Mark Zuckerberg přemýšlí o placené verzi Facebooku, nebudou na něm reklamy

Mark Zuckerberg přemýšlí o placené verzi Facebooku, nebudou na něm reklamy

Po nedávném skandálu s únikem osobních dat ze sociální sítě Facebook se začali uživatelé dívat na tuto platformu trochu jinak a Mark Zuckerberg slíbil přehodnotit mnohé prvky sítě a její přístup k lidem. Bloomberg dokonce informuje, že může být v plánech i placená verze Facebooku, o čemž se nějakou dobu spekuluje.

Mělo by jít o systém předplatného s cílem zcela očistit Facebook od reklam a tudíž i maximální potlačení sdílení osobních informací. Ani pro cílení reklamy už to logicky nebude potřeba.

Samozřejmě jsme přemýšleli o mnoha způsobech monetizace včetně předplatného, a budeme se i nadále snažit zvážit všechny možnosti," nechala se slyšet Sheryl Sandberg, provozní ředitelka Facebooku.

Jak poznamenal sám Zuckerberg, současný bezplatný model Facebooku tu bude vždy, ten však ke svému fungování potřebuje informace o uživatelích nutné pro zacílení reklamy. Pokud by se tedy systém předplatného ujal, v zásadě bychom platili za své soukromí.

Diskuze (30) Další článek: Steam opravil detekci hardwaru, podíl grafických karet a procesorů od AMD se tím významně zvýšil

Témata článku: Web, Facebook, Byznys, Sociální sítě, Internet, Reklama, Mark Zuckerberg, Předplatné, Spekulace, Osobní data, Sociální síť, Verze, Osobní informace, Placená verze, Sheryl Sandbergová, Uživatelé, Provozní ředitelka, Bloomberg

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů