Zajímavé (i když to teda každej ví, včetně těch trollíků...), díky za zpracování.
Kolik lidí vězni pod stejnou záminkou třeba máš vzor, USA?Jak zhruba může utajit náhodné zkreslení map existenci něčeho konkrétního?
tak to byla trefa do cerneho 🙂 komousovi i kdyby ten koncentrak omlatili o drzku, tak jej bude zapirat 😀dokud komous skemra o respekt, Cesko je v poradku
Mi je smutno z toho kolik lidi tady Cinu obhajuje. Pritom jsou to dost casto takovi co u nas demonstruji za zruseni protikovidovych opatreni. Zkusit to v Cine, tak by dostali gumolecbu a stezovat by si mohli na lamparne.
Uklidněte se, infantilové. Boj s komunismem vás minul o několik desetiletí. Zkuste se soustředit na boj s vlastní hloupostí 🤗
juricka, vuml z tebe genia neudelal. to sis vysnil 🙂
Co nejdřív zavřít koncentráky v USA? Třeba Guantanámo, tam vás zavřou i na 20 let a bez soudu, další zařízení na lodích po světových mořích a v 3. zemích, i s bonusem mučení. Dále:https://armadnizpravodaj.cz/historie/anexe-havaje-spo... https://insmart.cz/novy-telefon-dotovany-vla... https://www.reflex.cz/clanek/historie/106069/pr... https://zoommagazin.iprima.cz/historie/masakr-wounded-kneeA to je jen menšina případů, na www lze najít fůru excesů USA!
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2022 10:23
Moc se divas na tv a filmy, pak neumis poznat pravdu...Byl bys radsi kdyby vsechny z Guanta.. propustili? Ja teda ne... narozdil od čínských koncentraku kde jsou zavreny cele rodiny, zeny sterilizovany a dozorcema muceny a znasilnovany...Prober se ty RuskoCinsky trolle...
1. čínská vláda těžko může vymáhat to, jak kdo zobrazuje mapu Číny mimo její jurisdikci2. rozdíl mezi mapou a leteckým snímkem Číny v Googlu je daný odlišným systémem mapových souřadnic - dejte si vyhledat třeba china maps3. mapy.cz ukazují vše včetně Číny správně
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 2. 2022 13:24
Mapy.cz přebírají zahraničí z OpenStreetMap.org Mapy ČR - a tuším i Slovenska (nevím přesně) má Seznam vlastní.
o tom jsme se uz dozvedeli v prvnich dvou minutach videa. jak to souvisi s nahodnym zkreslenim o 50 - 500 metru?
Dobrá propaganda je taková, kterou si jedinec na něhož je mířená, vůbec neuvědomuje. Máte co dohánět...
Další z článků - "Před olympiádou v Číně kopnout do Číny..." :-/To bude přejvapení, až se místní spisovatel článků mrkne i na západ a zjistí, že i tam dochází k rozmazávání a rozostření přesnosti map. Také bude psát o koncentračních táborech? Vysvětlení je mnohdy prostší - vojenské a strategické komplexy.Ale když ono se těm pohádkám o černé a bílé pořád tak rádo věří.
Ty koncentráky jsou dokázané tolika zdroji, že jen naprostý blbc nebo užitečný idiot kremlu nebo pekingu je může popírat, který z případů jste vy?
On ale nic takového nepopírá. Upozorňuje na to binární vidění.Které jste mimochodem dokonale ukázal. Jakmile se vám někdo přestane líbit, nasadíte mu psí hlavu názorem, který vůbec neprojevil, a uděláte z něj popírače.
Nejen na západ... Tady je asi taky nejspíš koncentrák, ne 😀?https://mapy.cz/s/cupatanado
Co ny tam melo/nemelo byt?
Bývalá kompresní stanice tranzitního plynovodu.
Jaké ,,kopnutí,, prosím?Prostá fakta.A kdy jindy se má připomínat zločinecký režim v Číně když právě Čína bohužel hostí olympiádu...Stejně tak je dobré nezapomínat že za současnou epidemii je zodpovědná Čína. Už platí odškodné?
ale prosim vas! vubec nechapu, proc to tu vubec montujete
Skvela prace, Filipe
Jen tak jsem si uvědomil: vážená redakce, to s těmi koncentračními tábory je jen váš odhad, nebo je to podložené něčím konkrétním co jsem v článku přehlédl?On totiž skutečný důvod, proč se Číňani v době satelitů namáhají s falšováním map je vlastně docela záhadný.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 2. 2022 21:25
Mapu mas, hranice jsou volny, si tam zajed. Co ti brani? Penize? Vy komousi penize nepotrebujete. Bez pesky.
Ono nejde o článek ale o to video nad ním a veškeré podklady jsou u toho videa, aby si to mohl každý sám prohlédnout, zkusit a udělat si vlastní názor.
Tak to jo, videa nesleduju, tím spíš ty na zive, který potřebuju globálně blokovat kvůli automaticky přehrávaným reklamám.
Vzhledem k tomu, že bez videa je text v článku jaksi neúplný a nicneříkající, nechápu, jak jste se dostal až do diskuze.
Právě v diskusi hleádm informace, které v článku nebyly. Že snad byly ve videu, je ovšem pro mě minus, ale prostě nemám videa rád.
Nemám videa rád je něco zcela jiného než musím je mít vypnutá kuli reklamám. Pakliže dáte dotaz pod článek o videu a neuvedete tu těžko předvídatelnou skutečnost, že ho odmítnete shlédnout, je to neslušné. Věřím, že znatelná část lidí, kteří by původně měli chuť odpovědět, by si to po této informaci rozmysleli. Tito lidé byli pouhou absencí takového poznatku vmanipulováni do situace, do které by normálně nešli. A proto je důležité rozlišení jestli odmítáte koukat na video nebo to nedokážete pro technická omezení. Reklamy jdou totiž řešit, aniž by se muselo někde globálně vypínat video.
Neslušné je, na serveru podobného typu, neuvést základní fakta, včetně případných zdrojů, do doprovodného článku.
Naprosto podřadná novinařina, jasně. Ale nepoužíval bych to pro omluvu ke snižování laťky vnímání ohleduplnosti diskutujících.
Tyhle clanky jsou skvele - vzdycky se v diskusi dokonale odkope tupa luza, ktera obdivuje tyhle zrudne rezimy. Clovek ma pak hned jasno, s kym ma tu "cest".
No, soudruzi mají většinou hned naprosto jasno, s kým mají tu čest, to je fakt...U lidí už jsem si tím tak jistý nejsem. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 2. 2022 12:08
Tyjo, já celou dobu myslel, že takové zásahy do satelitních snímků, tvorby map a kartografie obecně se dělají hlavně z vojenských a bezpečnostních důvodů, aby potenciální nepřítel neviděl vojenské základny, raketová sila, stanoviště PVO, strategické objekty apod. Ale teď už vím, že se to dělá, aby se zamaskovali koncentrační tábory. Myslíte, že když Američané úmyslně znepřesňovali GPS, tak také kvůli krytí svých koncentračních táborů? Když už se živě věnuje, místo počítačům, investigativní žurnalistice, tak byste se mohli věnovat i pravdě o chemtrails nebo jestli HAARP skutečně způsobuje zemětřesení 😉 PS: Během konání antických olympijských her byla hezká tradice dodržovat všeobecný posvátný mír, což očividně dnes neplatí a naopak, čím hustěji do Číny rýt, tím líp :-/
Strategické body se tají pořád. Ale nemá smysl dělat to změnou map, protože vlastní satelitní snímkování má dneska kde kdo.Američané úmyslně znepřesnili GPS, aby měli strategickou výhodu.Současné olympijské hry mají s těmi antickými společné akorát jméno. Zatímco dřív šlo o oslavu schopností lidského těla, dneska jde o slavnost čistě finanční a politickou.
V Sin-ťiangu, kterého se zkreslování map týká nejvíce, není moc strategických vojenských cílů. Co by taky dělaly uprostřed pouště daleko od jakýkoli nepřátelské hranice, že?
Raketová sila, výzkumáky coronaviru, fabrika s novými technologiemi pro průmysl nebo tak něco, to může být všude. Stejně jako ty zmiňované koncentráky, uprostřed pouště se z tohohle hodí cokoliv.
Soudruhu, zapomněl jste zmínit plochou zemi a Aštara Šerama.BTW: Tohle pomlouvání mírumilovných a laskavých představitelů států začalo už před a během Olympiády v Mnichově v roce 1936, kdy také spousta prodejných novinářů a aktivistů pomlouvali našeho přítele a ochránce Hitlera a také si o něm vymýšleli, že má na svém území koncentrační tábory a přes to, že v pozdějších letech se tyto hnusné germanofobní nálady ještě více rozšířili, tak nikdy nebylo dokázáno, že by Hitler něco takového provozoval a nebo že by nějak vystupoval proti Židům, jak se mu snažili podsouvat sionisté a židozednáři placení bankstery a illumináty.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 2. 2022 08:25
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 2. 2022 10:16
Tohle jsme zažili i tady. Příklady viz https://gis.fns.uniba.sk/kartografickelisty/archiv... Turistické mapy byly mnohdy dost nepoužitelné, protože byly záměrně zkreslené, především v pohraničí.
Také byly tenkrát vysoce ceněné vojenské mapy a kupodivu se jejich reprodukce občas dostaly mezi lidi. Ale byly spíš k domácímu studiu, kdyby je našla kontrola, tak byl problém. V pohraničí desetinásobný.
Nechápu kdo a proč tohle minusuje, to je prostě pravda a hádám, že každej druhej člověk nad 50 si na to snad ještě snadno vzpomene.
I mladší, byť to pamatujeme jako děti. Něco šlo připat na vrub omylům (ostatně mapy kreslí lidé) nebo zastaralosti (dávno zrušené tratě a zastávky), ale spousta musel být úmysl a v pohraničí to chápu. Ale zase neni tak dlouho (5-10 let) co jsem ve vlaku národního dopravce viděl mapu ČSSR ještě se zakreslenou tratí do Dolních Kralovic (byla zrušená od Trhového Štěpánova cca 1975 a od Vlašimi pak 2022).Ale že dneska i v době satelitního snímkování lze podvrhnout mapu, to je fakt zvláštní, to musí být někdo, kdo má opravdu velké páky.
Právě že ty satelitní snímky, alespoň podle videa, podvržené nejsou.Jsou místa, která jsou na satelitních mapách rozmazaná, dost možná jsou nějaká podvržená (ale o tom budou mocnosti navzájem vědět, protože všichni mají své vlastní satelitní mapy, a najít v nich rozdíly nebude při dnešním rozvoji strojového vidění problém). Ale myslím, že nejzajímavější věci budou stejně prostě dobře skryty tak, aby na satelitní mapě nebyly nápadné.
užiteční idioti kremlu mají brigádu
.
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 2. 2022 10:17
Minusující mají v hlavě seno... Nám říkal jistý major Osoba na vojenské katedře někdy v roce 1980, že ty mapy jsou chybné schválně (např. silnice na opačné straně řeky nebo železnice než ve skutečnosti), kdyby nás napadli imperialisté a zmocnili se map, aby byli zmateni 🙂.
Tehdy se mezi lidmi říkalo, že mapy jsou zkreslené, aby se podle nich nemohl nepřítel orientovat, a kdo chce přesnou mapu, musí si ji nechat koupit v Západním Německu
Spíše aby se zkomplikoval občanům útěk z vězení jménem ČSSR. USA a Západ měli už tenkrát svoje mnohem přesnější mapy.
Tyhle režimy z nějakého důvodu mapy utajují běžně. Četl jsem, že třeba na sovětské mapě Moskvy odpovídal skutečnosti prakticky jen vnější obrys města.
Jo, je docela legrace porovnavat cinknute bolsevicke mapy z te doby s temi skutecnymi. Kdysi jsem byl na jednom webu, ktery se tomu trochu venoval. Jen ted nemuzu nikde najit odkaz.
A cožpak samotné Mapy Google skutečně vykreslují všechna místa a nerozmazávají některé lokality?
Rozmazávají se možná letecké snímky.Ale půl kilometru sem, půl kilometru tam v Číně Googlu vadit nemusí, protože jeho služby tam jsou zakázané - takže žádný Waize, který by se tím půl kilometrem mohl poněkud zmást a myslet si, že jedu přes pole místo po silnici.
To je demokraticke rozmazavani, to je uplne neco jineho.
A sem se náš prasoprezident jezdí učit "stabilizovat společnost".😉
víc než 50% populace pro něj volilo,že je pro ně nejlepším člověkem,který bude reprezentovat Českou republiku,tak v čem je problém? Stejně tak pro vstup do EU volila většina obyvatel ČR.A opět jen všichni na to nadávaj...
Když byla volební účast 66% a zvítězil velmi jen těsně, tak pro něj těžko volilo 50% populace. Nijak nezpochybňuji to, že volby vyhrál a naprosto to respektuji. Nicméně to ještě neznamená, že musím být spokojený s tím, jak zcela nevhodně a nedůstojně svůj úřad zastává, i to jakými lidmi se na Hradě obklopuje. Je to všechno ostuda, které se jen tak nezbavíme. Přímá volba prezidenta je bohužel velmi populární, kdy volí i ti, co se o politiku jinak vůbec nezajímají a podle toho jsou pak i výsledky. Zeman vyhrál díky hlasům voličů, kteří politiku běžně nesledují, mají nižší vzdělání a jsou z okrajových lokalit. Naopak v Praze měl 31% a prohrál i v Brně nebo Plzni. "Nejlepšího člověka, který bude reprezentovat Českou Republiku" rozhodně nevyberete tak, že necháte každého joudu, co ani neví která bije hlasovat. Když dva vlci a ovce volí, koho z nich sní k večeři, tak je to taky demokracie, ale to ještě neznamená, že výsledek je správný, nebo snad nejlepší možný. Co se týče EU, tak všichni rozhodně nenadávají, jen Pitomiové jsou slyšet mnohem víc, než kolik jich skutečně je.
Víš jak se dělaj pruzkumy? Vezmou třeba 1000 lidí, zeptaj se jich a pak se to naškáluje na celou společnost. Z těch 1000 lidí dostaneš data pro 10 000 000 lidí, který budou více či méně sedět...Takže i když volbám přijde několik milionu lidí (těch 66 %), tak je to taky docela reprezentativní vzorek, kterej se dá naškálovat... A tak nějak se dá tedy předpokládat, že kdybys donutil jít k volbám i těch 34 %, tak by všichni kandidáti měli více hlasů, ale procentuální zastoupení by se nezměnilo a bylo by uplně stejný...
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 2. 2022 14:08
On jasně napsal "víc než 50% populace pro něj volilo", né "by volilo". K volbám bych rozhodně nikoho nenutil chodit, to je naopak velmi kontraproduktivní. Ať volí jen ten, kdo se o dané téma zajímá a má o něm nějaké informace.
Jasně, to máš pravdu - napsal to blbě, protože technicky to bylo jen více než 50 % hlasů, což nemá s populací nic společnýho, když jsou u nás i volby, u kterých je 25 % učast normou. Kdyby napsal, že má podporu více než 50 % obyvatel, tak by to bylo přesnější...
50%, lidi co bylo volit. Ne 50% populace
Ježiš to jsou pacienti, copak nevědí, že mapy slouží hlavně lidu, aby se mohl zorientovat? A firmy aby mohli budovat infrastrukturu?Jako člověk, který pracuje denně s přesnými zákresy optických datových sítí, které musí být před záhozem zaměřeny geodetem (optika se na rozdíl od koaxu, trubek a el. drátů nedá dodatečně "vypípat", takže podklady musí sedět s decimetrovou přesností), jen nechápavě kroutím hlavou.
No tak si to holt musíte jít sám zaměřit.Optika se dá vypípat, pokud se do trasy uloží markery.https://www.ofacom.cz/catalogs/141_1_2_19-m-01-... http://www.azk-trade.cz/publicdoc/3m-lokatory-lok...
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 2. 2022 17:11
Tak to se v naší firmě nedělá, jsou to náklady navíc. Obzvlášť pokud se pokládá prázdné HDPE, mikrotrubičky a trasa se zafukuje třeba až rok poté.Základ je mít přesný zákres v mapě, aby se to na vytyčení vytisklo a technikovi pak stačí jen zaměřovací kolečko a sprej.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 2. 2022 17:52
Nepochybuji, že Čína přesné mapy má. Bez toho se infrastruktura opravdu budovat a udržovat nedá.Ovšem také je dost dobře možné, že se o takové mapy stará speciální úřad, a sdílí informace jen v minimální nutné míře, a to ještě za přísných opatření.Osobně si myslím, že zrovna mapy Číny budou mít mocnosti zpracované dobře, na druhou stranu takové mapy se k nám, veřejnosti, nedostanou tak jako tak, takže spoustu věcí z nich zjistitelných se nedozvíme.
A vy k tomuhle používáte veřejný mapy od Googlu? Tě prsty...
My požíváme geodetické zaměření i markery. Ale řešíme jen vlastní potřebu, nic velkého. Věřím, že při větších akcích ty markery mohou nepěkně navýšit cenu projektu.Každopádně většinou i optika nevede sama, takže se dá dohledat vypípáním jiného vedení. To jsme také řešili. Metr pod zemí, v hdp trubce, v betonovém žlabu, nikdo nevěděl, kudy to vede (ani orientačně) a šlo to vytrasovat s přesností na 20cm, protože vedle toho vedl telefonní kabel.Zdar Max
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2022 08:45
Tohle dělá většina zemí, každá má co tajit.A jen totální tentononc může tvrdit, že zná důvody Číny. Číňané mají úplně jiné priority a jiný způsob uvažování, než naši slavní bojovníci za svobodu (teroristů).
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 2. 2022 17:01
Neřekl bych, že většina zemí zakazuje tvorbu nebo publikaci vlastních map.
letiste elektrarny vojensky objekty...nicmene je pravda ze je lepsi tam neco dat nez rozmazavat nebo mit bilou plochu😀
Teoreticky ano.V praxi to ale drtiva vetsina zemi nedela. Mozna Vas to prekvapi, ale je to tak.(Z bizarnich vyjimek: Treba Francie se dost usmevnym zpusobem snazi schovavat naprosto vsechno, co jen vzdalene souvisi s jadrem. Samozrejme neprilis uspesne, kdyz clovek trochu hleda..)
Z jakejch nor tihle kolaboranti totalitních režimů furt lezou?
Spíš z jakých částí ruského nebo čínského těla...
Nevím co tu blábolíš o kolaboraci. Číňany nikdo neomlouvá, jen by bylo fajn se zamyslet nad tím, že ačkoliv koncentráky buduje kromě Číňanů nejspíš jen pár dalších zemí, zkreslování map je běžná praxe řady nebo většiny států.
Tak tu řadu nebo většinu států zkuste vyjmenovat. 😀Nehledě na to, že něco jiného je tajit fotky jaderky z důvodu bezpečnosti a fotky koncentráků, o kterých jen nechcete, aby ostatní o nich nevěděli.
Vyšel o tom článek i tady, hledej. Podle videa zkreslují náhodně mapy, aby ukryli koncentrační tábory. Není Ti na tom nic divného? Zamysli se.
Ty jsi dobrej diskutér. 😀"Pravdu mám já a ty si to najdi. A když to nenajdeš, tak pravdu mám stále já, protože jsi jen špatně hledal. Nic konkrétního uvádět nebudu, protože když nic neuvedu, tak mi nikdo nic nevyvrátí. A místo tohu budu říkat, že ten druhý se má zamyslet" B-]
Však se koukni těch minusů všude, sem nahnali nějakou farmičku tro(t)llů z Petrohradu.
No nejvíc mínusu má originální příspěvek. Z jaký je to farmy?
ja som si myslel podla nadpisu, ze sa docitam o koncentracnych taboroch. ale v clanku to nie je. nie je to zavadzanie? potom sa necuduj pri takych bombastickych titulkoch, ze ludia propagande prestavaju verit. zvlast ked si mozu na YT pozriet videa ludi, co tam ziju.
Ale to je snad neomlouvá - Hitler taky měl svoje důvody chytat po evropě židy a snad panuje shoda že je to špatně!
Co má zkreslování map společnýho s Hitlerem? Proč by vůbec potřebovali omlouvat zkreslování map, když to dělaj všichni. I u nás jsou mapy na některejch místech mapy zkreslený?Neleze vám ideologie už trochu na mozek?
Kde jsou u nás zkreslené mapy o půl kilometru?
Srovnáváte nesrovnatelné. Rozmazat na mapě tajný objekt, je něco jiného než algoritmem zdeformovat mapu celého státu.
co to meles? internacionala ti z mozku udelala ryzovou kasi
Vzhledem k vašemu vystupování to vypadá, že s tím máte dost zkušeností.
s komousema? skoda kazde rany co padne vedle. vetsi dobytek jsem nevidel
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 2. 2022 20:15
O tom ale diskuze přece vůbec není.
ale je... soudruh je tak blbej, ze jeste nepochopil vynalez zvany video
Fakt si myslíte, že tak, jak jste tuhle diskuzi pojal, to k něčemu je? Vedete svatou válku? Nechtěl byste postupovat efektivněji?
jakou svatou valku? uz mate třicet let po prdeli. jen ti to jeste nedoslo, soudruhu bzuci. pojal jsi to spatne, zkus to jinak
Nechte si těch urážek.Svatou válku, kterou vedete. Bohužel nevím, jestli jste si toho nevšiml, nebo to vidět nechcete, ale soudruhy jste do toho vlákna přivedl vy, a jenom vy. A zjevně vás to zcela vykolejilo.
prisel jsi sam
vy náckové jste stejná pakáž, i když komouši za sebou nechávají více mrtvol
Jo? A jaká jiná země má tedy ve své legislativě zanešenou povinnost zkreslovat mapy? Můžete konkrétně jmenovat?
No, třeba ještě donedávna se do signálu GPS uměle zanášela chyba. Dnes už to tak není, ale zase tak dávno to nebylo. A řekl bych, že to bylo v legislativě. A kdykoliv to lze zase zapnout. 😉
"Donedavna" znamena do 1.5. 2000.A vzhledem k tomu, jak vyznamny darek USA celemu svetu to byl i s tou chybou, tak bych nekoukal na zuby darovanemu koni.A se zakonem vyzadujicim zkreslovani map je to naprosto nesrovnatelne.
Tak "donedávna" už bylo docela dlouho (rok 2000). V legislativě to bylo, protože na základě toho ten signál uměle zkreslovali. Zapnout to lze kdekoliv, kde to vyžaduje především vojenský zájem (nechceš, aby nepřítel na tebe střílel rakety s pomocí vlasntího pozičního systému).Ale především srovnáváš hrušky s jablky. Zákon o zkreslování map je něco jiného než povinná odchylka u pozičního systému. To se ti na tvorbě map nijak neprojeví.
Trošku se pletete soudruhu. Obdivovatelé čínských koncentráků většinou také podporují teroristy z ruských loutkových "republik" a jejich loutkovodiče z Kremlu. Ukázkový příklad je putinův mluvčí v České republice Miloš Miloševič Zemaněnko.
Asi jste si zapomnel dat rano pilulku. Sup, sup.
Tobě to nepomohlo.
A co ti postižení, ti mají také jiné priority? Váš odporný argument slýcháme nejen od komunistů, ale i třeba od významných ODSáků. Pokud by Vás na ulici napadl např. zfetovaný člověk, mohli by to kolemjdoucí vyhodnotit tak, že on má přece úplně jiné priority...
"vyhodnotit tak, že on má přece úplně jiné priority..."To by bylo značně nepragmatické, protože příště by se to mohlo stát jemu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.