vypadá to, že autor tomu absolutně nerozumí a pouze otrocky přeložil celý dokument. Velmi odporně se zde zachází s češtinou, myslím že by si to měl autor po sobě přečíst nebo ješlě lépe dát to zkotrolovat někomu jinému, kdo třeba i nerozumí technice.
Ale abych se k tomu vrátil. Je to hezký (i když je v článku vše popletené páté přes deváté a tak nevím co ten Lucent vlastně udělal), problém šifrování, bezpečnosti atd. u hudby je velmi těžký úkol a podle mě zkola nemožný. Každý způsob zabezpečení a podotýkám, že i hardwarový, se dá obejít buď jednoduchým propojením zvukového výstupu se zvukovým vstupem a nahrávat to, co vychází z výstupu. V případě digitálních zvukových výstupů by to bylo i bez ztráty kvality.
Druhá možnost je i jednoduchý software (již nyní volně dostupný), který to samé dělá sám a není potřeba ani žádný kablík. Jak vidno, obě řešení v podstatě nejdou obejít, spíše tedy než watermarking, podpisy a šifrování bude nutné vymyslet marketingový způsob, který donutí uživatele/posluchače za hudbu platit.
T.