ad 1 - Zde zalezi na serioznosti PPC enginu. Obecne cim solidnejsi firma, tim solidnejsi vysledky. PPC nizsi urovne dodavaji na slova, na ktere nenajdou relevantni odkazy tazv. bulk vysledky - typu Call 1-800-Chat to get information about 'XYZ' nebo Search on 'Somewhere' for 'XYZ'. Obecne plati cim drazsi odkaz, tim relevantnejsi, takze velke mnozstvi portalu zobrazuje jenom odkazy od nejake ceny kde je garance jiste kvality. Stejne tak by mel zafungovat i administracni system PPC enginu.
ad 2 Presne tak, Google je druhy nejvetsi na trhu hned za Overture a data z Googlu se vyskytuji z 98% jenom na www.google.com. Google dodava data mene nez 5 partnerum takze i kdyz se to nezda, tak je na googlu reklamy plno. Zde prichazi ke slovu geotargeting takze u nas v CZ se google jevi od dost cistsi nez ve skutecnosti je...
ad 3 Systemy MUSI byt velice dobre chranene protoze je zde obrovska mira zneuzivani. Pouziva se asi 10 ruznych kontrol ktere zajistuji, ze se odfiltruje v konecnem dusledku hodn pres 50% ze vsech kliku - je nutne aby advertiseri byli spokojeni a spokojenost se da velmi snadno pocitat pres konverzi kliku na trzby...takze obecne plati ze se radeji reze i potencionalne korektni traffic s cilem odstranit maximum fraudu.