MacPhenom
MacPhenom
6. 10. 2018 • 9:50

Apple ID musíte mít logicky pro jedno uživatele jen jedno, kdo svoje nastaví do telefonu jiným je blázen..:-/

Anonymizovaný
5. 10. 2018 • 11:59

Apple v iOS12 přidal v nastavení účtu nové procedury.Nově je možné u sdíleného ID nastavit jako cílový produkt jen vlastní iPhone, tedy vyloučit synchronizaci přes iCloud, nebo jiný IMAP/POP účet.Pokud je po instalaci iOS12 konflikt, systém se obvykle ptá na nové zadání, tady to ale bohužel většina lidí zmastí a nevědomky to spojí.To platí i pro nastavení iMessage.Prostě některá nastavení je potřeba v iOS12 upravit. Ano, může to být pro někoho nepříjemné a pak bude nadávat, jako každý, když se něco změní.

Bowie
5. 10. 2018 • 10:08

Muhehehe, ať si iOvce užijou 😀😀😀

Martin Čermák (Stiefell)
5. 10. 2018 • 2:46
Dashiell
4. 10. 2018 • 20:59

Tak jestli někdo sdílí Apple ID mezi více lidí, tak je to de­bil a iMessages se mu museli zdvojovat už dávno, respektive chodit na více (cizích) zařízení najednou.

John Spartan
John Spartan
4. 10. 2018 • 20:13

Kolika lidem to asi rozhodí manželství?

redmond
redmond
4. 10. 2018 • 19:52

“Správně by totiž každý člověk měl mít vlastní Apple ID, ale to se v reálu neděje. Rodiny často využívají jedno, buď aby rodiče monitorovali aktivitu svých dětí, nebo kvůli sdílení nákupů v App Storu a dalších obchodech. Dost možná tak nejde o bug, ale o výsledek toho, že Apple nepočítal s tím, že lidé používají služby jinak, než bylo zamýšleno.”Rodicia to evidentne zle pouzivaju, maju vytvorit detske ucty a zaclenit ich do rodiny. Vtedy vedia robit vsetky tie vypisane veci: monitorovat aktivitu svých dětí, nebo kvůli sdílení nákupů v App Storu a dalších obchodech.
Pouzivanim jedneho Apple ID najskor docielia to, ze decka zmazu kontakty a rodicovi zacnu miznut z mobilu a samozrejme budu zmazane aj z icloud.

rewolwer
rewolwer
4. 10. 2018 • 15:56

Jn, vůbec mě to nepřekvapuje, protože sám znám lidi, kteří přiřazují všechny iOS zařízení pod stejné Apple ID (v rámci rodiny), což je prostě chyba a blbost.iOS umožňuje volat a příjmat/posílat zprávy z vícero "účtů" - buďto telefonního čísla anebo (v případě iPadu bez LTE) AppleID učtu (e-mailu). Problém byl, že pokud si to uživatel správně nenastavil, posílal a příjmal z iPhonu zprávy v rámci jednoho threadu (tel. číslo) a z iPadu v rámci jiného threadu (AppleID). V takovém případě měl ve zprávách 2 thready se stejným kontaktem. Apple toto konečně vyřešil, ale bohužel tím nadělal paseku těm, kteří např. v rámci rodiny přiřazují všechny iDevicy pod jedno/stejné AppleID. Toto je bohužel základní BFU chyba a pak dochází k takovému rozčarování.

Křepelka
4. 10. 2018 • 15:35

Divné... Proč takovou funkci vůbec zavedli? Když někdo potřebuje odeslat zprávu na pracovní i osobní číslo, tak ji odešle na obě čísla, ne? Chápu, že taková věc může dělat problémy, ale nechápu, proč ji vůbec zavedli...

KosKarel
4. 10. 2018 • 15:35

Koukám, že Microsoft není jedinej komu se nové aktualizace systému nevedou. Od Apple Inc. jsem očekával jinou úroveň za tu jejich přemrštěnou cenu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud