Booster13  |  10. 10. 2005 18:16

ja pouzivam winamp 5.x s nastavenym Global hotkeys. Winamp si iba sedi v tray ikonke a ovladam ho cez klavesove skratky zakladne funkcie samozrejme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  10. 10. 2005 07:00

ale ja si vystacim s vvinampom 2.95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myf  |  10. 10. 2005 09:31

tyjo a já měl za to že poslední dvojková verze byla 2.91 ! : ) dík moc za info ; )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  12. 10. 2005 14:25

jo, taky mam 2.95, ke stahnuti treba zde http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner, Majsner  |  10. 10. 2005 05:59

Ale prosim Vas... podivejte se na prvni screenshot a kazdemu je jasno... je to jen uboha kopie Winampu.... a dokud se vyrobci hudebniho softwaru neodprosti od zaziteho standartu kopirovat ve vsem Winamp, nikdy zadny skutecny "nastupce" nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek, Mirek  |  10. 10. 2005 06:33

V tom případě já taky můžu říct, že třeba Linux je ubohá levná kopie Windowsu, protože má podobné GUI (někdy až moc nápadně podobné, a asi na tom něco bude).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pito  |  10. 10. 2005 09:15

SA ZOBUD TY MAMLAS! Windows je uboha kopia Mac OS a Vista je zubozena kopia MacOSX!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kulich  |  10. 10. 2005 10:29

Ne všechno je kopije Amigy .Ale jinak používám už MediaMonkey asi 3 roky a sem spokojenej
PS:předtím se jmenoval SongDB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  10. 10. 2005 21:24

Slavné GUI MacOSX je ubohá kopie Linuxového CDE, který s více panely různé šířky přišel první.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
benzin  |  10. 10. 2005 16:39

Moje WindowMakery nevypadaji ani trochu podobne jako Windows, kde jste prisel ze by muj textovy radek v Linuxu mel byt napodobeninou Widnows?

Vzbud se clovece.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Australan  |  10. 10. 2005 01:39

Pouzivam uz dlouhou dobu MM Jukebox a nemuzu si stezovat... jediny co, tak je to shareware a na vsechny fce to potrebuje registraci... ale je to docela rozumne pouzitelny jenom bez registrace (neumi to jenom nejaky speky). Vypalovani, knihovna, CDDB, grabovani apod. samozrejmosti, navic volume leveling, ID3 tagy -> filename a naopak... nemam problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  10. 10. 2005 01:23

Neprisel jsem na to, jestli umi automaticky stahovat a zobrazovat texty pisnicek. Vi nekdo jak na to?
Zatim celkem spokojene funguju s kombinaci WMP + LYRC, ale nebranim se zmene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec1, Zvedavec1  |  10. 10. 2005 20:05

Ja pouzivam WinAmp + plugin z http://www.leoslyrics.com/winamp.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  11. 10. 2005 08:23

Ja se ale ptal na MediaMonkey. BTW pokud si vzpominam, tak Leoslyrics umi stahovat jenom z jednoho serveru, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec1, Zvedavec1  |  11. 10. 2005 09:00

V tom pripade se omlouvam, jen jsem se snazil poradit a podelit se o to co za variantu pouzivam ja. Ano, Leoslyrics stahuje texty pouze z vlastni databaze leoslyrics.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek, Mirek  |  10. 10. 2005 00:09

Myslím, že v článku byla nějak opomenuta hlavní vlastnost tohoto programu, a to knihovna skladeb. Je to tak perfektní věc, že pokud mám třeba doma 100 CD s MP3, tak s tímto programem mám absolutní přehled o všech mých písničkách, stačí zadat název, vyhledat jej ve vnitřním katalogu, zvolit spustit, a objeví se mi např. "Vložte disk č.23" tak ho vložím do mechaniky a okamžitě začne přehrávání skladby. Je to naprosto perfektní program. Používám jej už více než půl roku a nemůžu si jej vynachválit.
Možnosti pro vyhledávání skladeb jsou opravdu bohaté, a až se divím, co všechno dokáže tento program z ID3 tagu vyčíst. Není problém si třeba nechat zobrazit seznam všech písniček z roku 1996 co mám na disku a třeba si je postupně nechat přehrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel panic [passed]  |  10. 10. 2005 00:34

ALT+L ve winampu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  10. 10. 2005 01:11

A co je toto?

http://hulan.cz/blog/img/img/winamp-library.png

(pod WinAmpem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek, Mirek  |  10. 10. 2005 06:34

A opravdu to umí i Offline média? ze screenshotu to poznat není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan, Radek.Hulan  |  10. 10. 2005 09:05

Jistě, WinAmp umí všechno. Ostatní prográmky jej pouze nedokonale kopírují...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 09:20

Už Winamp podporuje víceuživatelské prostředí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan, Radek.Hulan  |  10. 10. 2005 09:23

winamp.ini je pořád v "Program Files", takže asi ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 11:10

To je fakt ostuda. Taková trivialita a oni to do Winampu stále nejsou schopni doprogramovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  10. 10. 2005 15:07

No asi to bude tím, že vývoj winampu byl již ukončen. Ostatně se o tom redaktor zmiňuje i v článku, takže by se stačilo naučit čís.t ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  10. 10. 2005 18:08

Asi jsem staromodni, ale uz 5-6 let pouzivam Winamp 2.5 a cokoliv potrebuju si stahnu z Usenetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  10. 10. 2005 19:14

Nevím na co reagujete :o) náražel jsem na "stížnost" Martina, že by tvůrci winampu přidat další fce. Já osobně taky používám winamp a jsem s ním spokojen. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2005 20:16

Jenže víceuživatelské prostředí není ve Windows žádná novinka posledních dnů, i kdybych počítal jen "domácí" verze Windows, tak to jsou už 4 roky (Windows XP = rok 2001). "Firemní" řada (NT) má podporu více uživatelů ještě mnohem déle, to snad ještě ani Winamp neexistoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jetset  |  10. 10. 2005 16:42

Vazeny pane kdybyste se alespon obtezoval MediaMonkey instalovat a srovnat jako ja s Winampem. Winamp nesaha v oblasti katalogizace CD MediaMonkey ani po kotniky. Zde jsou jasne vyhody. Prehlednost (stromova struktura), volitelne sloupce, vyhledavani, tisk na ruzne definovatelne sestavy, export do XML i HTML. Uz jedu v Mediamonkey asi 2 roky. Zalohuji jeden MDB soubor se vsemi skladbami. Diky jeho zname strukture si mohu delat frontendy na tahani dat primoz z daneho MDB a nepotrebuji MediaMonkey. Jako knihovna mojich CD je MM neprekonatelny a nenasel sem nic lepsiho (jestlize mi reknete ze kecam nesmysli tak to prosim dokazte vecnou argumentaci). Na prehravani MM nepouzivam a to z jedineho duvodu hrozne dlouho startuje. Zde je neprekonatelny Foobar2000. Neznam lepsi prehravac ve windows (podotikam ze nepotrebuji prekrasne okinko, ale uprednostnuji rychlost nabehnuti a pametove naroky, jelikoz vetsinou jej mam v taskbaru. Winamp uz nepouzivam od verze 3 a to prave z duvodu pekelne dlouheho startu.Srovnejte si jak dlouho startuje MM, WinAmp a Foobar. MM 10 s, Winamp 4s, Foobar pod 1s. Foobar samozrejme dokaze prehrat velkou vetsinu audio soubory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  11. 10. 2005 00:23

Shodou okolností jsem byl v poslední době nucen hledat přehrávač pro dobrý poslech po editaci audio souborů. Z cca 10ti přehrávačů, které jsem zkoušel (nejsem profík, ani nemám "netopíří uši"), doporučuji na přehrávání vyzkoušet poměrně neznámý a jednoduchý Passion Audio Player 2.2 (http://www.angelfire.com/zine2/georgebou/skins.html) s nepřehlédnutelnou kvalitou zvuku, využívající BASS sound system v. 2.1.

Dále bych neopomenul sledovat Quintessential Player 4.51 (http://www.quinnware.com) s velmi dobrým zvukem, schopnostmi i vzhledem - i s češtinou.

Uznávám, že většinou jde o věc osobního názoru a momentální potřeby. Jen doporučuji vyzkoušet. Já už jsem se chytl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HFF  |  10. 10. 2005 17:46

Jiste, chudaci autori winampu kdyz jej vsichni kopiruji. Ale to vase velicenstvo Hulan prece zna samo nejlip, ty hloupoucke kluciky, kteri se prizivuji na tech uplne nejvic nejlepsich programatorech (Hulanech), kteri oplyvaji vysoce nadstandardni inteligenci a tvori statisice bezchybnych radek kodu denne... Uznavam ze je to trochu off-topic ale ja si s tematem "Hulan=buh" proste nemuzu pomoci...  Blbecku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  10. 10. 2005 01:24

Tak jsem si to stáhnul, a WinAmpu 5.1 to nesahá ani po kotníky. Nic to neumí, je to hnusní a pomalé. Ale Mareček to asi dostal zadarmo, že na to píše reklamu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marconi  |  10. 10. 2005 07:25

Ono je to mozna tim, ze je popisovana verze zadarmo , je pravda ze jsem tenhle soft jsem mel kvuli tomu ze dokaze synchronizovat (ale ne moc dobre) iPOD bez iTUNES. po cca hodine jsem rychle stahnul iTUNES a MM odinstaloval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 10. 2005 00:07

Ty jsi fakt trouba :) Neni to sice statisice radku kodu zadarmo, neni to nejlepsi, nejrozsahlejsi, nejvic sexy, tak jako ty a tvoje stranky, ale tenhle program je oproti winampu v nekolika partiich nesrovnatelny. Sice vsude pises jaky jsi profesional, ale hodnotis to po par vyzkousenich Je jen super, ze na zive se necenzuruji komentare, aby tu nebylo same ritolezetstvi, jako nekde jinde :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor