Lidé chtějí jediný zdroj informací o produktech

Diskuze čtenářů k článku

Laco  |  20. 04. 2001 19:07  | 

Uznavam, ze predstava "dokonaleho" zdroja informacii- so vsetkym co je pre dany "problem" potrebne je lakava. Na druhej strane vsak jeden jediny zdroj informacii nemusi vzdy poskytovat uplne (pripadne uplne spravne) udaje. Ludia su bohuzial omylni... Ak teda niekto potrebuje presnu a dolezitu informaciu bez mnozstva "informacnych kanalov" to asi nepojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  20. 04. 2001 19:07  | 

Jeste bych kolegu trochu upresnil. Jeden problem je v tom, ze ta osoba (skupina osob) ktera vytvori takovyto "bozsky" seznam muze
1. dopustit se omylu - jak uz naznacil kolega
2. umyslne nektere informace zkreslit, zamlcet ci naopak zduraznit (napr. za poplatek)
Takze si nemyslim, ze je neco takoveho mozne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Sasín  |  20. 04. 2001 19:07  | 

To, že "Lidé chtějí jediný zdroj informací o produktech" je naprosto jasné. Nikoho asi nebaví hledat požadovaný produkt (výrobek, službu, zboží) na stovkách serverů a porovnávat ceny a další atributy.
Tahle činnost stojí potenciálního zákazníka spoustu času a peněz.

Ve Vašem článku píšete následující větu. Výsledky výzkumu tvrdí, že si zákazník žádá jeden web, kde jsou soustředěny informace umožňující srovnání. Podle mého názoru to nelze zrealizovat na jednom centrálním webu (atributy výrobků jsou mnohdy naprosto odlišné) a časem stejně zvítězí specializované weby tohoto typu zaměřené na úzké segmenty trhu.

Dokonalé řešení internetového obchodu není v budování centralizované nabídky s možností perfektních srovnání.
Dokonalé řešení spočívá ve vybudování CENTRÁLY POPTÁVEK, kterou lze obohatit o množství doplňujících funkcí (testy, srovnání výrobců,atd.....).

Pokud se totiž podíváme na problematiku internetového obchodu čistě z pohledu zákazníka, pro kterého to stejně celé děláme, musíme si zákonitě položit jednoduché otázky.
Proč má vlastně ZÁKAZNÍK, který chce něco koupit někde hledat? Proč má ZÁKAZNÍK porovnávat technické parametry a ceny zboží? Proč tohle všechno neudělají obchodníci a výrobci, kteří mají přece eminentní zájem prodat svůj výrobek.

Nejlepší by přece bylo, kdyby si zákazník pouze "pomyslel", co potřebuje a vzápětí by obdržel dostatečné množství nabídek, ze kterých by si jen v klidu a pohodlně vybral.
Bohužel v reálném světě nestačí pouze pomyslet, ale je potřeba svou poptávku zveřejnit někde, kde ji mohou všichni vidět (třeba na www.zakaznik.cz ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeS  |  20. 04. 2001 19:07  | 

Presne! Budoucnost vidim, stejne jako genialni L. Zajicek, v osobnich agentech. Proste reknu svymu agentovi, ze chci koupit televizi tech a tech parametru a on ji bude sam hledat... No a agenti vyrobcu ho budou informovat, co oni vyrabi a co nabizeji. :)

Uz se na to tesim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeS  |  20. 04. 2001 19:07  | 

Jednoduse jsou si vsichni rovni a nekteri rovnejsi (zobrazujou se nahore, maji "new" uz dva roky, maji specialni ikonku)

Od toho radsi dal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky