Microsoft | Linkedin

LinkedIn se chce stát více Facebookem. Představil nové skupiny

LinkedIn se chce stát více Facebookem. Představil nové skupiny

Microsoft LinkedIn neustále vyvíjí a nyní přidal zcela přepracované skupiny. Ty již nejsou vydělené do samostatné aplikace a jsou přímo součástí klasického webu a mobilní aplikace. Síť o tom informovala na svém blogu.

Přesná čísla, kolik uživatelů skupiny používá, LinkedIn neuvedl, zřejmě se jedná ale o dostatečný počet na to, aby se funkcí i nadále zabýval. V rámci nových skupin je možné se spojit s dalšími lidmi, které zajímá stejné téma a sdílet fotografie videa apod. – tedy to stejné, co jde například ve skupinách na Facebooku.

Klepněte pro větší obrázek
Nové skupiny jsou integrované na webu i v mobilní aplikaci.

Do budoucna je v plánu ještě těsnější provázání se zbytkem sítě, kdy bude možné přispívat a reagovat do skupin přímo z domovské stránky. Microsoft se tak vehementně snaží si udělat z LinkedInu klasickou sociální síť zaměřenou více na profesionály. Otázkou je, zda mu to pomůže k získání nových aktivních uživatelů. V minulém roce jich měla síť něco přes 200 milionů, celkový počet registrovaných uživatelů pak překročil půl miliardy.

Síť nedávno prodělala poměrně zásadní redesign:

Diskuze (6) Další článek: Evropa požaduje globální zákaz zabijáckých robotů. Ne všichni s tím ale souhlasí

Témata článku: Microsoft, Web, Facebook, Sociální sítě, Linkedin, Mobilní aplikace, Nová skupina, Uživatelé, Domovská stránka, Dostatečný počet, Skupina, Minulý rok, Přesné číslo, Celkový počet, Těsné provázání, Samostatná aplikace, Aplikace, Síť, Stejné téma, Registrovaný uživatel


Určitě si přečtěte



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu