Microsoft LinkedIn neustále vyvíjí a nyní přidal zcela přepracované skupiny. Ty již nejsou vydělené do samostatné aplikace a jsou přímo součástí klasického webu a mobilní aplikace. Síť o tom informovala na svém blogu.
Přesná čísla, kolik uživatelů skupiny používá, LinkedIn neuvedl, zřejmě se jedná ale o dostatečný počet na to, aby se funkcí i nadále zabýval. V rámci nových skupin je možné se spojit s dalšími lidmi, které zajímá stejné téma a sdílet fotografie videa apod. – tedy to stejné, co jde například ve skupinách na Facebooku.

Nové skupiny jsou integrované na webu i v mobilní aplikaci.
Do budoucna je v plánu ještě těsnější provázání se zbytkem sítě, kdy bude možné přispívat a reagovat do skupin přímo z domovské stránky. Microsoft se tak vehementně snaží si udělat z LinkedInu klasickou sociální síť zaměřenou více na profesionály. Otázkou je, zda mu to pomůže k získání nových aktivních uživatelů. V minulém roce jich měla síť něco přes 200 milionů, celkový počet registrovaných uživatelů pak překročil půl miliardy.
Síť nedávno prodělala poměrně zásadní redesign: