Matrox Parhelia: Ani ryba, ani rak

Matrox Parhelia se dostala fyzicky do naší testovací laboratoře. Nyní vám můžeme předložit rozsáhlou recenzi čítající téměř 40 grafů, které vznikly z několika stovek měření. Testovali jsme nejenom v klasických 3D hrách jako je Wolfenstein nebo Jedi Knight, ale použili jsme zbrusu nové RPG Dungeon Siege. Pro 3D grafiky jsme připravili test Parhelie v programech 3DStudio MAX a Unigraphics. Jak rychlá je Parhelie na procesorech AMD a Intel? To se dozvíte z naší recenze. Přeji příjemné počtení ...
 

Bezpochyby nejnáročnější grafický benchmark dneška. Naplno využívá Pixel a Vertex Shadery a některé scény jsou složeny až z miliónu polygonů. Náročnost benchmarku je natolik velká, že si s ním má problémy i nejvýkonnější GeForce 4 Ti 4600.

Code Creatures, 1024x768x32

Code Creatures, 1280x1024x32

Code Creatures, 1600x1200x32

Výsledky nejsou naproti ostatním bencharkům vůbec špatné. Parhelie je na půl cesty mezi GeForce 3 a GeForce 4 Ti 4200. Technologie obsažené v Parhelii zapracovaly, ale stále to není ono, když vezmeme v potaz co se v čipu skrývá.

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,