Nuda, čekal jsem AI vyhodnocující pohyb koloběžky a elektrošoky přes elektrody v řídítkách...
Jo, uz vidim, jak nauci chovat se cigose, co se na nich honi po chodniku mezi lidma kolem Edenu a pak je vybite nechaji valet, kde jim upadnou... 😀
Moc budoucnost tomu nedávám.1. není to dělané na Prahu a většinu českých měst (dlažba, terén, reliéf)2. pokud vezmu v úvahu cenu jedné jízdy a cenu koloběžky, pak se obávám, že se u nás bohužel najde tolik tupců, že v poměru jízdy:zničená koloběžka, z toho nebudou ani nic vydělávat. Jestli ta věc, kterou dejme tomu 1 ze sta zničí během vteřiny, stojí desítky tisíc....3. osvěta je k ničemu. Lidi ví jak mají jezdit a jak se chovat. Ti co to ničí to budou dělat dál, dokonce mám obavu, že navádění jak jezdit v těchto individuích ještě více podnítí chtíč to rozbít
Ono to jízdné není zrovna nejlevnější, takže se nebojím ztrátovosti v tomto směru. Navíc na projekty tohoto typu se rády vyčleňují dotace, takže minimálně dokud bude moderní dotovat vše s elektromotorem, svoje místo na trhu to mít bude.
Bod dva.Ikdyby to lidé neníčili tak jíza odpovída ceně svezení Uberem takže to je drahé a proto se to nerozšíří.
Nejprve se řešili problémy se segway, dali se miliony za dopravní značky které je zakazovali, a obratem se vyrojily koloběžky. Teď dáme dalších pár milionů za značky zakazující koloběžky a objeví se něco jiného. Přitom by stačilo přidat do vyhlášky, že všechno co má kola patří na silnici a ne na chodník (samozřejmě kromě dětských kočárků a invalidních vozíků).
Pšš, co když si tohoto komentáře někdo všimne a objeví se startup, který na ulice začne dávat elektrické invalidní vozíky pro každého. Potom bude problém s bezohlednými vozíčkáři.
Vozejk obvykle neda 25 km/h.
To ne, ale můžou jezdit vedle sebe na úzkým chodníku. Podobně jako to dělají některé maminky s kočárkem, když jdou spolu na vycházku.
Proč by se k tomuto účelu používaly standardní vozíky?
Dal bych ti plus, ale... Nemůžu za tu poslední větu.Koloběžky, brusle atd nemají na silnici co dělat. Rozhodně ne na silnicích ve velkých městech. Totéž bych rád řekl o cyklistech, ale jim už vyhláška používání cyklostezky přímo nařizuje.Můžeme se bavit o tom, že tahle osobní přibližovadla by měla mít na silnici vyčleněný pruh a já bych s tím naprosto souhlasil, jenže svůj vlastní pruh mají málo kde a musíme se rozhodnout, jestli je poslat mezi chodce, nebo mezi řidiče.A tady je dle mého mnohem menší zlo poslat je mezi chodce, kde sice mohou napáchat neplechu, ale kolize koloběžky s autem je přeci jen mnohem horší scénář, než koloběžka versus chodec.
Kolize kolobezky s nechranenym chodcem rozhodne neni lepsi scenar.Pokud si na kolobezku nevezmes, aspon helmu, je to tvuj boj...
Velice rád bych viděl tvoji kolizi v případě kolo na velice uzkém chodníku kam se vejde jeden chodec, z jedné strany barák a z druhé strany autobus.. Kdo nezažil nepochopí. Dokud se lidi na bruslích, koloběžkách, kolech budou chovat jako prasata tak bych je v centru úplně zakázal.
Zadna vyhlaska uz neplati a podle silnicniho zakona je kolobezka to same, co kolo.
§57 bod 1: Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít.Ale jo, máš pravdu, je tam zároveň zakomponovaná i koloběžka.
Díky za nápad na podnikatelský záměr..Když místo koloběžek budeme půčovat kriplkáry, zákon nás nemůže omezovat ve svobodném podnikání a využívání veřejného prostranství jako je chodník.B-]
Tyhle koloběžky nejsou stavěné na dlažbu v centru Prahy, proto se tak rychle rozsypají.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.