Franta 123
4. 1. 2021 • 16:33

Mohla by to bejt "eko-alternativa" pro 16leté "řidiče", protože třeba Aixam je srovnatelně drahý nebo o dost dražší a prdítko je to stejný.

maxdevaine
4. 1. 2021 • 2:43

Jak bylo dříve řečeno u jiné recenze jiného vozu, kde recenzent prohlásil: "deformační zónu tvoří nohy řidiče" 😃, tak tady by mohl prohlásit, že deformační zónu tvoří tělo řidiče :).Jinak mám známého, co má Smarta a už se mu stalo, že ho kamioňák neviděl, nabral ho a tlačil před sebou. To jsou fakt safe auta...Zdar Max

Falkon.Nightsdale
3. 1. 2021 • 22:23

Trochu to nedomysleli...Resp. stále je tu zřejmý důraz na design, namísto užitné hodnoty - Protože jde reálně o automobil, který bude nepříliš zdařile konkurovat česko-čínskému EV elBlesk Tiger, které stojí cca 220k a zvládne i těch 80 km/h

Nechic
3. 1. 2021 • 12:02

345k je strašně moc. To je měsíčně třeba 5750kč po dobu pěti let. Vždyť nová nákupní taška jde koupit za 200k. A to je 3333kč měsíčně po dobu pěti let. Takže rozdíl činí 2420kč měsíčně. To je i při ceně benzínu 30kč za litr a spotřeba 5l na 100 asi 1600km, tedy 52km denně včetně víkendů. Prostě mi to nějak neštimuje

peter.mlich
peter.mlich
3. 1. 2021 • 9:45

Ta cena by musela byt 50.000, aby melo smysl se takovym mini zabyvat.
Ono jde predelat i golfovy vozit na takove letni minivozitko se solarnim panelem.
https://gem.polaris.com/en-us/e4/... - to je velmi podobne te tojote, ze 14.000 dolaru, z emeriky, pred 10 lety :)

Lukáš Černý
3. 1. 2021 • 2:31

Tvl to vypadá že se bude nabíjet z USB-C ne? 😀

roob
2. 1. 2021 • 15:49
JiVi
2. 1. 2021 • 12:12

bez DPH a cla

ziki
2. 1. 2021 • 11:46

Problém elektromobilů je stále cena, elektromobily normálních rozměrů, které by mohly zastoupit rodinná auta jsou hodně drahé, kdežto mini elektromobily či spíš nákupní tašky jsou díky svým užitným parametrům jen drahé. I u této Toyoty "jen" za 345 tisíc netuším, jaká je její cílová skupina. Nízko příjmový obyvatelé toto určitě nekoupí jako hlavní auto do rodiny, kde i levnější a nová Dacia Sandero poslouží víc. A u vysoko příjmových lidí, kteří si mohou dovolit víc aut do domácnosti, už je asi jedno jestli dají 345 tisíc za tuto pidi Toyotu nebo necelý půl mega za praktičtější elektro Škodu Citigo.

radon
2. 1. 2021 • 11:44

diskuze zase pobavila, Japonci uvedou auto do města a v diskuzi se zase ozvou Pepíci s té vesnice zvané Praha a argumentují výpadovkami na Zbraclav. Lidé u nás pořád nechápou, jak vypadají velká města a že jejich obyvatele často netrápí nějaké výpadovky, ale 30 km ploužení v kolonách mezi rikšemi a motocykly - https://world.mongabay.com/czech/population/cs.html...

Kuba12345678
2. 1. 2021 • 10:13

😁👍🏿😳🙄

Katikakus
Katikakus
2. 1. 2021 • 9:46

Je to BEV, čili technologický, ekonomický a ekologický nesmysl.

intago
2. 1. 2021 • 9:40

Auto nechci na elektřinu. Ani zdarma. Výhody žádné. Jen nevýhody. Blbne se na kvadrát. Vyřeší to klimatickou krizi? Ani trochu ne

Tojevono
2. 1. 2021 • 8:56

Toyota patří k nejdražším, to se zase čtenáři vyřádí v kritice.
Číňané společně s GM zvládnou prostornější s dojezdem 300 km za 8 000 USD.Dodávám. Dalším levným příkladem je to budoucí EV od Dacie, také prostornější, rychlejší a levnější. V Číně také něco přes 200 000.

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2021 09:13

jirkajiri
2. 1. 2021 • 8:55

Jakékoliv auto s maximálkou 60kmh je nepoužitelné. I v tom městě jsou silnice, kde se běžně jede 80 - třeba silnice na Zbraslav, objet to rozumně nejde a toto vozítko by bylo brzda provozu. Když už chtějí udělat malé vozítko, tak s maximálkou alespoň 80kmh, ale spíše 90kmh. Ono mít zasebou naštvaného kamioňáka, kterého brzdíte, není nic moc.

Radim Nebel
Radim Nebel
2. 1. 2021 • 8:53

Titulek poněkud zavádějící. Hovoří o elektromobilů a ono je to vlastně e-Velorex. 😉

AirForce1
2. 1. 2021 • 8:28

To je jak auto pro děti. To je snad lepší jet MHD. Nikam tím skoro nedojedete, na dálnici to nesmí, jede to pomalu a nic to neuveze a ještě je to dost drahé.

Určitě si přečtěte

Články odjinud