Macromedia Flash 8 a Dreamweaver 8 jsou na světě

Diskuze čtenářů k článku

aegys  |  20. 09. 2005 23:26

Já si myslím že flash je skvělý a do budoucna se internetové stránky budou vyvýjet stále víc a víc ve flash protože rychlost internetu v poměru s cenou je stale na přístupnějším bodě a už není třrba bojovat o každý bit dolů aby stranky najížděli rychle..... dnes je internetová prezentace taky kouskem designerského umění a co flash nabízí nenabídne nic jiného.... já osobně ani nevypínám reklamy.... každá tvorba je mi inspirací pro mou vlastní tvorbu.... http://www.kimpire.com/  tyto stránky i s následnými odkazy mužou byt příkladem jak se budou podle mě stránky v blízké budoucnosti vyvýjet.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davpe  |  19. 09. 2005 19:49

Můžete mi říct co je inteligetní na skrývání kodu?Kdybych nechtěl vidět kod tak používám WYSIWYG editory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swift  |  19. 09. 2005 22:06

No třeba to, že se dá označit část kódu (ručně nebo celý nadřazený tag) a ten skrýt, takže to nepřekáží při editaci zbytku kódu. Při zavření stránky a jejím znovuotevření si DW pamatuje, které části byly skryté a tak je také v editoru kódu označí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeneks, zdeneks  |  19. 09. 2005 12:15

Po instalaci FP8 mi zacal AdBlock (ve FF) delat ruzne nesmysly, tak jsem se vratil k verzi 7 (musel jsem odinstalovat FF a smazat veskere soubory, co jeste zbyly na disku). Zablokovat prehravani Flash nepomohlo. Pokud pouzivate AdBlock, radeji FP8 nainstalujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  19. 09. 2005 11:55

Já to řeším Adflashem a mám klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  19. 09. 2005 11:32

Od te doby, co mam firefox a flash blocker, mne uz flash nezajima. (jo jsem obycejny uzivatel).
Fakt by mne zajimalo, koho bavi brouzdat po strankach, kde vsechno blika a trese se. Az by z toho dostal clovek tik do oka. Nejake rozumne se chovajici reklamy bych dokazal zkousnout, ale co je moc, to je moc. Neboli kdo chce moc, nema nic. (a cim vic lidi bude mit Flashblocker, tim bude o neho mensi zajem...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tajfun  |  19. 09. 2005 13:13

tady je videt tva omezenost, protoze flash se uz davno nepouziva jenom na reklamy a pod, ale uz se v tom davno delaji cele stranky nebo jejich casti. na argument koho bavi brouzdat po strankach kde vsechno blika trese se: hahaha .... takze stranka kde vsechno blika nemusi byt jen flash, mam skusenost ze "skvele html stranky plne posranych gifu" jsou o moc odpornejsi, nehlde na to, ze vsechno zavisi jen od tvurce webu a jeho grafickeho citeni. To znamena, ze dobrej flash neni o blikani ale o grafickych efektech, uzivatelske privetivosti a moznostech, o kterych se html muze jen zdat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  19. 09. 2005 13:56

Jde o to, ze gif animaci muzu lehce vypnout, u flashe uz to tak lehce nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  19. 09. 2005 17:02

Nejde? Co takle FlashBlock. Místo Flashe zobrazuje obdélníček s tlačítkem Play, na jedno kliknutí se dá celá stránka zablokovat/odblokovat. Perfektní kombinace pro zablokování reklam a blikátek a zároveň umožnění smysluplného obsahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  19. 09. 2005 17:52

O tom tady prave mluvim, u gifu stacilo dat v Opere stop animation, a bylo to hotove.
Diky flash reklame jsem musel nainstalovat firefox, a nainstalovat flashblock.
To je prave duvod, proc mi vadi, ze browsery namaji v menu jednoduchou option stop animation, ktera by platila na vsechno!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  19. 09. 2005 09:26

Byl jsem min. týden na prezentaci Macromedie k 8. Používám MX a MX2004 s Flash PRO. Podle mě nepřibyla žádní nová, zásadní, přelomová funkce, která by opravňovala k upgrade. Podotýkám, že video ve Flashi nedělám:)
Mimochodem, v Dreamweaveru byly ukazovány funkce, které má Homesite léta:) Homesite sice již nevyvíjí, ale podle mě by si to zasloužil.
U Fireworks jsem měl vždy docela problémy s kompatibilitou s PSD. Jednoduché věci se otevřít dají, ale jak často udělá grafik něco opravdu jednoduchého.
Dreamweaver používám jenom na vkládání flashe do stránek. Jinak je podle mě lepší Homesite a Top style .
Flash je super, ale myslím, že stačí 2004 Pro. ´
Jinak ta prezentace nebyla nic moc, asi málo přípravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  19. 09. 2005 09:35

dle toho co pises, tak ve flashi nedelas vubec :) protoze by si jinak nenapsal to, co jsi napsal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  19. 09. 2005 11:43

Proč? co je v nové verzi tak skvělého, krom lepší podpory písma? Jak jsem uvedl, nový video kodek mě nebere:) bavíme se o tom, zda legálně koupit nový flash Pro či používat stále 2004 Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  19. 09. 2005 12:46

hodne... :)
http://www.moock.org/blog/archives/000172.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvik  |  19. 09. 2005 08:53

uz je toho plny warez, resp. out...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  19. 09. 2005 07:39

sartori@home ~/install_flash_player_7_linux $ ./flashplayer-installer

ERROR: Your architecture, \'x86_64\', is not supported by the
Macromedia Flash Player installer.

sartori@home ~/install_flash_player_7_linux $

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hyperion  |  19. 09. 2005 11:02

jojo, tak nejak. vubec mi to nevadi. Gentoo AMD64

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  19. 09. 2005 07:20

vsechno je "nejefektnější", "neuvěřitelné", "špičkové" ...
skoda ze ten clanek nepsal nekdo, kdo ma alespon trochu "sajnu" jak flash funguje
a videl ho dele nez jen 5 minut pri cteni prospektu :/

fandango

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATI  |  19. 09. 2005 08:21

Instalacia flashoveho pluginu je u mna dovod na preinstalovanie Windovs. Tu sracku potrebuju len reklamni agenti, nic uzitocne som este vo flashi nevidel. Nic o flashi neviem. Neprotebujem ho. Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  19. 09. 2005 08:32

to mas blby, asi bude lepsi odhlasit elektrinu,vodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeneks, zdeneks  |  19. 09. 2005 12:18

Nektere stranky jsou delane kompletne ve flashi.
Obcas mi prijde pranicko ve Flashi (precijen je to lepsi nez pohyblivy GIF, lepsi nez nechutny PP).
Kdyz mam volno, jsou ve Flashi delany skvely oddychovy hry.

(jestli vam to pomuze, nazyvejte me lamou, ja se tak urcite necitim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeneks, zdeneks  |  19. 09. 2005 12:21

Nicmene je pravda, ze nekdy je Flash vyuzivanej naprosto zbytecne. Uz jsem mnohokrat videl, jak na strance pomalinku nastupuje nejaky graf - sloupecky pomalinku rostou, pak meni barvu, objevujou se cislicka a popisky ... - to je blbost. A reklamy ve FF mam AdBlockovane, takze ty me netrapi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  19. 09. 2005 12:47

souhlasim... nekde se opravdu nehodi... a druha vec, ze staci kdyz flash vezme do rukou clovek, ktery nema soudnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 09. 2005 19:01

Tim bych si nebyl tak jistej, flash je třeba pořád ještě jedinej rozumnej způsob jak nacpat do stránky třeba vektorovou grafiku. Animace v něm zabírají míň místa než v gifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  19. 09. 2005 17:00

TO bude asi tím, že je tam napsáno "placená inzerce"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Prokes  |  19. 09. 2005 07:01

Ano, Dreamweaver opravdu má trošku vylepšené renderovací jádro. Zobrazuje o něco lépe než to předchozí, ale bohužel zobrazení přesně neodpovídá ani IE 6.0, ani Gecku, ani Opeře (ani normě :).

A to je zásadní problém. Aby mohl profesionál stránku odladit, musí počítat s chybami v reálných browserech. Takže musí stránku vidět v cílových prohlížečích. A ne v nějakém třetím zobrazení, které trpí zase svými chybami. Tedy celá nová podpora CSS je úplně k ničemu.

Buď by musela být přesně podle normy, nebo podle nějakého prohlížeče. Žádná třetí cesta neexistuje.

Tak snad zase v příští verzi. Nezbývá než zůstat u nevizuálního editoru a testování stránek v normálním prohlížeči, příp. geniální produkt (a o mnoho levnější) Top style .

ps. ty ceny jsou promo? To už jste se asi opravdu zbláznili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  19. 09. 2005 07:52

Jste trošku přehnaně náročný, ne? Každá implementace má své chyby, tedy nejen u prohlížečů, ale i u editoru - pro představu o layoutu stránky to většinou stačí a není snad velký problém nastavit si třeba deset různých prohlížečů a pomocí jediné klávesy či klávesové zkratky pak zobrazit náhled přímo ve vybraném browseru? Kdyby jádro odpovídalo přesně určitému browseru, jistě by se ozvalo nemálo lidiček, proč nebylo vybráno jádro toho či onoho (dle jejich názoru nej...) prohlížeče.
A k cenám? Nemyslím si, že by vzhledem ke kvalitě a konkurenci byly přehnaně vysoké. Možná budete nepříjemně překvapen, co s cenami udělá v budoucnu pravděpodobně nový vlastník, pafirma Ado*e :( 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtD  |  22. 09. 2005 19:32

Jaká pafirma Adobe? Co to tady meleš za sračky?!? Se vsadím žes nikdy v životě nepracoval v ani jednom z jejich produktů a jestli jo taks to neuměl a tak seš nasranej! Adobe tomu všemu může tak akorát pomoct. Tak se nad sebou příště aspoň trošičku zamysli než vybliješ z tlamy takovou pi.ovinu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swift  |  19. 09. 2005 11:11

To p. Prokes: €999 without VAT (euro shop macromedia.com, download) vs. 24.990 Kč bez DPH ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor