Podle me to nedava moc smysl. MHD nejezdim, ale kdyz uz jedu, tak potrebuji v presne dany cas a ze se budu v metru mackat me nedonuti jet o 30 minut drive. A kdybych jel tam, kde muze mhd stat v kolone, radeji jedu autem. Pohodli, klimatizace a nikdo tam nesmrdi.
Pokud mi to ukáže, že je plno, protože je špička je to k ničemu, pokud mi to ale dá vědět, že jedou tři tramvaje za sebou a ta třetí je volná, tak by to mohlo být k něčemu dobré. Nicméně většinou volím stejně delší trasu metrem, protože je mnohem spolehlivější než tramvaje i autobusy. Navíc je tam příjemně v létě i zimě.
čím sa to líši od Hopin-u05. februára(ÚNORA) 2018, 11:44Prvá časť je najzaujímavejšia, pretože pre našinca je slovenským unikátom. Na mape je totiž možné sledovať polohu všetkých MHD vozidiel Dopravného podniku Bratislava. Vďaka tomu si používateľ môže pomerne presne naplánovať čas, aby spoj naozaj stihol.https://techbox.dennikn.sk/v-bratislave-je-mozne-sle...
V Praze bohužel data o zpoždění nejsou dostupná veřejnosti. Google to nemá šanci odhadnout. Někdy jede za sebou několik autobusů a potom 20 minut nic. Nějaké odhadování zpoždění konkrétního spoje nebude přesné. Nicméně je to ostuda vedení Prahy. Piráti bohužel totálně selhávají. Nechali si udělat novou hymnu na svolávání na magistrátu nebo zrušili novoroční ohňostroj (protože hluk a emise). V Praze se z dopravních staveb nic nestaví, Radlickou radiálu umrtvili, městský okruh - pokračování Blanky - předělávají projekt - takže zbytečné zdržení o 3 roky. Libeňský most plánují jen opravu, takže za 20 let se bude muset opravovat znovu. Lávka v Troji ještě nestojí ani ta provizorní. Geologický průzkum metra D považují za zahájení stavby, přitom třeba na Radlické radiále je geologický průzkum udělaný již několik let a stavba je přitom u ledu. Na metru D ještě nemají ani pozemky. A lidí v Praze a okolí neustále přibývá, kolony jsou každý den. Přitom u staveb v ČR, pokud by se nyní začalo s přípravami, tak hotovo bude až za 10 let, tak jak je to bohužel v ČR u dálnic.
...Nejvíce přetíženou součástí Pražské MHD jsou PID vlaky na trati Beroun Praha a následně metro kam se ti lidé nahrnou. Metro více či méně zpoždění nemá u vlaků zpoždění víte i bez této informace v Google maps stejně to víte jak pak to bude vypadat v metru bez jakékoliv aplikace..... Piráti ani nikdo jiný stím nic neudělá protože by jediné účinné řečení by bylo aby cca 25% lidí dojíždějící do Prahy za prací přestalo jezdit za prací do Prahy. A to nikdo nedokáže by to nemělo ohromný negativní sociální a ekonomický dopad.
Stěhování do velkých měst je celosvětový trend. S tím nic nezmůžete. Například ve Varšavě se staví metro, okruhy, ... v Praze už dlouho nic. Řešením je samozřejmě P+R, dálnice s 6 pruhy na všechny strany, okruhy, průjezdná železnice - tak aby člověk jedoucí z Berouna mohl vystoupit třeba až v Libni a nazatěžoval tak metro v centru.Pokud budou autonomní vozy, tak lidi budou ochotni dojíždět ještě z větší vzdálenosti - v autě budou moci pracovat - množství lidí dojíždějících do Prahy se ještě zvýší.
Člověk jedoucí z Berouna vystoupit třeba až v Libni může už teď, protože vlakové spoje projíždějící přes Prahu už dávno fungují.A jinak, nejefektivnější způsob pro omezení automobilové dopravy jsou zóny placeného stání. Naopak výstavba dálnic za mnohamiliardové investice z veřejných peněz, by fakticky jen přispěla k zatraktivnění automobilového dojíždění, tedy situaci ve městě místním občanům by to ještě víc znepříjemnilo.
Tak ještě jek lidem zpříjemnit to MHD , napovim nahnat do MHD víc lidí to nebude automaticky lepší....
Lidé se ale ne stěhují do Prahy. Lidé do Prahy jezdí jen zpracovat a bydlí jinde. Pokud je MHD je teď precpaná žádné parkoviště a další pruhy to nezlepší. Problém Prahy je ze skoro centrem vede tranzit jedné strany republiky na druhou.Auto nomni vozy nebudou levné takže zásadně do toho nepromluví .
Zase jedna věc která je většině používající MHD takříkajíc k ničemu...MHD je přeplněná ve špičce nejčastěji lidmi, kteří jedou do práce z práce. Chápu že programátor který nikdy neměl pevnou pracovní dobu to nechápe tak mnoho lidí prostě musí jet v nějakém pevně ohraničeném čase ale to že bude plno pozná ten člověk i bez toho a stejně jet musí.
Já bych přesnou polohu autobusu nebo tramvaje ocenil a to i ve špičce. Často se autobus někde sekne, třeba díky nehodě a je výhodnější použít jiný a zvolit trochu jinou trasu. Mimo špičku také. Obzvláště pokud člověk přijde na zastávku přesně v čas odjezdu a neví jestli už spoj ujel nebo teprve pojede.
Jenze prave ten programator, co nema pevnou dobu, tak do toho prostredku nemusi sedat.Jasny, jde to vypozorovat i bez aplikace. Ale treba v Brne jezdi trolejbus cislo 25 a 26 z jedne strany mesta na druhou. Bydlim skoro na konecne a kdyz byla nova uzavirka, ktera na tuhle trasu nahnala auta, tak mely trolejbusy zpozdeni. V Brne je online mapa s vozy, takze sem vedel, ze ted pojedou tri trolejbusy po sobe a nema cenu se cpat do prvniho i kdyz dalsi jede za 5 minut, protoze vzhledem k poctu lidi ho dojedem za par zastavek.Nekdy sem si pockal az na ten treti, dojel do prace o minutu pozdeji nez ten prvni, ale sedel sem tam pul cesty skoro sam (do peti lidi v celym trolejbusu).A to jen proto, ze sem se mohl podivat, jak to jede.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.