Linux na desktopu: Budoucnost, nebo slepá cesta?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 201

Názory k článku

20. 04. 2017 11:16
18. 04. 2017 06:48

Tak tam byla hlaska - problem s wifi v Linuxu. Je fakt, ze wifi je jedna z nejproblematictejsich casti. Ale musim rict, ze tohle se tyka i windows. Nakonec jsem musel doma natahnout kabel, protoze wifi, co byla v pc mela nemilou vlastnost, ze se obcas nerozjela - ovladace nebyli odladene pro Windows 10 (odladena verze neexistovala). Na tohle rikam jedno - pokud vam nejde hardware, neni to chyba Linuxu, ale vyrobce hardwaru (v 9 z 10 pripadu, protoze nic neni bezchybne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2017 20:45

Vratte se zpatky na youtube, kdyz se seka video, je to otresne. Co z toho, ze mam 100/100Mbit kdyz video na 480p se mi seka, takze nema smysl zapinat vyssi kvalitu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2017 16:05

Zdravím z Linuxu. (Jen aby bylo jasné, že nevymíráme, třebaže se mi do flame nechce nic než toto psát, nebo-li ať si tu ti dva živáci povídají, co chtějí)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2017 15:49

linux na desktopu je a bude mrtvej dokud nebude tak uzivatelsky privetivy vcetne instalace jako android ktery imho casem zvitezi i na desktopuhttps://itvision.altervista.org/why.linux.is.not.ready.fo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2017 08:53

myslím, že podobné diskuze neumětelů (pat a mat?) o linuxu by měly zůstat v kelu, kam patří.. končí unity, tak pudem diskutovat před kameru, je jedno, že víme prd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2017 08:07

Problem Desktopoveho Linuxu je problem kodanskej nemocnice, ktoreho existencia je uz, podla novinarov, protiustavnaDK: 25,000 hospital staff Copenhagen region to use open source office suite
Submitted by Gijs Hillenius on August 18, 2011Even a single user of the proprietary office suite would force the group to purchase licences for all fifteen thousand desktop PCs. https://joinup.ec.europa.eu/news/dk-25000-hospital-st... Ak sa teda najde jeden pouzivatel s ktorym musite komunikovat a pouziva proprietarne technologie, musiet ich mat aj vy. Ak ma Windows only technonogie musite ich mat aj Vy.Zakazku od firmy, ktora Vas nuti pouzivat proprietrany SW mozete odmietnut, ale komunikovat so statom musite, ci chcete alebo nieInvestigative journalists: "Government lock-in by Microsoft is alarming"
Submitted by Adrian Offerman on April 14, 2017IT infrastructures at government administrations all over Europe are largely based on proprietary, closed software from Microsoft. With digital systems constantly growing in size as well as importance, countries are becoming increasingly dependent on this single American corporation. Investigate Europe, an international group of journalists, has investigated the current situation and the consequences of this vendor lock-in. The results, they say, are alarming.
A digital colonyIn an article in the newspaper Tagesspiegel, one of the investigative journalists addresses several severe problems: current and former Microsoft lobbyists, managers and consultants are working directly in government ministries at both technical and political levels;
at all government levels, EU tender law is often broken to buy proprietary licences; and
this vendor deliberately creates a monoculture in the use and teaching of computer software at schools and universities.Some of the researchers interviewed are quoted as saying: "The European states are in danger of losing control of their own infrastructures, and they need to invest heavily in migrating to an independent IT architecture." "The use of Microsoft products in government organisations is no longer compatible with the constitutional state; we must change this, or we will degrade Europe into a digital colony."For a solution, Europe should organise its own software industry based on open source, the researchers say. According to the investigation team, China with its "de-Windows-ing" and open-source strategy can show us the way.
https://joinup.ec.europa.eu/community/osor/news/inves... Holt sme digitalnou koloniou, EU si to uvedomuje a chce s tym nieco robit, Prostriedky na to ma, metody by mali by ucinnejsie..O'Reilly European Open Source Convention - 17-20 October, 2005
70 percent of the world's open source developers are based in Europe,
http://conferences.oreillynet.com/eurooscon/coverage/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2017 01:11

Moje osobní zkušenost: Linux/Ubuntu jsem instaloval v nedávné době na 15+ PC/noteboocích a s ovladači nebyl nejmenší problém...
Všude běžel výrazně rychleji než Windows 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2017 00:59

Když kliknu na video, tak se mi zobrazí HTML jako text. Někde dole se v tom textu píše, že vypršel čas a mám stisknout Ctrl-R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2017 00:02

Mně se to 1 procento nějak nezdá - proč by se kvůli tak malému snažili výrobci uvádět i verze pro Linux u celé řady známých programů? Jinak, já jsem teď na Ubuntu přešel na domácím notesu z toho důvodu, že Win10 se už prostě se 4 GB RAM, 2.6 GHz a klasickým HDD nedá používat. Na čtení webu, youtube a mailování je úplně jedno, jaký operační systém člověk používá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 21:32

Nehodlám kritizovat nový koncept živě, to zkrátím na "stojí to za píču". Vše již bylo řečeno.Co se Linuxu týče... Vidím problém v tom, že je nejednotný. Jeho otevřenost je nejspíš důvod, proč se nestal rozšířeným. Díky bohu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 21:21

Já problém s přehráváním nemám. Každopádně stále nechápu proč něco neuděláte s tím nastavením enkodování v x264. To, co děláte, jsou statická videa, která nevyžadují vysoký bitrate. Ideální by bylo, kdyby se v x264 nenastavilo vůbec nic (CRF 23) a dělalo by se to na výchozí nastavení, rozdíl v kvalitě nikdo nepozná, přitom na CRF 23 to video bude oproti ABR 6000 asi 3x menší, místo 450 MB by to mělo třeba kolem 150 MB. A klidně bych šel s velikostí ještě níž (třeba CRF 26), stejně to video je šílený i s 6000 kbps v ABR 6000 (samotná kvalita videa + Čížek s Polesným jak vystřižený dětma z mateřeké školky a přilepený na podklad - ten filtr je fakt děs a nikdy si na něj nezvyknu). Případně by se tam doplnily nějaké vhodné nastavení (např. max bitrate).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 21:13

Používal jsem linux přes 10let (Mandriva, Mint), na novým HW teď po letech zkouším windows 7 (W10 nemám) a chápu ty co nadávají na Linux, ty rozdíly jsou obrovský, já jsem z Windows zoufalý, tolik nastavování a instalování ovladačů a programů jsem v linuxu nikdy nezažil, v čisté instalaci Windows7 není vůbec nic a nic nefunguje. A co má znamenat že mi systém odmítne vypnout počítač kvůli aktualizacím když potřebuji nutně odejít, to nemůžu rozdýchat. Ale abych si nestěžoval jen na Windows, v Linuxu chybí třeba kvalitní grafický editor,protože Gimp je tragédie, co na tom že to všechno umí, když se to nedá ovládat, mohl to být nejpoužívanější editor na světě a oni to tak tvrdohlavě mrší ovládáním. Ale k tématu, linux může nahradit windows pro většinu lidí co používají hlavně prohlížeč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 20:13

Tak to je opravdu komedie. Ani na jednom z prohlížečů video nejede, seká se po pár sekundách, nezávisle na (ne)blokování reklam. Ani na nově vytvořeném účtu bez možných brzd se to kokokokokokokok(o)tá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 19:32
avatar
16. 04. 2017 16:19

Linux je na tom na desktopu úplně stejně jako Windows v mobilech. Dokonalej systém, který nikdo nechce.
S linuxem je jeden zásadní problém, nikdy nic nefunguje na 100%, člověk se v tom furt musí rejpat, aplikací je jako šafránu a nejvíc úsměvné je to s lokalizací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  16. 04. 2017 15:28

Proc na desktopu paberkuje, ale na serveru je hitem?Protoze na jeho spolehlivy provoz je potreba geek.Tecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 15:04

Muzete do titulku pridat slovicko VIDEO? Uz me to zacina pekne srat rozkliknu si clanek a z repraku na me zacnou halekat dva sasci nebo alspon zakazte autoplay... Asi si nastavim blokator reklam aby blokoval i ty vase radoby videa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 14:16

Nevim jak se prislo na to 1%, dnes ma Linux podil bezne kolem 2 - 5%, coz uz neni nejmene.
S jistotou zalezi na tom, jakym zpusobem se podil meri. Za nas server, kde chodi nekolik desitek tisic uzivatelu mesicne z celeho sveta mohu rici, ze Linux ma na desktopu 20% uzivatelu. Pricemz se nejedna vubec o nic, co by melo uzivatele linuxu zajimat vice. Takze asi tak..Krome toho Android JE Linux, ChromeOS JE taky Linux. Ano, neni to treba GNU/Linux jako napr. Debian, maji sve UI a knihovny. Ale rozhodne je tam to, proc tomu rikame Linux :)
Takze z meho pohledu je nasazeni linuxu dnes naprosto klicove.Protoze je uz Android na webu rozsireny vice nez desktopovy Windows, da se rici, ze je Linux nejrozsirenejsi ve vsech sverach. Jen to neni desktop, ktery vsak vymira. Linux je tak "spatny", ze ho mate skoro vsichni v kapse a bohate to staci na vetsinu ukonu. Proto uz bezne pocitace jednoduse vetsina lidi vubec nepotrebuje.
Ja bych rekl, ze pro Linux to lepsi skoro ani byt nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 13:52

Neustále dokola se objevují v diskusích stesky na sekání videa.
Já – Brno; Netbox 100/100 Mb; W7; Chrome; žádný blokátor reklam;
nastavené nejvyšší rozlišení videa (dnes 1080) a přes celý 27" monitor;
naprosto bez jediného nechtěného zaškubnutíkde tedy máte chybu vy stěžovatelé?
(i já bych raději upřednostnil joutůba)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 13:17

Doufám že až Windows 7 umřou tak půjde dost lidí na Linux. Je dost věcí co na _buntu narozdíl od Windows nefungujou ale pro mě jsou hry jeden z hlavních důvodů a doufám že se vývojáři odtrhnou od DirectX a OpenGL a půjdou na Vulkan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 12:30

Domnívám se, že na tomhle dnes už těžce komerčním webu by se kašparci neměli vyjadřovat k věcem o kterých nic neví a kterým nerozumí. Koho zajímají soukromé názory takových "expertů"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 11:27

Vzhledem k ultimativnímu chování Windows 10 a vůbec i ostatních služeb Microsoftu ale i Googlu, má naopak Linux velkou budoucnost.
Až zaříznou W7 (nemyslím tím stop aktualizacím, ale takové to Microsoftí zaříznutí, kdy začnou házet uživatelům W7 klacky pod nohy) budu hledat v Linuxu záchranu. Ale jak říkám, platí to i o Googlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 11:22

Dlouho jsem si tenhle názor držel v hlavě, tak ho zkusím vypustit do světa Linux na desktopu samozřejmě funguje a funguje rok co rok lépe. Sám jsem na Linux přešel s objevivšími se Windows 8, které nebyly kompatibilní s mou osobou. První volbou v této době bylo Ubuntu 11.04, tj. psal se duben 2011 a já měl cca 20 let. Povedlo se mi konečně plnohodnotně přejít (v minulosti jsem zkoušel Ubuntu 8.04, ale ještě to bylo na mě moc složité) a jsem za to neskutečně rád, jedno z mých nejlepších rozhodnutí v IT sféře.Co se tímto snažím říct je to, že o několik let později s třicítkou na krku jsem rád, že jsem přešel ještě v době, kdy to nebylo pro každého a chtělo to obětovat těch pár odpoledne/nocí. Mám velkou obavu z rozšíření Linuxu a z toho vyplývajícího rozšíření hrozeb, které zatím na Linuxu de facto nejsou. Velmi oceňuji, že se jedná o záležitost pro schopné lidi a BFU moc často nenajdete, tedy alespoň v komunitách. Za sebe Linux nasazuji všude kde se dá, dnes nejčastěji Linux Mint se Cinnamonem/Xfce podle toho o jaký HW se jedná. Mám ve svém okolí cca 25 PC, kde všude běží Linux a osoby, které je užívají, si v zásadě nestěžují. Předtím s Windows to bylo peklo, kdy jsem o víkendech permanentně řešil nějaký totálně rozesraný stroj. Ještě teď mě z toho polévá ledový pot, nekecám.Takže resumé, Linux na desktopu budoucnost má, ale doufám, že na něj masivně Windowsáci nepřejdou. Ještě by nám ho mohli zkazit a zaplevelit nesmyslama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 11:19

"html5: Unsuported video format. Try installing Adobe flash"???? Was ist das??? V roku 2017? A to ešte hovoria o linuxe, ale pritom v linuxe to video nejde prehrať? Skúsil som Software cenťer: "Zlyhalo stiahnutie ďalších dátových súborov". Takže smola.
Celkom fajn, že končí UNITY. Nikdy som nepochopil jeho zmysel. Ak mám linux, tak Xubuntu. Linux je rovnako použiteľný ako win ak človek nie je zarytý zástanca 1 značky, alebo nemá fotokrám, CAD, lajtrúm a pod. Len mňa štve, že si v live verzii musím vždy vybrať 1 zo 4 zvukoviek, lebo mám TV kartu, web kameru, externú zvukovku (PCI) a neexistujúci HDMI výstup. Ako nastaviť správnu zvukovku pre prehliadač do dnes neviem, len pre VLC. Ale zmeniť to snáď ide normálne. A do dnes neviem či veriť top-u, alebo htop-u

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 10:55

Driverless. Zavedení a rozšíření systémů záleží na podpoře ovladačů. Delší dobu již existuje "hnutí" Driverless Printing. Což zabilo mnoho výborných systém jako BeOS, ...
http://www.appliste.cz/apple-pracuje-na-moznosti...
https://www.fi.muni.cz/~kas/blog/index.cgi/compu...
https://www.ezeep.com/features/driverless-print...
https://www.thinprint.com/en/features/driverless-pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 10:45

Jestliže je toto téma o Linuxu, dovolil bych zeptat zasvěcenějších na jednu prostou otázku: Mám doma starý funkční notebook HP vyšší řady, Bohužel jeho procesor už neschroustne novější Windows než 7-míčky. Je v něm Windows XP Pro, uvažoval jsem o vhodné Linux distribuci pro takto starý NTB - jakou byste doporučili ? (Jen pro běžné občasné surfování, úpravy fotek, multimédia). Podmínka uživatelsky přehledné, kvalitní a přívětivé prostředí. Stálá a kvalitní podpora hlavně v oblasti zabezpečení. Spolehlivost a svižnost systému. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 10:12

Ačkoli jsem si na Unity docela zvykl a nemůžu proti němu po roce používání říct křivýho slova, ve vysledku je asi lepší že se vývoj sjednotí pod Gnome 3. Pomůže to linuxové platformě jako takové, protože se víceméně sjednotí problémy s uživatelským rozhraním na linuxu pod jednu velkou komunit vývojářů a z oprav bude těžit daleko větší procento uživatelů. Nemluvě o tom, že na Gnome 3 bude dělat daleko víc profíků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 10:08

ja pozerám v FHD na notebooku a prehrávač ide normálne ešte sa mi nikdy nestalo že sekol tak asi bude problém niekde u vás čo sa tu stále sťažujete tieto rozsekané videa je poriadny prúser strašná blbosť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 10:00

Hodilo by se připomenout, že Canonical začal vyvíjet Unity ve chvíli, kdy se zjistilo, že končí práce na GNOME Shellu a vývojáři přechází na GNOME 3. Canonical se teď vrací zrovna ke GNOME 3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 09:43

No řekl jsem si, že při takovém počtu nářkú dokážete přehrávač vylepšit nebo se k problému alespoň vyjádřit. Nic, strčili jste hlavu do písku takže s vámi končím a vsem webum pod CNI se budu vyhybat jak jen to jde. K nevíře kam jste to dopracovali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 09:42

Tak nějak netuším, kde u spousty z vás je problém. Na tabletu mi to firefox přehrál normálně a chrome na PC se seklo jen při 1080p, pak jsem to tedy přepnul na 720p a běželo bez záseků. U toho 1K z toho ale spíše viním své připojení.
Ale k tématu. Podle mě jim už vadí jakou část uživatelů ubuntu si po představení unity ukousl Mint. Ten si bral to dobré z Ubuntu a nesnažil se uživatelům vnutit změnu prostředí. Teď nastal čas aby se ztracené ovečky vrátili domů. Otázku je jestli se jim ale bude chtít.
Problém v rozšířenosti Linuxu na desktopech je jasný - nátivně nepodporuje aplikace z windowsu. Primárně hry. Mladší generace je zvídavá a ten systém by jí mohl přilákat (vzhledem k tomu jak velké klacky hází Mrkvosoft uživatelům pod nohy v nastavení).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 09:24

Za ten video přehrávač by měli někoho pověsit za koule do průvanu. Seká se to, někdy to nejde pustit a když jo, tak se klidně spustí reklama a běží pod hlavním videem souběžně. Jedna věc je takovej shit udělat, druhá věc používat. Nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 08:52

Teď by mě skutečně zajímalo, jestli někdo z redakce odpoví na výtky stran přehrávače médií

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (39)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 08:28

Co vam tam pocas nahravania prsalo? Pocut to hlavne okolo 8:20.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 08:23

Aha Linux paberkuje.Tak proto ma Microsoft megabobky pred chromebookama a jde zacatkem kvetna uvadet win 10 cloud.Kdyz jim nevyjde ani tenhle pokus tak jsou uz opravdu vprdeli.Co to tam rikate ze pocitace bez os maji u vyrobce vyssi naklady jako s Windows ?.
A jeste jedna novinka.Microsoft blokuje updaty starších Windows na nových čipech.Uživatelé z celého světa uvádějí, že jejich PC s Windows 7 a 8.1 na procesorech Kaby Lake a Ryzen již nedostávají nové aktualizace.a nazaver kdyz si ja prehravam tohle video v mem ubuntu nikdy mi nic neseka a jde normalne plynule.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 07:40

no já nevim.. asi vás to nezajímá, ale tenhle typ přehrávače médií je naprosto nevyhovující. Při nedělní snídani si holt poušttím už něco jinýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 07:17

Zhrňme to. Linux nieje na desktope rozšírený, lebo ako desktop je to shit. Bodka. To je jediný objektívny dôvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 03:59

Chválím Živě, že udělali dobře, že odešli z toho hnusného, perfektně fungujícího, YouTube a přešli na vlastní řešení. Mám internet 100Mbps, ale nějak mi to dělá, při 360p, asi jenom tři záseky za minutu. Nešlo by to tedy, prosím, přesunout na nějaký, ještě horší, server, aby to nejelo už vůbec? Tím by se to krásně vyřešilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2017 01:48

Kluci jste skvělí. Pravda, někdy to trochu odfláknete, ale kdo funguje stále na 100%, že? A panu Čížkovi bych doporučil, aby pokračoval v tom jeho warezu, za který ho někteří lidé kritizují. Je to přece jen fascinující součást internetu, takže to patří k věci a mnoho lidí to určitě zajímá i když žádný torrent apod. nepoužívá, stejně jako já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 01:36

tak jsem si to zase jednou chtěl pustit, ale sorry vy amatéři, za 5 sekund 3 záseky (a to jsem nevěřil, že kritici mají pravdu a je to možné), to je opravdu komedie, vůbec vám není trapně, že?
IT web, no to mě poser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 01:25

Pánové asi takto.Nejdřív přechod z YT na váš přehrávač, pro mě znamená:
1. TV - nepoužitelné, mám v TV pouze appku na YT
2. Tablet - nepoužitelné, už jsem to tu zmiňoval, Android 4.4, vidím jen obrázek, nejde na něj kliknout, video se nespustí
3. Desktop - opruz, velmi často bufferuje, a to i při spojení kabelem 1Gbit. Ale aspoň se to teda nějak nakonec dalo zkouknout.Nyní navíc rozsekání videí, zrušení (bez jakéhokoliv zmínění nebo infa) Týdně živě.Znamená pro mě totální nepoužitelnost. Už ani nevím kde jaká videa jsou, něco jako playlist jste totiž svůj prohlížeč nenaučili - neumí ani pořádně přehrávat.Kdyby bylo kouskování videí na YT, ještě bych to bral, jednou týdně bych si našel váš kanál, hodil si playlist a YT mi ho automaticky přehrál. Ale toto?Tak jako váš přehrávač nezkousne můj tablet, televizi a pořádně ani desktop, já nezkousnu to co jste udělali.Je to škoda, ale s živě končím, občas se asi podívám na stránky jako takové, bez videí a nehodlám ani dělat to co jsem dělal doteď - vypínal jeden nejmenovaný doplněk. U stránek které chci podpořit to dělám. U těch které všechno kapitolujou, píšou víceméně už jen bulvár atd. to dělat nehodlám.A omlouvám se tímto Jakubovi, jeho články o "bastlení" to jediné si rád přečtu a i ten A***ock vypnu. Pohřbili jste letitý fajn formát videí, předtím to už částečně zabili novým prohlížečem, kapitoly taky začli nedávno, články typu "Top 10 XY" - nejoblíbenější a přitom nejnudnějěí, maximálně subjektivní formát.Ještě nedávno mě tu pár věcí štvalo, ale jinak ok. Dneska je tu možná 1-2 věci co mě neštvou a další věc je taky cpaní článků z MM a VTM na titulku a to samý na MM zase kopie článků z živě.Tohle všechno už z tohoto serveru udělalo brak. A uvidíte až bude Lupa, já myslím že se budete divit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 01:02

Něco jsem chtěl napsal, ale Čížek řekl všechno na co jsem jen pomyslel :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2017 00:20

Minulý týden jsem tu napsal kritický příspěvek na účet Jakuba Čížka, protože nebyl schopný naslouchat a neustále skákal do řeči Davidovi Polesnému.
Nevím, jestli Jakub můj příspěvek četl nebo pro něj Ubuntu není tak vášnivé téma, ale každopádně musím říct, že dnes z Týdne živě výrazně lepší pocit.
Díky!
Mimochodem, vzpomněl jsem si na hlášku z portálu lamer.cz:
"Instalace tohoto Linuxu je tak jednoduchá, že když nasypeš kolem enteru zrní, zvládne to i slepice."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2017 00:05

Tenhle format vymyslel kdo? To se uz vazne v CMI zblaznili?
Asi ano... Kazdy vidi, kam to smeruje: chceme viiic penez, tak zarizneme Youtube, chceme viiic klikani, tak nasadime priblble kapitoly a rozdelime videa, pokazime vsechno dobre co tady bylo, protoze MY chceme viiic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor