Malé velké tiskárny: desetkrát á tři plus

Diskuze čtenářů k článku

abbe  |  27. 09. 2007 07:20  | 

Co tak tu tabulku prezentovat jako xls?
Nebo to delate schvalne, aby nesla treba setridit nebo filtrovat?
Je k tomu nejaky duvod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyF1  |  27. 09. 2007 07:56  | 

Ale fuj to by si naozaj chcel v M$ formate ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2007 12:18 | 

Dám ti návod:
1. Otevři si velkou tabulku v prohlížeči -> http://www.zive.cz/uploadedfiles/7533.html
2. Pro 100% úspěšnost vybrání tabulky klikni do některé z jejích buněk.
3. Stiskni kombinaci kláves Ctrl + a
4. Stiskni kombinaci kláves Ctrl + c
5. Nastartuj Excel
6. V Excelu klikni do buňky A1 (možná není potřeba)
7. Stiskni kombinaci kláves Ctrl + v
8. Třiď si a filtruj dle libosti
Přeju pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jv  |  27. 09. 2007 09:14  | 

udavate naklady na "ml" ale nie kolko "ml/m^2" alebo cenu/m^2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  27. 09. 2007 10:16  | 

To si budes muset vypocitat sam... dost zalezi na tom co tisknes, takze proto se tam uvadi vyteznost naplni pri 5% pokryti... je to tam v tabulce nekde nahore

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  27. 09. 2007 10:15  | 

Je to trochu neprehledne, ale co me zarazi - koukal jsem na prvni dve tiskarny - tu posledni HP a Canon 9500... HP ma drazsi provoz, horsi kvalitu tisku jenom lepsi rychlost... ostatni parametry jsou +/- stejny (jedna ma potisk CD, druha neco jinyho... atd.)... jak je teda mozny, ze je HP prvni? Ze by rychlost tisku byla tak dulezita, to je mozna u velkejch stroju, ale ne u techle tiskaren... Je to divny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FeroS  |  27. 09. 2007 10:39  | 

Vytacaju ma podobne "objektivne testy" tlaciarni.
Predaj atramentovej tlace ma zivil a ciastocne este stale zivi.
V skutocnom zivote tlaciarne HP musia skoncit na poslednych miestach.
Standardom je VZDY zlé vedenie papiera. Nepoznam model, kt. by to vedel. Bezne je aj zbiehanie ciar, rozna hustota rastru ...
Pri tlaciarnach s vlastnym spracovanim stranky je rychlost tlace klamanim ! Niektore typy vystupov sa tlacia rychlo, niektore stranky desiatky minut !!! a nterpretacia stranky je loteriou.
Excelentna cierna v porovnani s minulostou uz je nastastie bezna aj u Canonu aj Epsonu.
Tlaciarne su asi specialne vyvijane s vydrzou 1 rok a nieco (pri zaruke 12 mesiacov pre podnikatelsek subjekty). Oprava neskutocne draha a aj pri cene atramentove tlaciarne 30k moze vychadzat drahsie !!!
Ani sa mi nechce pokracovat. Bohuzial, podla podobnych nekompetentnych "recenzii" sa rozhoduju mnohi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lar  |  27. 09. 2007 13:51  | 

Souhlasím,ten test je ničem-srovnávat rychlost tisku určené pro kancelář a fotografické tiskárny je dost zavádějící. Kvalita tisku (věrnost barev) je dost závislá na nastavení tiskárny, tzn. jestli byl vůbec použit správný papír a správný profil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jsyrovat  |  27. 09. 2007 14:35  | 

Tohle mi v testu tiskaren a techto zvlaste dost chybi. Prakticky vsechny tiskarny, vyjma nekterych skutecne drahych profesionalnich tiskovych stroju, maji tendenci roztahovat nebo naopak stahovat v jednom nebo obou smerech kresbu. K otestovani staci vytisknout testovaci obrazek z grafickeho programu a na papire premerit. Rozdil je klidne i neuveritelne 1%, jestli se to nekomu zda malo, tak v pripade technickych vykresu, podle nichz se potom neco vyrabi dojde treba k takovehle kuriozni situaci: vytisknu 2 vykresy, z toho druhy otocim o 90 st. Prvni ma delku 100mm, ale na vytistenem papiru je to jen 99mm, na druhem ktery je otoceny, to je treba presne 100mm. Samozrejme, tenhle rozdil se da kalibrovat v grafickem programu pri tisku, jenze ze zkusenosti vim, ze tohle roztahovani nebo stahovani, neni fixovane, ale promenlive pri kazdem jednotlivem tisku. Nejvice tim trpi laserove tiskarny, inkoustove mene, nektere skoro vubec.
Na technickem vykresu tistenem na profesionalnim stroji A0+, nebyl na 2.5m delky rozdil ani ten 1mm, sedelo to presne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jv  |  27. 09. 2007 17:25  | 

Za tymto ucelom sa robi softwarova kalibracia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  27. 09. 2007 18:53  | 

Nojo, to se totiž musí kalibrovat na konkrétní papír. Tyhle chyby nevznikají vinou tiskárny, ale tím, že se papír natahuje - ve velkých tiskárnách mají předem připravené profily pro stovky kombinací papírů a výrobců. Doma nebo v malé kanceláři je to spíš nereálné, u běžných A3 se občas liší i vlastnosti papírů v jednom balíku, líp jsou na tom plotrové role.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  30. 09. 2007 16:35  | 

Dost mě zaráží, že obě (polo)profesionálně se tvářící tiskárny HP mají dvě(!) kazety, tedy černou a tříbarevnou. U tiskáren A3 bych to tedy nečekal (jsem rád, že jsem do firmy na poslední chvíli sehnal Business Inkjet 2800, která má čtyři náplně, tedy nebudeme vyhazovat poloprázdné tříbarevné náplně). Result: hanba HP, hanba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu