Společnost International Data Corporation zveřejnila zajímavou studii zabývající se využitím Internetu v amerických firmách do 100 zaměstnanců k obchodním aktivitám.
Společnost International Data Corporation zveřejnila zajímavou studii zabývající se využitím Internetu v amerických firmách do 100 zaměstnanců k obchodním aktivitám. Dotazováno bylo 1011 společností. Podle údajů této studie stoupl počet připojených firem z 19.7 procent v roce 1996 na 41.2 procent v roce 1998. Třicet šest procent malých firem uvažuje o tom, že bude své produkty prodávat prostřednictvím tohoto on-line média. Mezi společnostmi, které mají méně než pět zaměstnanců stouplo procento připojených firem ze 17.2 procent na 36.3 procent. IDC se ve své studii pokusila srovnat obrat firem, které používají a nepoužívají Internet. Porovnání vyznívá ve prospěch těch, kteří Internet používají a dosáhli průměrného obratu 3.79 milionu dolarů vzhledem k těm, kteří Internet nepoužívají, u kterých byl průměrný obrat 2.72 milionu dolarů.
Živě komentuje:
Internet se stává standardním obchodním nástrojem. Postupně se zvyšuje nejen počet firem, které jsou připojeny k tomuto médiu, ale i počet těch, kteří Internet využívají k obchodování. Současnost elektronického obchodování, lze charakterizovat jako počáteční boom dávající příležitost vyrůst malým firmám, které mohou s využitím tohoto média konkurovat velkým společnostem. Všichni stojí na startovní čáře se stejnými šancemi na vítězství, podstatné je nezaspat při startu.