Toho bordelu co vyprodukuje mekáč : kelímky , brčka , tácky , pytlíky , taštičky atd.B-]
6,8 miliardy 😃 Napokon len 300 miliónov dolárov. Alebo ich vážne kupujú v českých korunách? Akosi Vám chýbajú jednotky za hodnotami, čo takto si zopakovať hodiny fyziky? 🙂
Na McDonalds mi vadí několik věcí:1) Menu je nepřehledné, někdy jde vyměnit hranolky nebo pití za salát, někdy ne. Je opravdu náročné vědět, co lze poskládat, co jde upravit, jestli jde v burgeru něco vyměnit nebo ne.2) Není fast, což je u fasfoodu velká nevýhoda. Hranolky ještě bývají často připravené, ale pryč jsou doby kdy bylo několik cheeseburgrů, jeden hamburger a pár krabiček s nugetami připraveno k okamžitému vydání.3) Nápoje jsou ve výchozím stavu s ledem, přitom ve svém okolí neznám nikoho, kdo preferuje kelímek plný ledu s trochou limonády okolo. Vždy když zapomenu zdůraznit, že chci pití bez ledu si pak v duchu nadávám a říkám si, že už do McDonaldu nikdy.4) Po zavedení automatických kiosků dost ignorují příjem objednávek na pokladně, přestože možnost platit stravenkami je jen na pokladně.5) Nevím, proč místo kuponu nemají prostě sezónní slevu na vybrané produkty.
Mě by ze startu stačilo, aby se to dalo žrát, aniž by mě to zabíjelo zevnitř každým pozřeným soustem.
Neříkám, že bych si kdy u McDonalds vyloženě pochutnal, ale hlad trochu zahnat dokáže a většinou to ani nebolí. Mám horší zkušenost s BurgerKingem, kde jsem dostal plesnivou housku. Je fakt, že se obsluha omluvila, vrátila peníze a nabídla zdarma něco jiného, ale některé věci by se stávat neměly.
Kolega dělal na hygieně a když mi ukazoval fotky, tak by si nešel ani do klasických restaurací, a to nebyly žádné pajzly, ale normální restaurace na úrovni. Skladování pečeného masa se syrovým v 10°C, vedle toho zelenina, kterou sbírala ještě kuchařovo babička atp. Potom se to chce koukat ještě po nouzových východech, protože 90% restaurací neuklízí ani digestoře a letitej nános oleje chytne hned, stačí si objednat něco flambovaného. Zlatej mekáč 🙂
Njn, reakce na jídlo z mekáče jsem už nepociťoval jen já, ale další z mého okolí. Zajímavé je, že třeba Mr. Grill OK. Jako že mekáč je "hnus" co si budem povídat a když vidím, jak to nějaká máti cpe nemluvněti v kočárku, je mi smutno no. Nicméně na zahnání hladu to mnohým poslouží. Jíst to ale denno denně určitě není vhodné.
McDonald’s má vždy nějaké představy. Pak ale život ukáže, že svět jde trochu jinak. 😉 Jestlipak si někdo třeba ještě vzpomene, jaké měl McDonald’s požadavky na zaměstnance, když u nás začínal.
Ti se budou divit, až ta neuronová síť zmagoří a udělá jim jenom veganská meníčka. 😃
A nešlo by taky do objednávkomatu přidat možnost led/bez ledu?
nabidka se lisi stat od statu a nekdy i v ramci mesta, takze to jde.je treba je upozornit/prinutit
Vždyť tam je, u limonád si můžeš zvolit i perlivou / neperlivou vodu.
Tohle mi tam chybí taky
Možnost tam je, ale úplně hloupě umístěná. Po tom co se vám menu/nápoj objeví ve spodní liště musíte kliknout na tlačítko upravit, pak ve vyskakovacím menu klinout na ten nápoj a potom se teprve otevře obrazovka, kde jde odebrat led.
Tak to je opravdu intuitivní... 😀
Děkuju, to jsem opravdu nevěděl. Já totiž v 9 z 10 případů jezdím k drivu kde řeknu že chci s ledem.🙂
Úplně nechápu, kam se tímto chce McDonalds posunout. Ze začátku to byl opravu fast food s důrazem na to slovo fast. Prostě potřebuji rychle něco k jídlu, tak si řeknu o hamburger, dostanu ho a zaplatím. Vím, co tam dostanu, je to vždy stejné, přibližně vím, kolik to bude stát a dostanu to rychle.Teď postupně "vylepšuje". Nejdříve koncept rozdělení objednání a výdeje (ať už jde o objednání u živé obsluhy nebo přes automat) - z mé zkušenosti výrazné prodloužení doby obsluhy (zatímco dříve to i s frontou bylo 2-3 minuty, nyní se nedostanu pod 5 minut, tedy asi dvojnásobek.Dalším vylepšením jsou sezónní nabídky a různá comba, možnost zaměnit jednotlivé složky,.. zkrátka jde úplně proti původnímu konceptu s jakým bratři McDonaldové začínali. Nevím, jestli je další zesložitění (a tedy opět ubrání jistoty "vím, že tam dostanu to a to") dobrým krokem. Kamarád přímo nesnáší snídaňovou nabídku, představa, že neví, co bude v menu i kdykoliv jindy, než v době snídaně, ho spolehlivě příště navede k jinému fastfoodu, kde podobné pokusy nedělají.Pro mne jsou fastfoody někdy záchranou v zahraničí, obvykle je to na naše i místní poměry levné (no, jak kde, v méně rozvinutých zemích má McDonalds spíše punc a cenu prémiové restaurace, podobně jako u nás) a dokážu si poradit i bez znalosti místního jazyka (a někdy i písma). Centrální regulace ceny ze strany řetězce způsobuje, že to je často jediný rozumný působ občerstvení na letištích. Jenže jestli zavedou tenhle maglajs, tak fakt nevím, jestli si tam příště budu schopen objednat.
tady ten clanek to ma spatnepresny cisla si nepamatuju, ale asi 60% prodeju MC v US jsou pres drive in. Tam lidi vetsinou vi co chteji, menu tabule a komunikace je omezeny. To byl duvod akvizice, ve skutecnosti se jedna o logicky krok. To AI je prestreleny ale je to ted in.
Mně by pro začátek stačilo, kdyby to menu bylo nějak přehledné. Restaurace mají jídelák v pohodě, tam se orientuju, ale jakmile vlezu do nějakého fastfoodu, je to uživatelsky katastrofa:1) jedno menu je nějaké hlavní, největší, za pokladními. Tam je tak ~5 položek, tedy téměř nic (a žádné přílohy)2) pak je tam druhé hlavní menu, kde jsou kombinace věcí. Zde jsou některé položky z menu 1 zkombinované různě do sebe, včetně kombinací věcí, které nejsou uvedeny nikde jinde3) pak je třetí menu někde po straně, které se také trochu vzájemně překrývá s menu 1 a 24) další menu je na boku od pokladen, dlouhé, malé, nepřehledné. Nikdo ho nečte. Něco z toho je uvedeno i jinde, něco je jenom tady5) nápoje jsou také zmatečně, případně jen v menu 2, nebo nejsou uvedeny vůbecKdyž se bezradně dívám, co si dám (většinou bych si dal nějaký mix, který není v nabídce, ale jednotlivé komponenty nemůžu najít jinde), tak se většinou zeptám někoho, kdo je tam se mnou, co si dá on, aby mi dal nějaký tip. Po té otázce zpravidla řekne, že si dá X, což je nějaké jídlo, které jsem neviděl ani v jednom menu! Po otázce, kde to našel, řekne, že už to zná, a že je to možná na menu číslo 6, které jsem přehlédl.To objednávání jídel ve fastfoodech je peklo, bojuju s tím už spoustu let, ale zatím se mi v tom nepodařilo najít nějaký systém. Naprosto nechápu, podle čeho vybírají jídla do jednotlivých menu a proč je jich tak hodně. Přitom bych laicky řekl, že to musí být dělané pro dementy, tak si připadám jako ještě větší dement. Oč jednodušší je jakákoli restaurace, kde je max. jeden jídelák s poledním menu, když je poledne, a maximálně ještě nějaká extra cedule se sezónní nabídkou.Máte to taky tak nebo jsem fakt dement?
cely je to perfektne nastavenej system tak aby vytahl co nejvice penez a co nejmene nasral klienta. Takze pokud jste vice nasranej po objednani tak jste inteligentnejsi a sporivejsi nez prumer.Nabidce rozumi mozna HeavyUser - MC termin pro klienta co si objednava vice jak 10 za mesic, ti delaji 75% prijmu. Pak je myslim jeste superHeavyUser ten to da za tyden.MC je zajimava firma, treba nejvetsi prodejce hracek na svete. a opet to maji domysleny. Clanek to ma spatne, akvizice setoci kolem drive in (pres 60% objednavek)
Proto používám terminály, tam člověk vidí, co si může dát, kolik to stojí, s čím to jde kombinovat, přijde mi to jednoduchý a přehledný a chodím tam 3x - 4x za měsíc, takže určitě nejsem poweruser nebo jak to někdo psal s 10x za měsíc.Nikdy jsem nechápal, jak si někdo může dát od pohledu polovinu jídla, než co mám já a platí za to dvojnásobek. Vždycky na to koukám jako na mimino, co má tu hračku s dírama a snaží se nacpat krychličku do kolečka a teče mu u toho slina.
Nemyslím si že chtějí systém natolik přehledný abyste hned věděl co vezmete.Příklad 1:Dám si malé menu s 3 stripsy,barbecue omackou,sebou,nic navicPriklad 2Dal bych si ty stripsy-3,5,nebo 7 kousku nebo vetsi ? Nebo je dame do SmartBoxu s kridelkama ?(hmm,5 je asi prumer) Dal bych si tech 5-A v menicku ? Dame vetsi ? Je to jen o 10kc a mate vic hranolek a piti Ok,vetsi-K tomu ted tady mame tasticku za 29kc nebo dalsi 2 stripsyTak tu tastickuA je to. Mam tasticku o ktere sem ani nevedel,vybral sem si moznost 5 stripsu i kdyz zaklad je 3,mam to ve vetsim menu bez toho aniz bych si precetl o kolik je vetsi (0,4 vs 0,5l) a odchazim s vetsi utratou.Ja teda ne,jejich nabidku znam ale lidi ve fronte to tak casto maji.Pokud jo si chteji vybrat dopredu mrknou na tu tabuli co je nahore - vzdy sezonni nabidka a vzdy s vetsi cenou v menu,prakticky nejdrazsi polozky a vyberou si z toho.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2019 17:33
Asi jo. Asi tohle bude ten důvod.Mně to ale osobně dost stresuje. Jednak mě stresuje to, že prostě kurňa pořádně nevidím, co je v nabídce, protože se v ní nevyznám. Když se v něčem nevyznám, je mi to nepříjemné a snažím se tomu podvědomě vyhýbat.Další věc, co mě stresuje (minimálně, ale stejně) je to, že se pokladní právě furt na něco ptá: A nechcete to s tímhle? A s támhletím? (A za kolik to sakra bude? A je to lepší než to co jsem chtěl původně?) Nejsem zrovna introvert, ale nesnáším, když mě někdo do něčeho nutí, což je přesně to, co ta obsluha dělá.Tyhle dva důvody vedou k tomu, že když mám na výběr mezi fastfoodem a pizzou, vyberu si pizzu (tam stačí v podstatě jen ukázat, pizzy rovnou vidím, nikdo se mnou nepolemizuje, je to jednoduché). Stejně tak mám rád třeba výběr u Číňanů; prostě mají fotky jídel s cenou a číslem. Řeknu číslo a hotovo. Jednoduché. Fastfoodům se vyhýbám, ne kvůli jídlu, ale kvůli tomu menu. Jdu tam vlastně jen když tam chce jít někdo jiný.Ale asi mají dobře spočítaný, že lidí jako já není zas tolik, aby se jim nevyplatilo nacpat těm ostatním v nabídce něco, co vlastně nechtěli.
jo kdyby jen fastfood, system arabskyho trziste je skoro vsude, upc, operatori a jejich podpultovky, ceska posta...se desim az to prijde do zdravotnictvi nebo do bank
Jste holt ideální zákazník 🙂 ale zase to není tak hrozný, kamarád se zasekne i v tý číně, když se ho obsluha zeptá, jestli si to jídlo dá s rýží nebo nudlema. A není tam žádný cenový rozdíl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.